Jullie hebben wel gelijk alleen die 5 pits fornuizen zijn niet de goedkoopste en met de huidige inflatie moet je behoorlijk diep in de buidel tasten.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Inductiefornuizen van die grootte zijn niet kwaliteitsvol. In de meeste zit ondanks het hoge prijskaartje maar goedkoop of niet duurzaam spul dat in wisselstukken nog eens fortuinen kost. Geen fan van dus. Bij falcon kun je er beter een tirette in zetten en bij boretti je geldbeugel. Bij Smeg zijn het ganse modules in het geheel.
Als je overweegt om de schakelaar te bestellen zou ik eerst een analyse maken van de foto's en die vergelijken met je model daar. Bij boretti staat het verkeerd aangeven van onderdelen hoog in het vaandel geschreven maar dat wil niet zeggen dat je met deze een gelukje hebt. Zaak blijft om het te dubbel en trippel checken. De prijs is niet zacht.
Paulinha_B
Honourable Member
"Ik spreek Spaans tegen God, Italiaans tegen de vrouwen, Frans tegen mannen en Duits tegen mijn paard." Dixit Carlos V, Römisch-deutscher Kaiser
kun je er beter een tirette in zetten
Grijns 
Voor de noorderlingen: "ritssluiting" of tegenwoordig ook wel "zipper".
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
tijdje terug bij een fornuis oven/inductie geweest, ram sluiting in dat toestel. bleek 1 print voor 2 inductiepitten te zijn. die print was 2,5 jaar eerder nog vervangen voor 700€, toen ook net 2 jaar oud. 2 igbt's in sluiting, type niet meer bekombaar. heb die 2 igbt eruit gehaald zodat de andere pitten iig nog werkten. zo'n gammel smeg geval. om bij die printen te komen, wat een sloopwerk..
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op zaterdag 29 juni 2024 22:45:30 schreef Paulinha_B:
[...] Grijns
Voor de noorderlingen: "ritssluiting" of tegenwoordig ook wel "zipper".
'kdag dada (koeter)Waels was
Je kan ook een losse oven nemen en een inbouw kookplaat.. Ik heb die dingen veel gedaan en er gaat van alles aan stuk, elementen, schakelaars, ontstekingsmodules thermostaten, kabelbomen. Als je alles zelf kan kan je de kosten beperken maar schakelaar kan je nog wel krijgen.
ik heb toch de oven gemaakt (alweer een maand werkend) met jullie aanbevelingen in mijn achterhoofd (is inderdaad niet meer de jongste).
Inderdaad Boretti moet je goed controleren en heb vele malen om de aansluit schema's gevraagd. Tot ik een monteur aan de lijn kreeg want de schema hiervoor hadden ze niet meer.
De schakelaar was vele malen goedkoper bij een andere maar toch via Boretti gekocht want de bouw van het origineel was heel anders en verwachte hetzelfde als het orginele (maar kreeg de 5800..., zie hierboven). Lange wachttijden voor de onderdelen bij Boretti.
Op naar de volgende uitdagingen (een wasmachine programma doet het niet en de vaatwasser krijg ik foutmelding over verstopping).
Uiteindelijk toch gelukt en met jullie hulp was het mogelijk vandaar mijn dank aan de personen: Frederick E. Terman smd testman Kilian brabander
Paulinha_B en EricN, etc.