benleentje
Golden Member
Kijk, je weet wanneer je moet stoppen
Het hele ding is internationaal, er staat geen woord Nederlands op
De taal boeit me niet zo
maar het is allemaal vrij standaard "CC" "CV". maar voor "show set" zou ik liever gewoon de meer standaard "preset" zien zoals op veel van mijn voedingen.
Mooi !
als het nog kan :
Ja, ik heb eventueel interesse in een kit van het type:
[ ] Print met moeilijke componenten
[ ] Print met moeilijke componenten en analoge 300V 100mA meter
[X] Print met moeilijke componenten en digitale meters
[X] Een bijpassende trafo
benleentje
Golden Member
IK vermoed dat er binnenkort wel weer een nieuwe vragenronde moet komen en dat de mogelijk opties en prijzen dan ook bekend zijn. Dus gewoon nog even wat geduld hebben.
Correct, en origineel was de optie kast / front er nog niet.
Eigenlijk is alles wel bekend, we wachten nog op een quote voor de trafo.
weardguy
http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
Laat ik ook nog even m'n waardering blijken
Dat ziet er echt fantastisch uit. De trafo zal vast wel goed komen, de prijs vond ik tot nu toe altijd al meevallen.
Ik wacht het rustig af 