Kijk, je weet wanneer je moet stoppen ;)
Het hele ding is internationaal, er staat geen woord Nederlands op :)

De taal boeit me niet zo :) maar het is allemaal vrij standaard "CC" "CV". maar voor "show set" zou ik liever gewoon de meer standaard "preset" zien zoals op veel van mijn voedingen.

Mooi !

als het nog kan :

Ja, ik heb eventueel interesse in een kit van het type:
[ ] Print met moeilijke componenten
[ ] Print met moeilijke componenten en analoge 300V 100mA meter
[X] Print met moeilijke componenten en digitale meters
[X] Een bijpassende trafo

IK vermoed dat er binnenkort wel weer een nieuwe vragenronde moet komen en dat de mogelijk opties en prijzen dan ook bekend zijn. Dus gewoon nog even wat geduld hebben.

Correct, en origineel was de optie kast / front er nog niet.

Eigenlijk is alles wel bekend, we wachten nog op een quote voor de trafo.

Laat ik ook nog even m'n waardering blijken ;) Dat ziet er echt fantastisch uit. De trafo zal vast wel goed komen, de prijs vond ik tot nu toe altijd al meevallen.

Ik wacht het rustig af ;)