Deze ooit eens aangeschaft om via een schotel naar encrypted zenders te kijken, met smartcard. Is zo'n module ook voor andere aanbieders te gebruiken dan die uit Luxemburg, België en Nederland?

Meeste TV's zijn CI+ deze niet dus obsolete.

Is een CI+... ;) https://www.cardwriter.nl/canaldigitaal-ci-module.html?source=googleba…
Waarschijnlijk was het teveel gevraagd om het label ook daarop aan te passen...

Werkt natuurlijk alleen voor nagravision gecodeerde uitzendingen.

Ja dat wel, maar toch leuk om te weten dat het na zoveel jaar nog is te gebruiken. Even zoeken, ja ook nog een smartcard gevonden!
Ik heb geen abo bij de club maar vermoedelijk werkt dat na het afsluiten van het abo?
Achterop de kaart staat een streepjescode met nummer eronder.

Waarschijnlijk krijg je dan een nieuwe smartcard.

Ik zag dat die losse smartcards via een webshop nog wel voor €99 te koop zijn, maar CD levert nu alleen nog CI+ modules met ingebouwde smartcards.

Het lijkt mij dat na betaling aan CD die smartcard is te activeren, maar ik heb het hele satelliet gebeuren de laatste jaren niet meer gevolgd, vandaar de vraag.

TV-Vlaanderen komt wat vanuit dezelfde nest. Ik heb een dikke 10 jaar oude cam + kaart van die firma liggen en die heb ik in juni nog kunnen activeren.
Men vertelde wel op de klantendienst dat de nieuwe kaarten CI+ zijn inmiddels.

Wat ik bijzonder positief ervaar aan TVV, toch zeker met mijn kaartjes, men kan zonder problemen reclames doorspoelen. Daar is men bij Telenet moeilijk mee aan het doen, toch op hun app en decoders.

Als je een android tv of windows pc hebt kun je (na activeren abo) ook via een app kijken i.p.v. de smartcard...

idd en bij uitgesteld kijken kan je bij TVV tot mijn grote verbazing die reclames ook doorspoelen.
Ze gaan naar mijn aanvoelen iets minder ver dan Telenet, maar op die manier neem ik de beperking er graag bij _/-\o_

Kunnen doorspoelen hangt ook af van waar je naar kijkt vaak.
Bij KPN kun je zenders met weinig reclame of niet op Nederland gerichte reclame gewoon doorspoelen (bijv. BBC first, NatGeo,...)