fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
nonius
set SCE to AUX.
Kosmisch stralingsdeeltje dat een bitje verkeerd gezet heeft?
Pas geleden was er trouwens ook een thread van iemand bij wiens wasmachine (?) het display ondersteboven stond.
Of het was een model dat specifiek bedoeld is voor gebruik in de TV-reparatiewerkplaats, waar de reparateur in een spiegel naar het beeld kijkt terwijl hij de convergentie bijregelt.... 
Ik lees op internet dat de meter als je snel uit en aan schakelt het scherm in mirror gaat en dan na nogmaals weer uit en aan weer normaal is.
Zou een speciale functie kunnen zijn?
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Dat doet bij de mijne niets.
Even gekeken wat er gebeurd als ik een knop ingedrukt hou bij opstarten.
Trig: een egaal gele display
Null: revisie-nr en serienummer
dual: Keysight en web adres
Hz: een egaal zwart beeld
range: heel groot U1273A
Combinaties lijkt niets te doen maar ik heb ze niet allemaal getest.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ik heb een SPI display wat ik in een project gebruik. Dat ding heeft gewoon twee bitjes in het control register welke kant de X en Y op moeten lopen. "mode 3" is "op z'n kop" t.o.v. "mode 0". 1 en 2 zijn de twee spiegel mogelijkheden.
Dus als het niet geprogrammeerd is, dan is er een bitje omgevallen. Maar ik kan me ook voorstellen dat "spiegelbeeld" ook wel eens handig is dus dat er een mogelijkheid is om hem in die mode op te starten, ondanks dat jij nog niet hebt gevonden hoe dat moet.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
‘Mirror display’ staat in elk geval niet bij ‘power-on options’ (blz 32) in de manual, en zoeken op ‘mirror’ geeft geen resultaat. Zoeken op ‘invert’ geeft resultaten in vooral het italiaanse deel van de manual, en zoeken op ‘display’ geeft onoverzichtelijk veel resultaten.
https://www.keysight.com/us/en/assets/9018-03558/user-manuals/9018-035…
(Als ‘ie om een e-mail adres vraagt en een ‘we mogen je reclame sturen’ vinkje: example@example.com)