peter60
peter
Ik heb hier een Philips combi DVD/VHS DVP3350V welke geen beeld maar wel geluid geeft bij weergave VHS, getest op scart, cinch en component uitgangen, steeds geen beeld. DVD doet alles goed.
Ik heb het videodeck in een ander toestel getest en dat doet het goed, prima beeld en geluid.
Ook getest met voeding uit een ander toestel, zelfde resultaat.
Dus het moet ergens in de print zitten, iemand een idee?
KGE
Golden Member
Service manual is hier te vinden:
https://elektrotanya.com/philips_dvp3350v_313978533440_sm.pdf/download…
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
het dit ook eens gehad bij een dvd combi, meen dat het toen een printspoor was met een breuk. gezien je signalen op een staande print uitkomen kan daar weleens die breuk zitten, op de verbinding met de grote print op de bodem.
In een zeldzaam geval de videochip defect gehad die beeld processt naar de Scart toe?? Komt er wel tuner signaal door als je dat kan genereren??
peter60
peter
smd, ik heb het signaal van een andere vcr in de tuner gestuurd (kanaal 36) en dat wordt mooi weergegeven door de Philips, vanaf dat ik met dit toestel een kassette wil weergeven krijg ik geen beeld meer.
Ik denk ook aan die videochip IC301, ik heb de soldering al eens overlopen en de door het service manual opgegeven condensortjes uit gemeten maar dat blijkt die blijken goed te zijn.
peter60
peter
word bij jou IC tamelijk warm??
Smd, Het Ic wordt na 15 min, draaien van de vcr, ongeveer 40 à 45°. Ik denk dat het niet overmatig warm wordt.