Ik heb een aeg wasdroger,deze valt na ongeveer 45 seconden stil op ieder programma, er komt geen foutmelding .Ik heb alles zuiver gemaakt en nog steeds dit probleem.Wie weet er raad mee?
Test de droger op een tijd programma, blijft droger dan wel aan is er dit aan de hand: Mogelijk is er een wasverzachter gebruikt en zijn de sensor strips achter filter een wax laagje op en meet de vocht in de was niet meer. Met pannenspons en afwasmiddel op poetsen..
PS: er moet altijd natte was inzitten anders schakelt droger altijd uit!
[Bericht gewijzigd door smd op (12%)]
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Kun je "uitvallen" even beter omschrijven? Het stopt met een piepsignaal alsof hij gedaan is/droog is? Of de display valt dood alsof iemand de stekker uit trekt?
Soms zijn er wel foutcodes maar worden die niet weergegeven. Dan moet je die in de service pode uitlezen of de componenten individueel testen of via een automatischtestprogramma. Hiervoor is wel technisch inzicht nodig. Het begrijpen van service manuals en drg...
Dan is je voeding niet OK van de droger, maar mijn glazen bol is stuk en kan niet telepatisch kijken wat voor type droger je heb, dus graag wat meer gegevens..
Model is t9teb98cb,type tc16h68hpa.
Op ieder programma draait hij gedurende een 1/2 minuut en stopt gewoon en gaat de verlichting in de trommel aan en dat is alles.
Deurschakelaar is ok,kan de programma's enkel opnieuw starten als ik de droger volledig uitzet en opnieuw start.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Warm de voedingsprint eens op met de haardroger en kijk of het vlugger stopt. De print zit onder het bovenblad rechts.