<OFF TOPIC> Kregen de mensen in de buurt geen pakketje in de bus om de schildklier te beschermen tegen fall out? Er staat me zoiets bij. Kenissen in de Ardennes zuidelijk van Luik maken zich zorgen over de centrale's in de buurt.
Op zondag 8 juni 2025 20:45:57 schreef RAAF12:
Soms is het nodig als de eisen hoog zijn, een Quad 303 2 x 45Watt heeft een gestabiliseerde voeding. Daar profiteert de laagweergave van bij grote vermogens.
Voor de Hifi freaks die grote luidsprekers bezitten, in grote huizen wonen, of een subtropisch landgoed beheren en een festival draaien, here you go. klikken op het plaatje> groter
met glasplaat erop voor een plattere weergave tijdens de opname met de telefoon
Bronvermelding: Audio versterkers met transistoren~W. Jak ©1969 De Muiderkring n.v. Bussum-Nederland
Op zondag 8 juni 2025 19:17:18 schreef rew:
Ik vind chatgpt vooral handig voor "hoe schrijf je ook al weer in HTML ... " Is sneller dan opzoeken hoe ik het eerder heb gedaan. Laatst ook iets voor-mij-nieuw gedaan: tooltips. Ik had dus "hoe maak ik hier tooltips bij"? gevraagd. Komt het antwoord met voor 95% correcte tooltip-texten gewoon in 1x. Copy paste, 1 ding aanpassen en klaar.
OT/ Ik vond Telix scripten heel leuk om te maken zo mooi om posten binnen te halen vanaf een plaatselijk HCC BBS. Point worden, no way! http://web.teipir.gr/STDN/scripts.html
Met Chat GPT draai je in een paar min. wat destiijds en uur werk was vóor de compilatie. Mja als hobbyist was het leuk om te doen. Er daar ging het mij om, no $$$ klus.
vergeten
Golden Member
Doorgaans ben ik duidelijk met wat ik bedoel, toch wordt het wel anders begrepen.
Uit nieuwsgierigheid even aangeklikt. Maar de link triggert mijn firefox en bitdefender software.
oa certificaat ongeldig, wordt als niet veilig afgeraden erheen te gaan. 
Of zou dat hoofdzakelijk komen doordat er "scripts" in de link staat?