Blauwe lichtstrip aan bovenzijde deur van LIEBHERR GN4635 vrieskat brandt sinds kort

Sinds kort btandt er een blauwe lichtstrip aan de bovenzi=ijde van de deur van onze vrieskast. Dit is door ons tot nu toe nog nooit waargenoomen.
Het blijkt dat het iets met 'SmartGrid' te maken heeft. Daar hoort echeter een losse, later aan te schaffen module bij, die wij niet hebben. Het zou iets te maken hebben met communicatie met een 'slimme' meter
In de handleiding kan ik verder niets vinden.
Weet iemand daar meer van en hoe kan het zonder interventie onzerzijds in werking gezet zijn??
Wie kan mij wijzer maken?

Op maandag 6 oktober 2025 13:24:08 schreef vergeten:
RTFM? :+

@vergeten:
Maual zegt niks, daarom mijn vraag.

@HMH:
Makes sense!
Gek in het manualtje (met microletters) wordt alleen over de koppeling met de intelligente meter gesproken |:(

Ik had ooit eens een vraag van een klant die een tekentje op zijn scherm kreeg dat volgens hem niet in de handleiding stond. Dat vonden we heel vreemd en ons eerste gedacht ging uiteraard uit van een gebrek aan intelligentie van die persoon.

Daar gekomen bleek het verhaal dus wel degelijk te kloppen. De helft van het menu stond gewoon niet in de handleiding. Na grondige inspectie van alle kleine lettertjes viel mijn oog plots op:
"Dit is een basis handleiding. De ganse handleiding kan je downloaden op...." 8)7

Lang verhaal kort: enfin, dat is ondertussen telaat,
Lees zeker ook de online versie.