klein is fijn
Moderator
Op 29 december 2004 19:12:59 schreef Gerwin:
[...]
topic report ziet niemandalleen de moderators
Dus zeg maar een grote mailbox op de site waar iedereen z'n dingen in kwijt kan (namen veranderen, titels wijzigen, topic's die op slot kunnen en dergelijke), maar waar alleen de moderators in kunnen kijken.
Hmmm, klinkt best handig...
Hiermee kan je in ieder geval een beetje werk uit de handen van de mods nemen, ze hoeven niet meer super op alle aparte topic's te letten...
Anoniem
Hee, heeft Startours zijn leven gebeterd?
Hij was toch één van de notoire onzinposters op dit forum en nu start hij een campagne daartegen.
Wat mij opvalt is dat in zijn onzinreacties op een topic, de zinnen nauwelijks aaneenhangen.Daarentegen,als het over een onderwerp gaat dat hij interessant vindt, schrijft hij bijna foutloos.
elektron_
beetje gek
De moderator moeten beseffen dat veel onzinnige posts,
de ernstige reply-er weghoudt van het forum, daarom
- post verwijderen
- Veel sneller slotje
- Onzinnige post merkteken geven zoals slotje,
maar blijft open voor gelul.
zij die dan niet graag deelnemen aan het gelul kunnen sneller deze posts skippen.
Zoals deze post zelf ook een gelul is dat niks met Elektronica te maken heeft.
Anoniem
Hij was toch één van de notoire onzinposters op dit forum en nu start hij een campagne daartegen.
Wat mij opvalt is dat in zijn onzinreacties op een topic, de zinnen nauwelijks aaneenhangen.Daarentegen,als het over een onderwerp gaat dat hij interessant vindt, schrijft hij bijna foutloos.
Miezjel
Si vis pacem para bellum.
Op 29 december 2004 22:34:16 schreef grotedikken:
JOH nog een keer?:D:D
Anoniem
Op 29 december 2004 22:34:16 schreef grotedikken:
Zeg GROTEDIKKEN ik ben geen onzin poster en blijkbaar ben jij niet vies van iemand continu te treiteren nu moet je zolangzamer hand echt ophouden want ik begin nogal heel erg pissed off te worden ik begin me zolangzamerhand steeds meer aan je te ergeren de topics die ik plaats zijn seriuus bedoelt
daarintegen maakt het nix uit of ik goed schrijf of niet laats staan dat ik goed schrijf in topics die me intereseren en volgens jou slecht schrijf in topics die me niet intereseren sta je er misschien bij stil dat ik ook niet altijd op 1 punt sta ? of ben je zo fucked up blind dat je niet meer weet wat je nu weer eens tegen me moet zeiken
Als jij je GVD zo ergert aan me waarom heb je dan niet het fatsoen om dat duidelijk tegen me te zeggen of vind je het pesten van andere mensen leuker jij als vent van 49 zou beter moeten weten of ben jij zo'n iemand die het aanmoedigt om anderen kapot te maken ? ik voel me naamlijk niet bepaalt geweldig onder dat continu gezeik van je
hou je er misschien rekening mee dat anderen ook gevoel hebben of sta je daar nooit bij stil
vent je moet nu echt eens kappen met die ONZIN van jezelf
[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
he startours gewoon ff hetzelfde doen met dat soort onzin reacties als met een onzin topic.
gewoon negeren.
het heeft geen enkele nut om erop te reageren.
sta erboven
Anoniem
ik weet wat je bedoelt maar ik negeer nu al een tijd de berichten van GRoteDikken maar ik voel me er steeds meer zeer ongemakelijk bij ik voel me bij lange na niet seriuus genomen door hem zeker niet wat betreft mijn problemen er staat niet voor niets dat ik psychatriesch patient ben dat is geen geintje dat is wereklijk waar en voor de geen die er aan twijfeld zeg het even dan zal ik je bewijs geven
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
we gaan nu wat ver offtopic en als er ruzie komt in een topic waar ruzie en andere forumproblemen worden aangekaart, dan krijg ik het moeilijk
dus slotje
alleen de moderators