Beste Mod's, is het mogelijk om op deze pagina links naar CO-Projecten (de voedingen bijvoorbeeeld) toe te voegen ?
benleentje
Golden Member
Maar we hebben toch al een show your projects?.
Oh ik snap het al je bedoelt een CO eigen projecten project map. Die dan verwijst naar de diverse Co projecten zoals de CO eigen voedingen.
Het is wel een goed idee.
Als je naar "meer"en dan naar "artikelen" gaat kan je ook al een hoop vinden.
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik vind het een uitstekend idee: als je iets over de 2016 labvoeding wilt weten zoek je je een driedubbele slag in de rondte...
Op maandag 8 december 2025 08:14:10 schreef fatbeard:
Ik vind het een uitstekend idee: als je iets over de 2016 labvoeding wilt weten zoek je je een driedubbele slag in de rondte...
Dat bedoel ik, 2019 voeding in mijn geval
Ja, dat is een goed idee.
Nog beter is het zelfs om ze compleet bij artikelen te plaatsen.
Het eerste zal ik al doen, en het tweede (voor de projectjes waar ik aan meegewerkt heb) zodra ik daar tijd voor heb.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Mooi! Ze zouden ook bij 'schakelingen' erbij kunnen, met een linkje naar het artikel en/of topic, maar dat is misschien een beetje dubbelop.
Het voeding-2016 linkje wijst trouwens naar het Philipslettertjestopic. Weten we gelijk dat je die ook volgt 
Edit: ha, die nixieklok was ik ook vergeten, leuk om terug te zien
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op (12%)]
Jeroen heeft er nog een paar aan toegevoegd.
Die 2011 voeding en de nixie klok was ik ook kwijt ... terwijl die laatste op mijn werkbank staat 
Waar zou je het zoeken?
Als je faalt het te vinden doen we het niet goed genoeg .... nouja ... een betere plaats is er even niet.
[Bericht gewijzigd door Sine op (70%)]
Op maandag 8 december 2025 21:44:07 schreef Lambiek:
En waar staat dat dan wel?
"meer" zeg ik even niet 
Klik daar maar eens op.
Gaat gebeuren ... maar kost wat meer tijd.
Maar dit is quick and easy .... en nodig, ik heb ze zelf ook al meermaals gezocht 
[Bericht gewijzigd door Sine op (51%)]
Op maandag 8 december 2025 21:49:22 schreef Sine:
Waar zou je het zoeken?Als je faalt het te vinden doen we het niet goed genoeg .... nouja ... een betere plaats is er even niet.
Onder artikelen staat het niet, daar zou het toch komen.
hobby luke
Honourable Member
Op maandag 8 december 2025 13:56:38 schreef Sine:
Ja, dat is een goed idee.Nog beter is het zelfs om ze compleet bij artikelen te plaatsen.
Het eerste zal ik al doen, en het tweede (voor de projectjes waar ik aan meegewerkt heb) zodra ik daar tijd voor heb.
Misleid door dit bericht was ik daar ook aan het zoeken, tot ik terug ging naar het eerste bericht.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/152378
Op maandag 8 december 2025 22:39:26 schreef Lambiek:
[...]
Onder artikelen staat het niet, daar zou het toch komen.
Op maandag 8 december 2025 13:56:38 schreef Sine:
zodra ik daar tijd voor heb.
Insert: "Nu_even_niet.gif" 
Want dan wil ik ze ook wat uitgebreider doen dan enkel een ctrl-c / ctrl-v
[Bericht gewijzigd door Sine op (10%)]
benleentje
Golden Member
Ik moest het even checken ... maar de schema's staan in de topicstart.
Er is overigens nog een batch van de 2019 pcb's over. Als daar interesse voor is kunnen we die wellicht met de "moeilijke" onderdelen zoals de voltmeters en opto-isolators nog aanbieden.
Hele kits gaan er daar niet meer van komen, dat is VEEL te veel werk met de diversiteit aan onderdelen die daar op zit 
fatbeard
Honourable Member
Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
Ik heb nog wel interesse in twee sets, vier 'if the price is right'
(ik heb eindelijk tijd om te bouwen).
Mocht iemand nog een 2016 PCB hebben liggen: stuur maar een PM.
artikelen.... nooit van gehoord tot ik die links in dat blokje navigatie vond.
doordat vele websites alles in het midden zetten (vooral forums) en de zijkanten 'leeg zijn' of gevuld met reklame, heb ik blijkbaar de gewoonte al om de zijkanten compleet te negeren. ik gebruik enkel die balk boven 'algemeen schakelingen forum' en daar 99% van de tijd gewoon de knop 'laatste discussies'.
en nu na 15jaar op CO te zitten heb ik ineens artikelen gevonden door dit topic.