Mijn combioven werkt helaas niet meer goed.
Het linker deel van het bedienings panneel (touchscreen deel) geeft de opdracht niet meer door.
Heb de oven stroomloos gemaakt wat wel eens kan helpen maar geen resultaat.
Het display is redelijk makkelijk te demonteren en uit elkaar te halen.
Heb de bedrading van het aanraakgedeelte losgehaald, en weer gemonteerd in de hoop dat dit een oplossing zou zijn maar het resultaat is dat hij helemaal niet meer opstart, fout C 0110. Er blijft geen toets hangen, zijn er maar twee, uiterst links en uiterst rechts.
Is er ergens een oplossing voor dit probleem?
Dit apparaat in inmiddels 6 jaar oud en niet eens intenzief gebruikt.
type HT6B3MC0
Ik denk dat je model CMG636BS1/40 bedoelt? Dat type wat je opgeeft is niet een echt duidelijk model nummer maar een serie / modellijn. Sja, deze ovens hebben dit euvel nu eenmaal en moet een calibratie uitgevoerd worden van toch gedeelte, dit gebeurt in Service menu, een ingewikkelde methode. Nu zit waarschijnlijk bandkabel niet goed en geeft die storing of bandkabel geknakt en dan moet gehele display aan die zijde vervangen worden...
In de mail wat info te vinden...
Roland11
Golden Member
Dat is zo'n model met 3 touch-screens, links / midden / rechts? (met links en rechts identiek)
Ja, die gaan 'gewoon' defect na een paar jaar.
Een complete unit is erg duur, maar je kunt geld besparen door op AliExpress een los schermpje te bestellen en de defecte daardoor te vervangen. Die zijn op AliExpress iets van EUR 60 - EUR 80 dacht ik.