Siemens vaatwas IQ300. Valt midden het wasprogramma uit. Gaat gewoon van 35 min naar 0:00. Geeft fout aan dat er geen water weg kan. Filter is uitgekuist, er zit niets voor de afvoer. Reeds gereset en uitgekuist. Bij gewoon spoelprogramma loopt water wel weg.
Alvast bedankt.
EricN
Instruction manual? You mean the manufacturers opinion?
Ik zou beginnen met exacte gegevens van het probleem. Wat is de exacte foutcode? Wat doet hij bij een automatisch testprogramma?
Om dit te weten te komen moet je dus een automatisch testprogramma starten en laten afwerken en het volledige foutgeheugen uitlezen.
Om dit te kunnen moet je beschikken over de service manual en de mogelijkheid om deze te interpreteren en uit te voeren.
Om aan de service manual te geraken hebben we het Enr vh toestel nodig in de vorm vd foto vh typeplaatje en een email adres.
Guy.v2
Ik heb geen spijt dat sommige mensen verloren zijn gegaan met de tijd, maar de tijd verloren is gegaan met sommige mensen
heb ongeveer zelfde met een Bosch vaatwasser meegemaakt en heb nieuwe afvoerpomp opgezet en probleem opgelost
ps : de fout bij mij was E61 03 en het was niet altijd als ik een reset uitvoerde pompte die wel af maar in het programma soms niet
Dag Heidi
Hier een filmpje hoe je de schoepen van de pomp kan zien
Bij mij komt er helaas geen foutmelding op. Hij stopt gewoon halverwege het programma en gaat onmiddellijk naar 0:00.
Guy.v2
Ik heb geen spijt dat sommige mensen verloren zijn gegaan met de tijd, maar de tijd verloren is gegaan met sommige mensen
Guy.v2
heb je volgende al gedaan zie video
https://youtu.be/8wFIC1Nitsc
als de vaatwas in fout ga blijft het water staan
[Bericht gewijzigd door Guy.v2 op (25%)]