Kan ik met iemand meeliften bij Digikey? Heb geen bon nodig.

10 stuks
Rubycon 450BXC3.3MEFC10X12.5

Digikey 1189-450BXC3.3MEFC10X12.5-ND

Of een andere elco met deze specs, ik heb er minimaal 3 nodig... Mag ook van een andere leverancier of uit je eigen voorraad.

3.3uF 450V
in een THT tonnetje van
d=10mm
h<=13mm (geen 16mm dus)
pitch=5mm

Liefst 105°C

https://www.lcsc.com/product-detail/C2902874.html

Is dat hem? Er staat een r ipv een . Ik zie verder geen verschil. Ik ga op vakantie, ik was niet van plan te gaan bestellen, maar sluit het niet uit.

Bedankt voor de tip rew.
Vreemd, die R ipv de . maar het lijkt in essentie hetzelfde ding.

Naast de verzendkosten die in verhouding tot de onderdelen wat duur zijn, moet ik vanuit China nog toeslagen/importkosten verwachten? Heb in een ver verleden geloof ik wat bij LCSC besteld, maar toen was de regelgeving nog heel anders.

Als je een van de goedkope routes kiest, kan het er wel eens bij inschieten. Maar als jij denkt dat ie hetzelfde is, dan kan je dus ook met iem die bij lcsc bestelt meeliften. Planning was om als het een dagje regent wat pcbs te doen (en dan ook de onderdelen daarvoor). De voorspelling is het daar niet mee eens (komende 14:dagen zon)

Ah, ik begrijp je. Meeliften bij LCSC is zeker een optie als jij of iemand daar gaat bestellen (y)

Nou, ik plak dan maar een 10mm x 20mm 10uF low-ESR liggend op de PCB. En dan hopen dat die 3x 3.3uF die er oorspronkelijk parallel op zaten niet zelf al erg low-ESR waren. Maar dat merken we vanzelf als die 10uF prematuur komt te overlijden.