Doorkies systeem voor telefoon verkeer/computer kaart

Ik ben op zoek naar een zogenaamd doorkies systeem voor mijn computer en ISDN.
Ik heb een uitgebreide centrale, met veel opties, maar mis een doorkies systeem voor in de computer.
Voor alle duidelijkheid, ik zoek een kaart die met de nodige software het telefoon verkeer kan regelen, bijvoorbeeld; Kies een 1 voor persoonlijk gesprek, kies een 2 voor de werkplaats, kies een 3 voor... ...enz.
Aals iemand dit heeft, hier iets voor weet, of deze software heeft, dan graag hier jullie reactie's

SWS

Ik heb niks kunnen vinden over dergelijke systemen. Ik denk dat die systemen wel aardig duur zijn. Ik heb echter een site gevonden waar een schakeling op staat om de geluidskaart op een telefoonlijn aan te sluiten: http://www.hut.fi/Misc/Electronics/circuits/teleinterface.html. Dat kan mischien van nut zijn als je besluit er zelf een te gaan bouwen

je kan programma's downloaden op internet.
heb er een gehad alleen ben de naam kwijt.
en je kan zelfs zeggen dat ze een wachtwoord moeten invoeren.
kan je natuurlijk ook uitzetten.
als ik het progje kan vinden dan laat ik het je wel ff weten.

fantasy2, ik vind je handtekening (het leven is hard maar de voorkant van een trein is harder) echt wel heersen :-D

Op do 05-09-2002 23:09:47 schreef Koert:
fantasy2, ik vind je handtekening (het leven is hard maar de voorkant van een trein is harder) echt wel heersen :-D

[nog meer offtopic geblaat]
Het leven is net zoals je lul: hard, maar veelste kort ;)
[/nog meer offtopic geblaat]

Kan dit al niet met een iets duurdere huiscentrale?

Dat was wel weer genoeg geblaat voor dit topic, nou ff serieus please :)

Een antwoord op, of suggestie omtrent de gestelde vraag zou wel leuk zijn, maar de ronduit ziekelijke opmerkingen die er bij staan mogen gewoon achterwege blijven.

SWS