Op do 05-09-2002 22:37:21 schreef Koert:
Allemaal goed en wel, maar hou ook rekening met niet-breedband gebruikers die misschien wel hun laatste haren uit zullen trekken als ze 10min langer nodig hebben om die foto's te laden.

ik zou het ook ni willen, alles is nu lekker overzichtelijk, laat het aub zo. Als ik leuke foto's wil zien, zijn daar andere websites voor...

Op wo 04-09-2002 20:13:56 schreef MADdie:
... OF een foto'tje van af een andere server.
Maar ik weet nog goed in het stenen tijd perk toen ik nog via de modem ging dat het heel traag ging op forum's met veel foto's.
Maar dan zouden we bij het inloggen kunnen zeggen van "inloggen met PIX" of "Inloggen zonder pix". ...

Zoals ik al eerder zei ;) Dat je bijvoorbeeld net als de Prntbare versie van CO hebt, dat je bv. ook de foto versie van CO hebt. En moet je natuurlijk je eigen server voor je PIC (niet de µC) vinden.

En nu realiseer ik me in eens :s ik heb idd een keer mijn foto online gezet. Met een hele rare zin erbij :) volgens mij heb ik een paar harten gebroken. Dus sorry maar I'm taken ;)

Op vr 06-09-2002 18:41:28 schreef MADdie:
En nu realiseer ik me in eens :s ik heb idd een keer mijn foto online gezet. Met een hele rare zin erbij :) volgens mij heb ik een paar harten gebroken. Dus sorry maar I'm taken ;)

Bedoel je dit topic: Profiel ?
Je foto is nu al offline, hij zat op endoria :).

offtopic:
Ha ha ha , ja die jah. Ik had eigenlijk wel gehoopt dat die helemaal onder aan de schoenendoos zou komen :)
En die grap die kan helaas nu der dag niet meer denk ik |:( i.v.m. Pim Fortuyn