foto onder je naam

Lijkt mij geen goed idee:

- voor de modummers onders ons is het een soort nachtmerrie
- lay-out gaat er niet beter op worden
- je hebt altijd van die figuren die aanstootgevende plaatjes gebruiken --> waardoor er weer discussies onstaan over onnodige zaken.
-het is een forum voor de elektrotechniek, en geen vorm van een CU2 site waar iedereen zich 'laat gaan'

IF you can't convince them, then confuse them!

Ik sluit mij volledig aan bij Jeroen, sytse en Prutsertje hun argumenten.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op wo 04-09-2002 18:16:06 schreef Jeroen Boere:
Lijkt mij geen goed idee:

- voor de modummers onders ons is het een soort nachtmerrie

hoezo een nachtmerrie???

Hieper de piep!

Op wo 04-09-2002 18:57:18 schreef Roel:
[...]
hoezo een nachtmerrie???

Jij hebt vast een modem :)

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op wo 04-09-2002 19:00:21 schreef Bastiaan:

[...]

Jij hebt vast een modem :)

NEEEJ, NEEEJ, ik heb 100% puure kabel :) , maar ik begrijp wat je bedoelt

Hieper de piep!

Op wo 04-09-2002 19:16:41 schreef Roel:

[...]

NEEEJ, NEEEJ, ik heb 100% puure kabel :) , maar ik begrijp wat je bedoelt

Asteblieft niet, nee, nee, heeeelp :(, geen foto's lekker zo houden, is perfect

Groet
Een tevreden CO'er

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Je kan het misschien in het profiel zetten.
Maar ik zou het niet onder de naam zetten omdat zoals voorheen gezegt is de site mindervlug zou laden.

Maar dan vindt ik ook dat er geen topic mogen komen met comentaar over de foto's.

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Aan de ene kant vind ik het een flut idee maar aan de andere kant is het een idee.
Ik bedoel je kan bv ook een soort smiley in laten stellen ?? dat p[ast bij je. OF een foto'tje van af een andere server.
Maar ik weet nog goed in het stenen tijd perk toen ik nog via de modem ging dat het heel traag ging op forum's met veel foto's.
Maar dan zouden we bij het inloggen kunnen zeggen van "inloggen met PIX" of "Inloggen zonder pix".
En de MOD's zouden de foto's wel eerst moeten bekijken en toelaten. Het zou een schrik voor mensen zijn als die mijn foto op het forum zien :D

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

In een eigen foto onder je naam zie ik persoonlijk niet zo veel. Het draagt naar mijn inziens niks bij en levert voor de MOD's alleen maar veel werk op. Lekker houden zo!!!

Welke kant gaan we op?

Op wo 04-09-2002 20:13:56 schreef MADdie:
Het zou een schrik voor mensen zijn als die mijn foto op het forum zien :D

Dat heeft men al een keer meegemaakt. Heel lang geleden is hier ook al een topic over geweest, alleen dan over vraag of er geen foto's bij je profile moesten komen.
Ik kan me nog herinneren dat jij toen je eigen foto in datzelfde topic had geplaatst :D.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen

Moderator

Ik denk dat Roel niet echt een foto (pasfoto) bedoelt, maar meer een klein plaatje van ongeveer 60 x 60 pixels, wat je ook wel een avatar of icon noemt.

Bij de meeste fora's kun je een plaatje uploaden en dat gebruiken, maar dat gaat ons teveel ruimte en bandbreedte kosten. Eventueel kan het wel zo gemaakt worden dat je zelf voor een plaats moet zorgen, zoals dat ook met de afbeeldingen is die je in je posts kunt zetten. Probleempje daarbij is dat je niet automatisch de grootte kunt bepalen om te kijken of het te groot is om te laden.

Het zal zeker meer downloadtijd vergen, maar daar zou je eventueel een optie voor kunnen maken.

Al met al zou het dus wel kunnen. Vraag is alleen of we het ook willen.

edit: voorbeeld icons (onder naam dus)

Op wo 04-09-2002 20:11:50 schreef Michaël:
Je kan het misschien in het profiel zetten.
Maar ik zou het niet onder de naam zetten omdat zoals voorheen gezegt is de site mindervlug zou laden.

Maar dan vindt ik ook dat er geen topic mogen komen met comentaar over de foto's.

ik sluit me volledig bij Michaël aan: mochten er foto's op komen, dan bij je profiel en niet onder je naam want ik leef samen met de meerderheid nog in het - volgens MADdie dan ;) - stenen tijdperk...

Laat al die foto of plaatjes nou lekker zitten, het is hier een electronica forum (d8 ik), en niet een of andere speelgoedwinkel. Ik vind dit duidelijk en het ziet er proffesioneel uit. Zeg nou zelf al die vage pinguins dat hoeft toch niet. Als mensen plaatjes uit willen wissenlen kunnen ze dat wel via msn doen ofzo, of op het forum van foxkids oid.

Groeten van iemand die blij is zoals het nu is :)

Euh......

Hmmmm.....wat is er nu leuker dan een foto van Sweet Winter Smile met een heuse Super Smile? ;)
Foto (bijvoorbeeld ter grootte van pasfoto formaat) op een bepaalde locatie op de site zou wel leuk zijn.
Maar dan nog, het is CircuitsOnline en Geen FotoShowOnline.

SWS

A long answer is not short!

Vele van jullie hebben nu al gereageerd maar toch vraag ik het jullie.
Moet er een poll komen over het wel of niet komen van een fotootje in je profile of onder je naam?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Van mij mag het!!
Het idee vindt ik wel leuk, maar als het niet doorgaat heb ik er ook vrede mee, eenvoudig dus! ;)

Effe lache :D :P ;) :)!!....KLIK!!!

Weer een foto voor www.circuitsonline.net :D

SWS

A long answer is not short!

als er iets komt maak het dan op een aparte pagina dan lijd de snelheid er nie onder

May The Source Be With You

maak er maar eens een poll over dan kunnen we zien wat de meerderheid ervan vind.

Hieper de piep!

Op do 05-09-2002 14:37:31 schreef Roel:
maak er maar eens een poll over dan kunnen we zien wat de meerderheid ervan vind.

Ok, doen we. Alleen we laten eerst nog ff de huidige poll staan.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Allemaal goed en wel, maar hou ook rekening met niet-breedband gebruikers die misschien wel hun laatste haren uit zullen trekken als ze 10min langer nodig hebben om die foto's te laden.

pff.....

Op do 05-09-2002 22:37:21 schreef Koert:
Allemaal goed en wel, maar hou ook rekening met niet-breedband gebruikers die misschien wel hun laatste haren uit zullen trekken als ze 10min langer nodig hebben om die foto's te laden.

ik zou het ook ni willen, alles is nu lekker overzichtelijk, laat het aub zo. Als ik leuke foto's wil zien, zijn daar andere websites voor...

pointers don't kill programs, programmers kill programs

Op wo 04-09-2002 20:13:56 schreef MADdie:
... OF een foto'tje van af een andere server.
Maar ik weet nog goed in het stenen tijd perk toen ik nog via de modem ging dat het heel traag ging op forum's met veel foto's.
Maar dan zouden we bij het inloggen kunnen zeggen van "inloggen met PIX" of "Inloggen zonder pix". ...

Zoals ik al eerder zei ;) Dat je bijvoorbeeld net als de Prntbare versie van CO hebt, dat je bv. ook de foto versie van CO hebt. En moet je natuurlijk je eigen server voor je PIC (niet de µC) vinden.

En nu realiseer ik me in eens :s ik heb idd een keer mijn foto online gezet. Met een hele rare zin erbij :) volgens mij heb ik een paar harten gebroken. Dus sorry maar I'm taken ;)

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op vr 06-09-2002 18:41:28 schreef MADdie:
En nu realiseer ik me in eens :s ik heb idd een keer mijn foto online gezet. Met een hele rare zin erbij :) volgens mij heb ik een paar harten gebroken. Dus sorry maar I'm taken ;)

Bedoel je dit topic: Profiel ?
Je foto is nu al offline, hij zat op endoria :).

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

offtopic:
Ha ha ha , ja die jah. Ik had eigenlijk wel gehoopt dat die helemaal onder aan de schoenendoos zou komen :)
En die grap die kan helaas nu der dag niet meer denk ik |:( i.v.m. Pim Fortuyn

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ