Als je nog op zoek bent naar goedkope of speciale onderdelen, HF-, maar ook ander elektronicaspul dan kan ik een bezoek aan de Landelijke Radiovlooienmarkt in Rosmalen zeker aanbevelen.
No_Brain
"What are we going to do tonight, Brain?". "Same thing we do every night, Pinky: try to take over the world!"
Als ik tijd heb ga ik zeker!!!!! Heb er vorig jaar m'n scoop gekocht. En voor weerstanden, etc is het ook wel leuk winkelen. Verwacht er geen complete assortimenten, maar de standaard elektronica-artikelen zijn er zeker volop tevinden. Op zendamateurgebied is er heel veel tevinden.
Ik heb er toen een heel handig LC-metertje gekocht waar ik erg veel plezier van heb.
Voor de Scouting op het einde van de markt ook nog een gigantische rol (wat was die zwaar) telefoonkabel.
Anoniem
er zijn hier vast wel mensen die er ook eerder geweest zijn wat kun je er zoal vinden afgezien van he tradio gebied zijn er bv ook leds in allerlij kleure ne.d. te vinden en andere convencionele electronica zoals de 40xx serie's ?
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Anoniem
kan ik je ergena aan herkennen ?
ik ga er ook heen vind alleen de openingstijden wat k*t gaat om half 4 al dicht beetje normale tijd ligt toch meestal wel rond 5 uur
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Op 13 maart 2005 18:02:30 schreef STARTOURS G24T:
kan ik je ergena aan herkennen ?ik ga er ook heen vind alleen de openingstijden wat k*t gaat om half 4 al dicht beetje normale tijd ligt toch meestal wel rond 5 uur
Kan ik jou ergens aan herkennen?
Ik zou niet weten hoe mij te identificeren... Ik ga mee met een zendamateur, mss dat je daar wat kennis hebt ofzo...
Ik zal een kaartje met "KT88" erop dragen, maar als mijn fans te opdringerig worden en om teveel handtekeningen gaan vragen, dan gaat het eraf

Op 13 maart 2005 19:35:08 schreef STARTOURS G24T:
kzal een groot bord met STG24T erop meenemen
Hoeft toch niet? Die grote touringcar op de parkeerplaats zal toch wel genoeg opvallen?
;-)
High-Voltage
Zalk een stikker van H-V op mn jas plakken???
Zo een driehoek met "High Voltage" in 
Anders zou ik het niet weten...
Ik heb aan de organisatie gevraagd wat een handig ontmoetingspunt is voor Circuitsonliners. Afspraken kunnen dan worden gemaakt zonder opvallende petjes, T-shirts, bloemen in het revers, gedoe met GSM, SMS, megafoons en meer van dat soort toestanden.
Ik kom hier nog op terug.
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Waar ligt Rosmalen en kan je er ook met de trein komen???
Niet dat ik dan nog 1,5 uur in de bus moet ofzo, dan kom ik ook wel FF neuzen.
GR Richard.
Tusschen Den Bosch en Ossch.
Staat op de site van de VERON den Bosch.
Misschien willen er mensen carpoolen?
Richard, als jij per trein naar Hilversum of Bussum komt, kan je met mij meerijden.
EDIT: natuurlijk is RD12TF ook welkom (zolang hij zijn gloeidraad maar niet op de autoaccu aansluit) ! Mail me maar effe. Nu nog 1 plaatsje over eventueel.
Ossch, den Bosch, en tusschen was een woordgrapje 
[Bericht gewijzigd door KT88 op ]
Als je mij dan ook meeneemt KT?
MvgEat
Tis trouwens Oss!! Niet Ossch.
//Edit
Zeg dat maar niet tegen een Ossenaar!
Een Rd12tf lust anders maar wat graag 12V op zijn gloeidraadje
(Nee is niet dubbelzinnig!!!!!)
Perfect KT, bedankt vast!
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Op 13 maart 2005 19:54:41 schreef KT88:
Tusschen Den Bosch en Ossch.
Staat op de site van de VERON den Bosch.
Misschien willen er mensen carpoolen?
Richard, als jij per trein naar Hilversum of Bussum komt, kan je met mij meerijden.
Aankomende zaterdag 19 maart ben ik in Hilversum dan.
Ik meel je wel FF dan hoe we dat gaan rgelen.
:):): Thanks a million.
High-Voltage
Op 13 maart 2005 19:48:34 schreef Chris Dorna:
Ik heb aan de organisatie gevraagd wat een handig ontmoetingspunt is voor Circuitsonliners. Afspraken kunnen dan worden gemaakt zonder opvallende petjes, T-shirts, bloemen in het revers, gedoe met GSM, SMS, megafoons en meer van dat soort toestanden.Ik kom hier nog op terug.
Laat op tijd wat weten, kan ik dat ook regelen met de persoon met wie ik meekom...
Anoniem
Op 13 maart 2005 19:49:58 schreef Amateur19:
Waar ligt Rosmalen en kan je er ook met de trein komen???
Niet dat ik dan nog 1,5 uur in de bus moet ofzo, dan kom ik ook wel FF neuzen.GR Richard.
ziet er naar uit dak ook met openbaar vervoer kom samen met IC ook bekend op CO er staat op de site van autotron wel hoe je met het openbaar vervoer daar kan komen
High-Voltage
KatRuud
www.katruud.nl - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious....
Amateur19
Overleden