Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Nee nog niet wacht nog FF op antwoord van High Voltage.
En als de beurs om 9.00 uur al open gaat kan ik nooit zo vroeg in Hilversum zijn om daar ook om 9.00 uur te zijn. Dus ik had al een ander plan, maar ff wachten op antwoord van....
;);) Richard
ArjanEmm
AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence
Bedankt voor het aanbod STARTOURS, ik woon in Utrecht dat ligt niet echt op de route. Als ik kom, kom ik wel met de trein. Maar ik denk dat er niks van gaat komen eigenlijk, Volgende keer beter.
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Op 16 maart 2005 22:28:28 schreef Amateur19:
Nee nog niet wacht nog FF op antwoord van High Voltage.
En als de beurs om 9.00 uur al open gaat kan ik nooit zo vroeg in Hilversum zijn om daar ook om 9.00 uur te zijn. Dus ik had al een ander plan, maar ff wachten op antwoord van....
;);) Richard
Nee, ik woon 180 Km van jou weg. En ik zou een buisje "moeten hebben" uit de Baco een XX1080 (zie topic van nightvision). En omdat dat een beetje te ver van hier is om even naar ginds te rijden en terug voor één buisje zou het mss mogelijk zijn dat jij zo een buisje gaat halen en dat je dat mee naar de vlooienmarkt brengt waar ik ook zal zijn. Als je dat wil doen hé....
Mijn vervoer is al geregelt hoor
Ik rij met iemand mee.
Ik krijg zojuist bericht van de organisatie. Als je vóór de kassa's wilt afspreken dan is dit het handigst in de hal van het Autotron (hier staat een oude telefooncel). Na de kassa's is de handigste plaats direct na de entree aan je linkerhand. Dit is in de buurt van de NL club (luisteramateurs) bij de stands m45 en m46.
Veel plezier zaterdag!
Ik zal na de entree een affiche ophangen. Als dit niet mogelijk is, vraag dan even bij de infostand (na de ingang rechts om de hoek) waar het meetingpoint is.
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Op 18 maart 2005 09:48:36 schreef Chris Dorna:
[...]Ik zal na de entree een affiche ophangen. Als dit niet mogelijk is, vraag dan even bij de infostand (na de ingang rechts om de hoek) waar het meetingpoint is.
* High-Voltage zal mss even langs komen 
Wel geen halve dag hé. Er is daar zovele te zien 
High-Voltage
Op 18 maart 2005 12:26:52 schreef STARTOURS G24T:
Hehe mensen alvast tot morgen
als nu iedereen eens een foto van zijn eigen post. Kunne we elkaar al op voorhand leren (her)kennen 
High-Voltage
Op 18 maart 2005 12:56:25 schreef STARTOURS G24T:
geen gek idee zo kan iedereen zien waar je op moet letten
Jij bent goed, je staat er in 3 versies op die foto 
Edit:
* High-Voltage zoekt naar een foto....
* High-Voltage komt tot de conclusie dat hij geen fatsoenlijke foto heeft 
[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]
Anoniem
staat een pijltje bij wie de echte IK is die in het midden is mijn kameraad die volledig computer addicted is en die aan de rechterkant staat ben ik nog steeds niet achter
[edit]
Kun je nie ff snel een foto maken vanjezelf met camera of webcam ?
[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]
High-Voltage
Op 18 maart 2005 13:15:52 schreef STARTOURS G24T:
staat een pijltje bij wie de echte IK is die in het midden is mijn kameraad die volledig computer addicted is en die aan de rechterkant staat ben ik nog steeds niet achter[edit]
Kun je nie ff snel een foto maken vanjezelf met camera of webcam ?
Zo, even wat pic's gemaakt. Geen ene goede, dus heb ik ze maar even allemaal erop gegooit 
Edit:
Waar blijven de rest???
[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]
High-Voltage
Op 18 maart 2005 13:35:30 schreef STARTOURS G24T:
komop mensen andrieten
Andrieten ???
We zullen er maar van uit gaan dat ze op hun werk zijn zeker 
Ik kom ook!
En zal bij de ingang van het lokaal af en toe staan.
Saampjes met wat andere KG piraatjes.
Op mijn T shirt staat heel toevallig de volgende tekst:
RadioRob007
Short wave
Pirate
Fatsoenlijke Foto heb ik niet!
(Valt van mij ook niet te maken!)
Rob007....Rob.
[Bericht gewijzigd door rob007 op ]
High-Voltage
Ik zal er ook zijn.
Deze keer uitgerust met wat stevigere tassen zodat ze niet weer openscheuren en al mijn zooi eruitvalt.
High-Voltage
Ik heb al een heel lijstje:
KLIK
Wil iedereen een pic'je posten???
hoi allemaal,
ik ben ook van de partij..ik zoek het meeting point wel op. tot morgen! (Can't wait!)
Da fripster
[Bericht gewijzigd door fripster op ]
Ik zal het jullie niet aandoen een foto van mij te plaatsen.
In plaats daarvan zal ik, zoals aangekondigd, een kaartje "KT88" dragen, of anders zo'n buis in mijn knoopsgat 
Wat RD12TF zal dragen weet ik nog niet, hij zei dat hij wel zou knipperen met zijn gloeidraad..........
High-Voltage
;(;(;(;(