Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 14 mei 2005 21:52:49 schreef Lucky luke:
ter prijsvergelijking heb ik ff op www.elektronica-onderdelen.nl gezien dat ie daar 25 ct kost.'k ga dr ns kijken.
die dingen komen dus van elektronica-onderdelen.nl zie ik. het ziet er leuk uit.
(maar ik heb geen ne555 nodig op t moment...)
edit: GROM
ik dacht dat ik op wijzigen klikte en t was quoten
excuses
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 14 mei 2005 22:02:11 schreef Technokiddy:
dan leg je toch gewoon een vooraadje aan lucky
tsja, als ik alles van betalen ed heb uitgezocht (ga morgen ofzo eens zoeken), en ik dat accepteer, dan zou ik er over kunnen gaan denken om er mischien enkele te gaan bestellen.
gaan ze echt alleen per 10?
voeg je ook bc547 en bc557 toe?
(altijd handig)
als je die toevoegd, en de betaling is via overschrijving (liefst na afloop maar dat is weer lastiger voor jullie, zoniet onmogelijk), dan kan ik denk ik wel wat transistoren inslaan.
(10 van elk, miss 20 van elk ligt aan de prijs)
maar nogmaals, het hangt voor mij ook van de betalingswijze af, en kan dus niets garanderen, voor ik alles heb doorgelezen.
en dat doorleze doe ik morgen, ik zit al weet niet alleen vierkante ogen te krijgen achter de pc vandaag, mn hele hooft voelt vierkant aan
.
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Op 15 mei 2005 20:50:49 schreef Lucky luke:
[...]
indien dit geen fout is:
ja zeg, dan bestel ik niet, zo lang ga ik niet wachten
indien dit een fout is:
de eindatum is geen indicatie maar gewoon lekker ruim naar voren 
hij zal over 3 weken als het lukt in de betaal periode komen.
weerstandspakketten en condensator pakketten zullen niet worden toegevoegt de bc547 en 557 zullen binnekort worden toegevoegt en heel misschien ook printplaatjes maar dat is nog niet zeker
Op 16 mei 2005 17:28:56 schreef Lucky luke:
hé, op inkoopacties,net is de actie niet te vinden tenzij ik de link van hier volg. hoe zit dat?
Hij staat bij de animo check's onderaan 
Lucky Luke
Op 16 mei 2005 18:56:49 schreef Lucky luke:
ik wil wel wat bc547 en bc557, maar hoeveel ligt aan de prijs en de verzendkosten, het is puur een vooraadje omdat ze veelgebruikt zijn en om wat expirimenten mee te doen.als zowel bc557 en bc547 5ct zijn *ik noem maar wat*
en de verzendkosten zijn E5, ja, dan zul je wel veel moeten bestellen wil je nog goedkoper uitzijn dan direct bij elektronica-onderdelen.nl (verzending in envelop, nog geen E1)mischien wil ik ook wel wat 555jes... om mee te knoeien.
maar 10 NE555jes is al veel voor me vrees ik, ik heb er maar 1 keer eerder wat met ne555's gemaakt en dat was met een paket met printje bouwbeschrijving, onderdelen en de hele zooi. dat was in de tijd dat ik dacht dat ieder 8 poots ic hetzelfde deed. (er zijn geen ongelukken gebeurt maar ik weet wel dat dat niet zo is nu!)
heb ik weer, klik ik op quoten ipv wijzigen! dit is al de 2e keer! 
klein is fijn
Moderator
Op 17 mei 2005 17:42:50 schreef Lucky luke:
[...]* Lucky luke vraagt zich af waar het duim-omhoog emoticon hier zit...
Maar er komen dus geen LM324 of LM538's (SMD) meer bij?:'(
Technokiddy
Op 17 mei 2005 18:20:37 schreef Lucky luke:
[...]
hela, ik wou ook[afbeelding zeggen maar wist niet hoe!TOP joh!
nu nog hopen dat de verzendkosten beetje redelijk zijn. (niet conrad achterna gaan!)
Conrad 8erna gaan hoor hem nou.... kben geen oplichter 
de verzendkosten zullen zwaar meevallen 50ct voor een envelopje en mssch 2€ verzendkosten dus totaal 2,50 voor 30 555jes te verzenden
daarboven zie ik nog wel 
100 555jes voor 4€ ofzow
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 21:54:50 schreef Technokiddy:
Torren toegevoegt: 100 stuks voor 3 euro!
SMD 555jes toegevoegt: 10 stuks voor 4 euro 100 stuks voor 40 euro
topie, heb besteld (lucky Luke008)
ben benieuwd naar de verzendkosten...
(nederland)
Op 20 mei 2005 16:27:13 schreef Lucky luke:
[...]
in de datasheet staat wel een schema voor pwm, is dat t?dat krijg ik niet werkend (in crocodile clips)
Ja. Daar moet het mee lukken...
Technokiddy
Op 21 mei 2005 15:03:56 schreef Lucky luke:
[...]
gaat de prijs bij de ia nu ook omlaag?(kan ik nog meer bestellen)
Ik heb een andere leverancier dus ik weet nog niet of de prijs ook omlaag zal gaan maar misschien zal de prijs nog dalen maar denk eraan dat de verzendkosten totaal een stuk lager zijn