Op 24 mei 2005 21:22:32 schreef Lucky luke:
[...]
helaas heeft voti alleen 20 pins 16f628
Nee hoor, dat is een tikfout op zijn site. De SDIP is 18 pins en de SOIC 20 pins.
Verzend kosten heb ik niet hoeven betalen bij Microchip toen ik een 18F2525 sampelde, nu wachten tot Farnell ze kan leveren, want ik heb er nog meer nodig.... (en bij Digikey zijn ze een stuk duurder als je er 10 wilt hebben)
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
maar ik heb er al een gesampled en er is ook niet zoveel haast bij ik vroeg het me alleen af.
ik hoef er dus niet per de een te gaan kopen om de snelheid (doe ik mischien wel als ik wat ruimer kom te zitten en het erg lang gaat duren)
maar ik heb dus geen verzendkosten bij microchip?
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
.. *zucht*
Nee, je hebt geen verzendkosten bij Microchip. Lees hun site, daar staat alles duidelijk in de voorwaarden.
Samengevat: het kost je niks.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 26 mei 2005 10:26:33 schreef Jochem_S:
.. *zucht*Nee, je hebt geen verzendkosten bij Microchip. Lees hun site, daar staat alles duidelijk in de voorwaarden.
Samengevat: het kost je niks.
OK, bedankt.
Op 26 mei 2005 11:46:43 schreef Lucky luke:
[...]
OK, bedankt.
Heb je de samples al binnen?
...ik nog steeds niet.
Zijn 26-04-05 verstuurd......
Lucky Luke
Op 26 mei 2005 17:16:58 schreef The Puma:
[...]
Heb je de samples al binnen?
...ik nog steeds niet.
Zijn 26-04-05 verstuurd......
ook niet, ik ga hier lopen juigen als ze er zijn, dat ga ik best wel ff zeggen hoor! maar ik heb ze nog niet. (ik vraag me af he, die dingen zijn officieel voor prototypes ed, hoe lang denken ze dat het ontwikkelen van een prototype mag duren? of denken ze dat je eerst de rest maakt?)
Samples besteld bij Analog Devices (geen verzendkosten).
besteld op 23-5, ETA is 31-5 (heb gisteren een shipment notice gekregen).
Lucky Luke
microchip heeft ook gezecht dat de boel al verzonden is...
enuh, hier mischien wat offtopic maar Henry S ik erger me een beetje aan je (soms wat bloederige) avatar. kun/wil je daar wat aan doen, of moet ik gewoon het vinkje avatars laten zien uit laten staan?
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Ik weet het niet.... zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd.
Ik denk dat het pakketje is kwijtgeraakt.
Moet ze maar opnieuw sampelen
Lucky Luke
Op 27 mei 2005 11:10:48 schreef MAH:
standaard heb ik die altavars uit staan. scheeld weer als je een pagina moet laden....
ik heb adsl en vind de meeste wel grappig.
Op 27 mei 2005 23:01:23 schreef The Puma:
Ik weet het niet.... zolang heeft het bij mij nog nooit geduurd.Ik denk dat het pakketje is kwijtgeraakt.
Moet ze maar opnieuw sampelen
zal ik doen, als die vorige dan nog aankomt weet ik daar ook nog wel wat mee. status staat al weken op shiped.
ik ga opnieuw samplen.
(doe ik er gelijk 2, kan ik weer ff vooruit, als het zo lang duurt) (en ja ik weet zeker dat ik er wel wat mee ga doen)
Lucky Luke
ja hoor, als ik nu op order history klik zegt ie dat ik nog nooit iets besteld heb...
terwijl ie normaal de status geeft.
ik ga nu maar opnieuw samplen maar vond dit raar genoeg om ff te melden.
Op 28 mei 2005 13:27:21 schreef Lucky luke:
ja hoor, als ik nu op order history klik zegt ie dat ik nog nooit iets besteld heb...terwijl ie normaal de status geeft.
ik ga nu maar opnieuw samplen maar vond dit raar genoeg om ff te melden.
Dan moet je order placed within veranderen naar "no time frame" dan zie alle orders die je tot nu toe geplaats hebt
Lucky Luke
Op 28 mei 2005 14:37:01 schreef The Puma:
[...]
Dan moet je order placed within veranderen naar "no time frame" dan zie alle orders die je tot nu toe geplaats hebt
o, ok. ga ik ns testen.
ik heb opnieuw gesampled, nu 2 stuks, en ik hou jullie op de hoogte!
Op 26 mei 2005 18:17:22 schreef Henry S.:
Samples besteld bij Analog Devices (geen verzendkosten).
besteld op 23-5, ETA is 31-5 (heb gisteren een shipment notice gekregen).
Binnen!
Lucky Luke
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Op 24 mei 2005 21:22:32 schreef Lucky luke:
[...]
helaas heeft voti alleen 20 pins 16f628
Echt waar? Dat zou ik toch moeten weten 
Volgens mij heeft VOTI alleen 18-pins 16F628(A) chips.
Lucky Luke
Op 28 mei 2005 21:09:50 schreef Wouter van Ooijen:
[...]Echt waar? Dat zou ik toch moeten weten
Volgens mij heeft VOTI alleen 18-pins 16F628(A) chips.
volgens mij heb je nog gelijk ook
(duh, jij bent de eigenaar van voti) 
maar er staat 20/p. ik dacht dat dat 20 pins betekende? maar als je meer info vraagt is de foto van een 18 pins, en de omschrijving ook. dus dat klopt.
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Op 28 mei 2005 22:25:50 schreef Lucky luke:
[...]
maar er staat 20/p. ik dacht dat dat 20 pins betekende?
20 is de maximale kloksnelheid. De 16F628 is er in een -4 en een -20 uitvoering. Die /P betekent DIP.
Lucky Luke
Op 28 mei 2005 22:34:42 schreef Wouter van Ooijen:
[...]20 is de maximale kloksnelheid. De 16F628 is er in een -4 en een -20 uitvoering. Die /P betekent DIP.
dat wist ik niet.
(zal wel weer over een legenda heengekeken hebben)
Lucky Luke
* Lucky Luke snapt waarom de boel niet aankwam, en schaamt zig bijna dood.
ik was mn huisnummer vergeten, de 2e keer ook, nu de 3e keer en hopen dat het wel lukt. (ik vraag me af waar die andere chips terecht komen)
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Lucky Luke
Op 30 mei 2005 23:55:35 schreef Jochem_S:
Liggen allemaal pakjes aan het begin van je straat nu waarschijnlijk
ik vrees het.
Op 30 mei 2005 14:39:19 schreef Lucky luke:
* Lucky luke snapt waarom de boel niet aankwam, en schaamt zig bijna dood.ik was mn huisnummer vergeten, de 2e keer ook, nu de 3e keer en hopen dat het wel lukt. (ik vraag me af waar die andere chips terecht komen)
Alleen sinterklaas en de kerstman hebben geen adres nodig