Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 30 mei 2005 23:55:35 schreef Jochem_S:
Liggen allemaal pakjes aan het begin van je straat nu waarschijnlijk
ik vrees het.
Op 30 mei 2005 14:39:19 schreef Lucky luke:
* Lucky luke snapt waarom de boel niet aankwam, en schaamt zig bijna dood.ik was mn huisnummer vergeten, de 2e keer ook, nu de 3e keer en hopen dat het wel lukt. (ik vraag me af waar die andere chips terecht komen)
Alleen sinterklaas en de kerstman hebben geen adres nodig 
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Samples nog niet ontvangen.
Heb je nieuw besteld en zijn ook al weer verstuurd.
Nu maar hopen dat ze nu wel aankomen.
Trouwens verheen altijd goed gegaan
Lucky Luke
Op 3 juni 2005 11:44:21 schreef The Puma:
Samples nog niet ontvangen.Heb je nieuw besteld en zijn ook al weer verstuurd.
Nu maar hopen dat ze nu wel aankomen.Trouwens verheen altijd goed gegaan
huisnr. vergeten?
mijnes zijn dr ook nog niet.
wel mn gekochte onderdelen, maar die waren niet van microchip.
en die IA van de ne55 heb ik betaald.
dus ik kan sowise prutsen deze vakantie!
Op 3 juni 2005 15:21:41 schreef Lucky luke:
[...]
huisnr. vergeten?mijnes zijn dr ook nog niet.
wel mn gekochte onderdelen, maar die waren niet van microchip.
en die IA van de ne55 heb ik betaald.
dus ik kan sowise prutsen deze vakantie!
Ik heb bij microchip een vast profiel.
Daar staat alles goed in
dus nu maar hopen dat de nieuwe zending wel aankomt
Lucky Luke
Op 3 juni 2005 15:56:14 schreef The Puma:
[...]
Ik heb bij microchip een vast profiel.
Daar staat alles goed in
dus nu maar hopen dat de nieuwe zending wel aankomt
ik hoop ook dat de mijne nu wel aankomt. (ja ik heb dat huisnr nu wel ingevuld, en nee ik heb er niet gelijk weer 2 gesampled, en ja dat was stom
)
De microchip samples van de 2de aanvraag vandaag ontvangen.
Dus de 1ste aanvraag zijn dus ergens kwijt gekomen,
waren wel verstuurd door Microchip
[Bericht gewijzigd door The Puma op ]
Lucky Luke
ik heb nog steeds niet.
waren die dingen niet voor prototypes bedoeld? hoe lang denken ze dat de gemiddelde student tijd krijgt voor het maken van een prototype?
(ben gelukkig geen student dei prototypes maakt maar een krap bij kasse hobbieïst (wel VWO student
)
Op 8 juni 2005 13:28:12 schreef Lucky luke:
ik heb nog steeds niet.waren die dingen niet voor prototypes bedoeld? hoe lang denken ze dat de gemiddelde student tijd krijgt voor het maken van een prototype?
(ben gelukkig geen student dei prototypes maakt maar een krap bij kasse hobbieïst (wel VWO student
)
Zijn ze wel verstuurd door hun?
Wouter van Ooijen
Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
> waren die dingen niet voor prototypes bedoeld?
ja
> hoe lang denken ze dat de gemiddelde student tijd krijgt voor het maken van een prototype?
dat zal ze een worst zijn, ik denk dat een sample service in de eerste plaats bedoeld is voor bedrijven die een prootype van een product maken. dat ze ook sturen aan studenten en hobbyisten is alleen maar fijn voor jullie, maar het is een beetje vreemd om te klagen dat je ontevreden bent over een gratis serice. De prijs/prestatie verhouding is nog steeds erg gunstig!
Lucky Luke
ik klaag niet, ik constateer, en ban al blij dat ik 2,60 (oid) kan uitsparen.
ze zijn wel verzonden... (hoop ik)
ach,m als de tijd ze niet uitmaakt koop ik er eerst wel 1, dan kan ik wat expirimenteren, en vervolgens als ze eindelijk komen weet ik wel een toepassing. ben nu dus al bezig met te denken aan:
1 om te leren: het politie project van alhier, maar dan enigzins anders anders leer ik niet
2 om te houden in die staat: de RGB led van willie worteltje
3 om te houden: de magische boodschap van Thomas
4 om zelf uit te vissen hoe: een stappenteller (pedometer)
(voor nr 4 vraag ik geen hulp nu, ik wil eerst zelf knoeien
Op 8 juni 2005 13:41:12 schreef Lucky luke:
ik klaag niet, ik constateer, en ban al blij dat ik 2,60 (oid) kan uitsparen.ze zijn wel verzonden... (hoop ik)
Hoezo hoop ik,
kan je toch zien op de site van microchip.
Je hebt toch een account bij hun
Lucky Luke
Op 8 juni 2005 13:46:23 schreef The Puma:
[...]Hoezo hoop ik,
kan je toch zien op de site van microchip.
Je hebt toch een account bij hun
daar staat het vrolijk op verzonden, per e-mail zeiden ze ook dat ie shipped was... dus... maar nog niets door de brievenbus gehad 
Edit: ja ik kan wel op hun site kijken, nu ook, maar dan zie ik dit:
sample.microchip.com is currently unavailable while we perform maintenance and upgrades. The site will be available again at approximately 4:00 PM,PST, on Wednesday, June 8,2005.
For questions regarding our corporate seminars or MASTERs conference, please call 480-792-7644.
©2005 Microchip Technology Inc.
dus...
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Op 8 juni 2005 13:52:03 schreef Lucky luke:
[...]
daar staat het vrolijk op verzonden, per e-mail zeiden ze ook dat ie shipped was... dus... maar nog niets door de brievenbus gehadEdit: ja ik kan wel op hun site kijken, nu ook, maar dan zie ik dit:
sample.microchip.com is currently unavailable while we perform maintenance and upgrades. The site will be available again at approximately 4:00 PM,PST, on Wednesday, June 8,2005.
For questions regarding our corporate seminars or MASTERs conference, please call 480-792-7644.©2005 Microchip Technology Inc.
dus...
misschien gaan ze ervan uit dat je eerst het product maakt en dan een prototype om te zien dat het wel werkt...
Op 8 juni 2005 13:55:01 schreef Bertrix:
[...]misschien gaan ze ervan uit dat je eerst het product maakt en dan een prototype om te zien dat het wel werkt...
Nee, dat heeft daar niets me te doen.
Gisteren was hun hele site niet online.
Er zijn server werkzaamheden,
zal nat 16.00uur verholpen zijn
Lucky Luke
Ik had mijn samples binnen drie weken binnen van Micropic. Eentje is nog onderweg, maar die verwacht ik met een weekje. Ze zijn ingevlogen vanuit het buitenland. Er werd eerst aangegeven dat ze 6 september op een schip gezet zouden worden, dus ik was zeer verbaasd dat ik zo snel nog de smaples had.
Lucky Luke
Lucky Luke
ze hebben een mail gestuurd met excuses voor het ongemak en een kortingscode voor 10% korting...
alleen koop ik er niets maar toch leuk. heeft iemand nog wat aan die code? (behalve ikzelf?) of is heet een "persoonlijke kortingscode"?
Daar kunnen toch alleen bedrijven en scholen samplen?
Microchip currently only accepts online sample orders from registered business or university email addresses. We currently do not accept orders from generic ISP accounts. Please do one of the following:
Of kijken ze dat niet na?>:-)
Roland van Leusden
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Lucky Luke
ik heb mn schooliemeeladeres gebruikt, en nu eindelijk de samples binnen. jongens, de komende dagen zit ik te (her)programeren en expirimenteren!
JOEHOE