Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
ik heb ook geen examens, maar wens wel iedereen suc6!
en dat srry en ff zal wel om het kort te houden zijn.
nog korter:
iedr mt examns suc6, sry mods.
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 23 mei 2005 16:29:57 schreef Electrogek:
@ lucky luke t was idd om t kort te houden maar t kan ook te kort
das waar.
en hoe waren je examesn tot nu toe of heb je er nog geen gehad?
(mods maak maar ff n offtopic sectie want deze word meer dan 10 pagina's ! (als jullie m open laten (doen!!! please?))
sille
Electronics is a fine hobby ;-) http://www.electro-online.be
succes iedereen, Ik heb ook examens (de laatste keer als graduaat, bachelor)
Nu volg ik: Graduaat elektriciteit optie elekttronica, keuzerichting Computers en automatisatie (microcomputers dus)
Volgend jaar doe ik: Industrieel ingineur in de elektronica optie ontwerp technieken
Volgende week heb ik mijn Presentatie voor de jurie over mijn eindwerk (MP3 module voor domoticatoepassingen)
wish me luck
[Bericht gewijzigd door sille op ]
Lucky Luke
o wacht ff ik had nog niemand suc6 gewnest met zijn vervolgopleiding, dat zal ik dan ook maar doen
wat studeerd wie eigenlijk?
(electrotechniek zeggen graag anders gooien de mods deze nog dicht omdat ie weinig met elektro te maken heeft...
)
ok iedereen sccs mer de vervolgpplijding dan maar ( * Electrogek gaat havo doen hierna )
eerste examen achter de rug (scheikunde) ging vet goed was na 30 minuten al klaar 
klein is fijn
Moderator
Op 23 mei 2005 17:23:00 schreef Lucky luke:
wat studeerd wie eigenlijk?
|-----<->-----|
Laat me raden, zeker geen Nederlands?:P
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Bij deze wens ik ook de mede blokkers succes 
Voor mij duurd het nog een paar weekjes.
[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]
Lucky Luke
ja ik wens diegenen die nog leren ook maar suc6
weet je wat, ik wens iedereen suc6 met alle goeds dat ie gaat doen! (ben ik in 1 keer klaar)
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Ik heb binnen 3 weken ook examen, dus alle lotsgenoten veel geluk! (ik verwacht niet dat deze lang open blijft...)
Iedereen veel succes met de examens maar bij mij zullen het wel weeral extra examens in augustus en september worden want ik leer maar voor 9.5/20 en soms misreken ik mij.
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
danku 
net even scheikunde nagekeken (antwoorden op kladblaadje schrijven roeleert.) en ik heb ongeveer 55 punten van de 65 
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.
Iedereen van mij natuurlijk ook veel succes.
Ik heb ook examens en tot nu toe gaat het allemaal goed. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel problemen met die examens. Bij ons zijn ze namelijk veel makkelijker dan gewone proefwerken
.
Volgend jaar wil ik Electrotechniek in Delft gaan doen. Zijn er nog meer hier? Lijkt me wel gezellig 
Sille: Good luck!
[Bericht gewijzigd door Bliksem op ]
MAH
Op 24 mei 2005 11:36:17 schreef Bliksem:
Volgend jaar wil ik Electrotechniek in Delft gaan doen. Zijn er nog meer hier? Lijkt me wel gezellig![]()
ik ga het doen in Groningen. (delft is voor mij te verweg en ik doe het trouwes ook op HBO)
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Ook namens mij iedereen suc6 met je examens!
ik heb volgend jaar me examen
dus dan zal ik weten hoe zwaar het is 
MAH
wiskunde b12 en natuurkunde12 vond ik erg meevallen.
wiskunde was een erg groot del ruimtelijk inzicht en natuurkunde was ook niet heel erg onmogelijk.
nu nog nederlands, engels en schijkunde. nu maar hopen dat het dan niet meer zo warm is(is gelukkig ook zo voorspelt)
)