Ik wens iedereen met examens suc6 deze week

(heb zelf ook examens :))

dit moest "ff"?

voortaan gaarne toch complete topic titels te kiezen in plaats van BrEeZAh-taal te gebruiken.... (als je zo ook je examens maakt...)

maar succes met je examens...

Nu dit topic er toch al is, kan ik net zo goed ook iedereen succes met hun examens wensen. (ook ik heb examen)

Dan kan ik natuurlijk ook iedereen wel even een goed examen wensen. (Heb zelf alleen geen examen.)

iedereen succes, ik moet nog een jaartje :P

ik heb ook geen examens, maar wens wel iedereen suc6!

en dat srry en ff zal wel om het kort te houden zijn.

nog korter:

iedr mt examns suc6, sry mods.

@ lucky luke t was idd om t kort te houden maar t kan ook te kort ;)

Op 23 mei 2005 16:29:57 schreef Electrogek:
@ lucky luke t was idd om t kort te houden maar t kan ook te kort ;)

das waar.

en hoe waren je examesn tot nu toe of heb je er nog geen gehad?

(mods maak maar ff n offtopic sectie want deze word meer dan 10 pagina's ! (als jullie m open laten (doen!!! please?))

Ach, ik dan ook maar: Succes met de examens en de vervolgopleidingen!

succes iedereen, Ik heb ook examens (de laatste keer als graduaat, bachelor)
Nu volg ik: Graduaat elektriciteit optie elekttronica, keuzerichting Computers en automatisatie (microcomputers dus)
Volgend jaar doe ik: Industrieel ingineur in de elektronica optie ontwerp technieken

Volgende week heb ik mijn Presentatie voor de jurie over mijn eindwerk (MP3 module voor domoticatoepassingen)

wish me luck

[Bericht gewijzigd door sille op ]

o wacht ff ik had nog niemand suc6 gewnest met zijn vervolgopleiding, dat zal ik dan ook maar doen

wat studeerd wie eigenlijk?

(electrotechniek zeggen graag anders gooien de mods deze nog dicht omdat ie weinig met elektro te maken heeft...:P)

ok iedereen sccs mer de vervolgpplijding dan maar ( * Electrogek gaat havo doen hierna )

eerste examen achter de rug (scheikunde) ging vet goed was na 30 minuten al klaar :)

Op 23 mei 2005 17:23:00 schreef Lucky luke:
wat studeerd wie eigenlijk?
|-----<->-----|

Laat me raden, zeker geen Nederlands?:P

Succes iedereen( ook ik heb Examens :()

Bij deze wens ik ook de mede blokkers succes :)

Voor mij duurd het nog een paar weekjes.

[Bericht gewijzigd door High-Voltage op ]

ja ik wens diegenen die nog leren ook maar suc6

weet je wat, ik wens iedereen suc6 met alle goeds dat ie gaat doen! (ben ik in 1 keer klaar)

Ik heb binnen 3 weken ook examen, dus alle lotsgenoten veel geluk! (ik verwacht niet dat deze lang open blijft...)

Iedereen veel succes met de examens maar bij mij zullen het wel weeral extra examens in augustus en september worden want ik leer maar voor 9.5/20 en soms misreken ik mij.

danku :)

net even scheikunde nagekeken (antwoorden op kladblaadje schrijven roeleert.) en ik heb ongeveer 55 punten van de 65 :)

bedankt iedereen die ook mij succes wenst. natuurlijk jullie allemaal ook heel veel succes!

ook veel succes, ik heb (nog) geen examen

Faal allemaal miserabel :P

Iedereen van mij natuurlijk ook veel succes.

Ik heb ook examens en tot nu toe gaat het allemaal goed. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel problemen met die examens. Bij ons zijn ze namelijk veel makkelijker dan gewone proefwerken :).

Volgend jaar wil ik Electrotechniek in Delft gaan doen. Zijn er nog meer hier? Lijkt me wel gezellig :)

Sille: Good luck!

[Bericht gewijzigd door Bliksem op ]

Op 24 mei 2005 11:36:17 schreef Bliksem:
Volgend jaar wil ik Electrotechniek in Delft gaan doen. Zijn er nog meer hier? Lijkt me wel gezellig :)

ik ga het doen in Groningen. (delft is voor mij te verweg en ik doe het trouwes ook op HBO)