golden member? wat??

Lucky Luke

Golden Member

wat is dat golden member voor iets?

het word hier toch niet zo'n rommelig forum waar idereen met knipperende avatars, balken sterren onder namen, en "eretitels" als junior meber, golden meber, starting member ed rondloopt? zo'n forum waar je in je signature strijd om de titel: meest schokerende tekst of om de titel "kwal"? zo'n forum waarom men 88% van de tijd offtopic bezig is, 55% daarvan men elkaar uitscheld?

waar moderatoren meedoen aan bovenstaande onzin?

waar gaat dit heen?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

ik denk dat Aart ff een donatie heeft gedaan in het kader ¨stop de banners¨

Op 5 juni 2005 17:11:43 schreef Lucky luke:
wat is dat golden member voor iets?

het word hier toch niet zo'n rommelig forum waar idereen met knipperende avatars, balken sterren onder namen, en "eretitels" als junior meber, golden meber, starting member ed rondloopt? zo'n forum waar je in je signature strijd om de titel: meest schokerende tekst of om de titel "kwal"? zo'n forum waarom men 88% van de tijd offtopic bezig is, 55% daarvan men elkaar uitscheld?

waar moderatoren meedoen aan bovenstaande onzin?

waar gaat dit heen?

nee

de reden waarom het onder de nick van bepaalde members staat is het feit dat zij ons financieel steunen. Dus een extraatje voor deze members is dan wel op zijn plaats... lijkt ons zo.

IF you can't convince them, then confuse them!

Ah, dan is het duidelijk, ik dacht eerst dat het gekoppeld was aan het aantal posts/tijdseenheid.

Dan *HOOP* ik van harte, dat er nog heel veel Golden Members bijkomen!!!

Ik zag er trouwens nog een: Fzwart, ben blij dat je ook gedoneerd hebt!!!

Wie volgt?

@The Headhunter: Just call me Eat, Aart is een ander gerespecteerd lid van dit forum.

MvgEat

Lucky Luke

Golden Member

dus het word hier geen zooi?

gelukkig :D

ik dacht al, waar moet dat heen!

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 5 juni 2005 17:18:50 schreef Lucky luke:
dus het word hier geen zooi?

gelukkig :D

ik dacht al, waar moet dat heen!

niet meteen in de stress schieten als je de achtergrond van bepaalde zaken niet weet...

IF you can't convince them, then confuse them!
KT88

Overleden

Op 5 juni 2005 17:18:50 schreef Lucky luke:
dus het word hier geen zooi?

Dat gebeurt alleen als men dat *laat* gebeuren, zoals (teveel) offtopic posten enz. :-):-)

ik dacht al, waar moet dat heen!

Naar een nog groter, nog beter CO!

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

@Eat Ik zag bij Aart voor het eerst de titel ´golden member´

Op 5 juni 2005 17:22:36 schreef The Headhunter:
@Eat Ik zag bij Aart voor het eerst de titel ´golden member´

Perfect! Nog een!

MvgEat

Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:20:36 schreef Jeroen Boere:
[...]

niet meteen in de stress schieten als je de achtergrond van bepaalde zaken niet weet...

sorry, maar ik schrok. puur menselijke reactie, ik wil hier hulp kunnen vragen, zonder me door allerlij onzin te moeten worstelen. maar als het is voor hen die gedoneerd hebben, dan hoop ik dat straks er hier vele golden mebers rondlopen. ik weet niet of ikzelf in staat ben wat over te maken, is een sms actie niets? dat is simpel en snel.
(b.v. sms CO <naam>) naat nr <telefoonnummer hiervoor>) en dat dan jullie 2,50 per bericht krijgen, en degenie die smste de eretitel?

(edit zie hieronder dat het voor jullie te duur is)

iets anders dan...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 5 juni 2005 17:24:35 schreef Lucky luke:
[...]
sorry, maar ik schrok. puur menselijke reactei, ik wil hier hulp kunnen vrahen, zonder me door allerlij onzin te moeten worstelen. maar als het is voor hen die gedoneerd hebben, dan hoop ik dat straks er hier vele golden mebers rondlopen. ik weet niet of ikzelf in zteet ben wat over te maken, is een sms actie niets? dat is simpel en snel.
(b.v. sms CO <naam>) naat nr <telefoonnummer hiervoor>) en dat dan jullie 2,50 per bericht krijgen, en degenie die smste de eretitel?

voor w4e hebben we ook ooit gekeken om een eigen keyword te kopen, dit kost héél veel geld!!!
(in vergelijking met wat je er voor krijgt)

Ow... :)

[Bericht gewijzigd door RES op zondag 5 juni 2005 17:31:26

RES
Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:29:55 schreef RES:
Wanneer krijg je goud?

als je geld overmaakt... (hoeveel weet ik niet, 1 ct is natuurlijk flauw)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zondag 5 juni 2005 17:31:34

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

op zich is dat smsen niet zo'n probleem alleen het ontvangen van het geld :)

ik krijg binnenkort een sms centrale (gewoon een kastje met een simkaart wat de smsjes doorstuurt naar mijn pc) om mee te klooien maar zoiets kost denk ik iets meer moeitje omdat je op een 1 of andere manier geld moet krijgen van het versturen van een smsje terug

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

En ik had het nog wel zo netjes stilgehouden ... :+ ;)

elmowww

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:18:33 schreef Rd12tf:
Ah, dan is het duidelijk, ik dacht eerst dat het gekoppeld was aan het aantal posts/tijdseenheid.

Dan *HOOP* ik van harte, dat er nog heel veel Golden Members bijkomen!!!

Ik zag er trouwens nog een: Fzwart, ben blij dat je ook gedoneerd hebt!!!

Wie volgt?

@The Headhunter: Just call me Eat, Aart is een ander gerespecteerd lid van dit forum.

MvgEat

Ik wacht nog steeds op de reactie van Bastiaan voor het evt. sponsoren van CO. Helaas na 7 dagen nog geen reactie. Zal mijn mail nog eens opnieuw sturen.

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

zijn bedrijven die het allemaal al hebben en het jouw aanbieden. bijv. www.mollie.nl

Life is waiting!

Bij sommigen (waaronder bij mij) staat "donateur". Wat is dan eigenlijk het verschil tussen donateur en Golden member?

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Ik hoop dat mijn bijdrage ook snel aankomt. Heb veel aan deze site gehad :)

Lucky Luke

Golden Member

ai, nu ga ik me afvragen hoeveel titels er komen.

(als je 1 ct doneert, krijg je dan "vrek" onder je naam? :P)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:36:50 schreef mts plus:
zijn bedrijven die het allemaal al hebben en het jouw aanbieden. bijv. www.mollie.nl

dat ziet eruit alsof het niet al te duur is...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:47:02 schreef Dennis:
En ik heb "Special Member"... Toch een gradatie? ;)

mag ik de titel "normal meber"?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
KT88

Overleden

Op 5 juni 2005 17:48:01 schreef Lucky luke:
mag ik de titel "normal meber"?

Member, dan toch zeker.

Voor jou hebben we de "Offtopic Award" in het leven geroepen (een wisselprijs, ik heb hem het eerste!) ;-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 5 juni 2005 17:48:01 schreef Lucky luke:
[...]
mag ik de titel "normal meber"?

ik wil 'prettig gestoord' (H)