golden member? wat??

Hoeveel moet ik betalen om de status "Ridder van de soldeerbout" onder mijn naam te hebben? "SMD martelaar" is ook goed (met dank aan Klein is fijn voor dit laatste).

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op 5 juni 2005 17:50:33 schreef Thomas:
Hoeveel moet ik betalen om de status "Ridder van de soldeerbout" onder mijn naam te hebben? "SMD martelaar" is ook goed (met dank aan Klein is fijn voor dit laatste).

100 euro?

IF you can't convince them, then confuse them!

Op 5 juni 2005 17:44:44 schreef Nightwalker:
Bij sommigen (waaronder bij mij) staat "donateur". Wat is dan eigenlijk het verschil tussen donateur en Golden member?

mensen die van 1 tot 5 euro storen zijn Special members
mensen die 5 euro of meer over hebben zijn golden members

(je moet ergens een grens leggen...)

hopelijk is hier begrip voor :)

IF you can't convince them, then confuse them!
Lucky Luke

Golden Member

laat dat normal member maar zitten anders wil iedereen wat anders en dan word het hier alsnog een zooitje.

dat je je eigen signature mag instellen is wel genoeg, nietwaar.

(voor hen die graag knoeien: maak een screenshot van co voor de juiste kleur grijs, tik er prettig gestoord lid in, en load het ergens up, en gebruik het als avatar)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
klein is fijn

Moderator

Heerlijk offtopic topic.:D

Maar, ik vind dat Thomas wel "SMD martelaar" onder zijn naam mag krijgen, hij heeft in ieder geval goed zijn best gedaan om het te krijgen...

100€? Ik zal hier maar niet neerzetten wat Thomas tegen mij zei...

Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:52:30 schreef Klasje:
[...]
per week :D

per dag!

Op 5 juni 2005 17:53:20 schreef Jeroen Boere:
[...]

mensen die van 1 tot 5 euro storen zijn Special members
mensen die 5 euro of meer over hebben zijn golden members

(je moet ergens een grens leggen...)

hopelijk is hier begrip voor :)

dus als ik 5,01 euro overmaak word ik golden member?
(is flauw)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
klein is fijn

Moderator

Op 5 juni 2005 17:55:11 schreef Lucky luke:
dus als ik 5,01 euro overmaak word ik golden member?
(is flauw)

Hoogstens de vermelding "gierig member"...

Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:54:44 schreef klein is fijn:
Heerlijk offtopic topic.:D

het staat bij lieve moderators, en het gaat over het onderwerp waar het mee te maken heeft, en de moderators nemen het serieus, niks offtopic, gewoon een probleem oplossen (en tussendoor gezellig babelen)

Maar, ik vind dat Thomas wel "SMD martelaar" onder zijn naam mag krijgen, hij heeft in ieder geval goed zijn best gedaan om het te krijgen...

ik vind creative member beter!
doe maar geheel niets onder zn naam, anders word het zo'n zooi

100€? Ik zal hier maar niet neerzetten wat Thomas tegen mij zei...

doe maar niet nee.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Golden Member

Op 5 juni 2005 17:57:15 schreef klein is fijn:
[...]
Hoogstens de vermelding "gierig member"...

nee: re-member, pay more"

of
"vrek"

of gewoon special member.
edit: als iedereen golden member word is er niks meer aan, kunnen de 10 euro of meer er's nog wat anders krijgen?

of laatmaar, word weer gauw rommelig...

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zondag 5 juni 2005 18:00:08

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Op 5 juni 2005 17:55:11 schreef Lucky luke:
[...]
per dag!

[...]
dus als ik 5,01 euro overmaak word ik golden member?
(is flauw)

Yep, is niet flauw! Je ****helpt**** Co daarmee!
(En je word Golden Member, hoewel ik Blikken Bertus meer prevaleer!(Ik ben net als KT toch gek))

MvgEat

Wat hebben wij overig forum gebruikers er nou aan om te weten dat Pietje toevallig meer dan 5 euro heeft overgemaakt, das hartstikke fijn voor hem...en voor CO maar om er nou gelijk een titel aan te plakken....

Of is het een stunt :D dat nu ineens iedereen een statusquote wil hebben en iedereen massaal geld over gaat maken hahaha dan had je de lat nog wel hoger kunnen leggen golden member vannaf 25 euro :9

mvg Michel

btw Rd12tf... toch een vraag waar ik al tijden mee zit... waar staat dat Eat dan voor?:P

Si vis pacem para bellum.

* Thomas vindt 100 euro per dag een beetje veel, en zal daarom 10 euro overschrijven om "Golden member" te worden. Nu nog even het topic met het IBAN/BIC-nummer vinden.

Trouwens, ik vind het wel zo netjes dat je een titel onder je naam krijgt als je een donatie doet. Het was eigenlijk mijn idee (zie vorige topic over donaties).

[Bericht gewijzigd door Thomas op zondag 5 juni 2005 18:06:39

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Op 5 juni 2005 18:04:49 schreef Miezjel:
<knip>

mvg Michel

btw Rd12tf... toch een vraag waar ik al tijden mee zit... waar staat dat Eat dan voor?:P

Eat or be eaten!
Voor mijn levensstijl (lekker Eten en Belgisch bier...) en het zijn de eerste letters van mijn volledige naam.

MvgEat

Op 5 juni 2005 18:11:34 schreef Rd12tf:
[...]

Eat or be eaten!
Voor mijn levensstijl (lekker Eten en Belgisch bier...) en het zijn de eerste letters van mijn volledige naam.

MvgEat

welke naam? :p

KT88

Overleden

Op 5 juni 2005 17:59:17 schreef Rd12tf:
(Ik ben net als KT toch gek)

Zalig zijn zij die gek zijn, maar het zelf weten! ;-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Voor jou een vraag en voor mij een weet!!
Maar neem een wijsheid van een (ouwe, gekke) systeem/netwerkbeheerder aan: Privacy en Internet gaan *niet* samen.

MvgEat

Ik refereer hier aan klasje zijn post.
@KT88 Heerlijk toch!

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op zondag 5 juni 2005 18:33:02

Op 5 juni 2005 18:27:40 schreef KT88:
[...]
Zalig zijn zij die gek zijn, maar het zelf weten! ;-)

w00t! ik ben zalig :D
('m crazy, but it is owkeuj ;))

Op 5 juni 2005 17:53:20 schreef Jeroen Boere:
[...]

mensen die van 1 tot 5 euro storen zijn Special members
mensen die 5 euro of meer over hebben zijn golden members

(je moet ergens een grens leggen...)

hopelijk is hier begrip voor :)

Ik zie dat mijn titel is aangepast. Maar hij is niet correct volgens de gradatie die je hier uitlegt.
(ik wil niet muggesiften hoor:-p)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 5 juni 2005 18:46:52 schreef Nightwalker:
(ik wil niet muggesiften hoor:-p)

Nee, dat doe ik wel voor je.

Het is muggenziften.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 5 juni 2005 18:57:56 schreef Evilest Aedolon:
[...]
Nee, dat doe ik wel voor je.

Het is muggenziften.

das ook iets voor EA...

"Muggesiften" is de Midden-Nederlandsche spelwijze. (Vast wel!)

MvgEat

em

"Als er geen feiten zijn maar alleen interpretaties is dat dan ook geen feit die eigenlijk een interpretatie is?"

muggenziften?

maar stel ik doneer wat voor hoelang koop ik dan een titel?

KT88

Overleden

Op 5 juni 2005 19:09:55 schreef Jan klaasen:
maar stel ik doneer wat voor hoelang koop ik dan een titel?

Merkwaardige manier om de dingen te bekijken.

Je helpt er in eerste instantie CO mee.
Dat je dan een vermelding krijgt is leuk, maar meer ook niet.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 5 juni 2005 19:09:55 schreef Jan klaasen:
"Als er geen feiten zijn maar alleen interpretaties is dat dan ook geen feit die eigenlijk een interpretatie is?"

Als alles relatief zou zijn zou de zin "Alles is relatief" ook relatief zijn en niet de moeite waard om uit te spreken.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.