Mannen,
Is bij anderen CO de laatste week ook zo traag als Zwarte Kip advocaat?
Vandaag spant helemaal de kroon, moet soms minuten wachten en krijg ook "kan geen verbinding met database maken"....
Is it just me???
arno
je kan alles opblazen, als je het maar goed doet
dat kan geen database vinden gedoe had ik vanmiddag ook last van, maar de traagheid valt wel mee geloof ik
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Van traag zijn heb ik hier ook nog niet heel veel gemerkt, 1 dag wel, maar voor de rest enkel vandaag ook dat de databees niet beschikbaar was.
Tja, tis één server waar we mee verbinden dus hebben we er allemaal last van hebben.
Misschien wat meer bandbreedte?
(Mensen doneer toch wat!!!)
MvgEat
Op 18 juni 2005 18:47:24 schreef Rd12tf:
Tja, tis één server waar we mee verbinden dus hebben we er allemaal last van hebben.
Misschien wat meer bandbreedte?(Mensen doneer toch wat!!!)
MvgEat
Bandbreedte hoeft op zich het probleem niet te zijn. Server heeft het zwaar, veel drukte op andere pagina's. Of staat CO op een dedicated server?
Op 18 juni 2005 18:56:50 schreef Henry S.:
[...]
Bandbreedte hoeft op zich het probleem niet te zijn. Server heeft het zwaar, veel drukte op andere pagina's. Of staat CO op een dedicated server?
Als ervaren 'syslord' weet ik dat bandbreedte meer is dan een lijntje naar buiten. Daar valt bij mij ook het databeest + masjien waar het op draait onder. Verhaal van die ketting en die ene schakel ...
//edit
Misschien draait men een 'backup' met Arcserve (*kuch*, *proest*, *reutel*)
MvgEat
hier is de co ook heel traag, het laden van deze topic duurt meer dan 6s (staat onderaan de pagina)
vroeger was dat iets van 500 ms max
posten kan hier tot 10 min duren, en dan meestal een databank error... Topic laden duurt ook wel een minuutje of 2
© 1999-2005 Circuits Online Team.
74041.47 ms
Valid XHTML 1.0
stijgt hier exponentieel
mooie forum pruttelt weee 
779.55 ms
Valid XHTML 1.0
en toen ik op beantwoorden klikte:
4547.56 ms
Valid XHTML 1.0
elmowww
PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Niet erg traag, wel af en toe errors.
Heel vervelend als je net een dikke post op een moeilijk topic hebt geschreven en dat dan het databeest er geen zin in heeft.
Zweep erover...
Ik zou toch eens gaan analyseren waar het aan ligt?
Ook aan deze zijde is CO op dit moment zeer traag.
Waarom? Ik weet het ook niet. Er geen onderhoud geplanned bij de hoster o.i.d. voor zover ik weet.
CO staat samen met enkele andere sites op een server.
Die andere sites zijn klein en zouden nagenoeg geen dataverkeer genereren.
Een eigen server zou heel mooi zijn, maar zoals jullie weten wordt CO slechts in zeer kleine mate financieel ondersteund door een bannertje en donaties.
Dus.. wie gaat dat betalen?
Ik heb geen traagheid gezien. Alleen steeds ogenblikkelijke database-errors. OK, dat neem ik bij deze terug
[Bericht gewijzigd door oorpijn op ]
klein is fijn
Moderator
Op 18 juni 2005 21:41:55 schreef oorpijn:
Ik heb geen traagheid gezien. Alleen steeds ogenblikkelijke database-errors.OK, dat neem ik bij deze terug
Nu ik weer op mij oude vertrouwde breedband zit heb ik helemaal geen last van traagheid.
306.85 ms
Valid XHTML 1.0
Dit is niet net een uitzondering, alle pagina's duren zo'n 300ms...
Wel een paar keer last gehad van "database niet bereikbaar", maar dat is ook maar twee of drie keer geweest tot nu toe.
Tim Blanckaert
Spread Firefox 3 | www.100dagen-slc.tk | www.slc-griekenland.tk | www.sportfeest.tk | www.nachtdergewoonte.tk | Panasonic Service Manuals
ik heb hiezr
564.15 ms
Valid XHTML 1.0
was dit vroeger nie 20ms of zo?
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Ik heb een snelle
723.45 ms
Valid XHTML 1.0
Het gaat een beetje met aanlopen hier.
de ene keer snel en dan duurt het weer een hele poos.
Najah heb ik ook de kans een biertje uit de koelkast te halen 
edit
na posten
298.85 ms
Valid XHTML 1.0
[Bericht gewijzigd door Sparks op ]
Vanmiddag wel even problemen gehad. "kan geen verbinding met database maken"
Heb ook met een paar andere sites problemen gehad. Errors van een andere aard.
Maar nu is alles weer in orde.
Herstel, het plaatsen van dit bericht duurde zeker een minuut. Ben benieuwd hoelang deze weiziging gaat duren.
[Bericht gewijzigd door Nightwalker op ]
28563.37 ms
Valid XHTML 1.0
Tja, echt niet normaal!
(Ik heb écht geen inbelverbinding hoor!)
MvgEat
High-Voltage
Het probleem bij een maatschappelijke samenleving is dat je geen "normale" uitzondering kan zijn...
Hier is hij ook zeeeeeer traag vandaag...
Ik schreef het eerst toe aan mogelijk drukte, maar op dit uur van de dag is er zo goed als niemand meer en toch is hij nog über traag....
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
nu is het weer gemiddelt rond
6819.46 ms
Valid XHTML 1.0
DUs wat ik al zei met aanlopen
Het zal wel de plotselinge temperatuur steiging in nederland zijn.
Iedereen is wat van slag dus ook de servers