Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Alain
Webhoster
Op 14 juli 2005 13:38:34 schreef Lucky luke:
ben blij dat ik het niet gemerkt heb op VEEL traagheid na.maar dat was eerder.
CO moet blijven! en niet uit de lucht gaan! ook niet tijdelijk! als de server het begeeft moet er een miror zijn!
Misschien moet je dan eens starten met het financiëel steunen van CO... 
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 14 juli 2005 13:40:44 schreef Evilest Aedolon:
Zeg Lucky Luke, dat je problemen hebt met dubbele letters ok maar je kan toch spellen?Vb: let-ters
moet ik er streep-jes tus-sen zet-ten dan? om-dat jij het an-ders niet kan le-zen?
Alain
Webhoster
Op 14 juli 2005 16:22:19 schreef Lucky luke:
das waar. ik moet weer eens op die banner klikken.
Nee dat schiet lekker op. Adverteerders betalen voor geinteresseerde bezoekers, niet voor mensen die maar klikken voor jan doedel. Heb je CO alleen maar mee als je zinloos op banners gaat klikken.
Evilest Aedolon
Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Op 14 juli 2005 16:23:44 schreef Lucky luke:
[...]
moet ik er streep-jes tus-sen zet-ten dan? om-dat jij het an-ders niet kan le-zen?
Nee zodat je weet dat je 2 letters moet zetten of niet.
Alain
Webhoster
Op 14 juli 2005 16:37:45 schreef Lucky luke:
wat is het effect voor co van zinloos klikken?
Dat een gemiddelde klik minder waard word?
Alain
Webhoster
Op 14 juli 2005 16:49:59 schreef Lucky luke:
[...]
meer klikken=minder geld dus?rare jonges, die adverteerders...
Uiteindelijk wel ja. Zou toch raar zijn als een adverteerder netzoveel zou betalen voor 100 zinloze kliks, als voor 100 serieuze kliks?
Alain
Webhoster
Op 14 juli 2005 17:04:23 schreef Lucky luke:
dat wel. ,maar het lijkt net of ze E5b.v. betalen voor 50 kliks (10ct/klik) en als er 500 keer word geklikt geven ze 1ct/klik, zoiets.(bedragen puur fictief)
hoe zien ze dan of het serieus is? ik snap dat niet hoor.
Nou dat merken ze toch uiteindelijk? Ze zien waarsch dat bijvoorbeeld 100 mensen via co komen, maar dat ze niks meer hebben verkocht dan normaal. Dan is een klik dus heel weinig waard. Hebben ze echter 50 produkten meer verkocht, dan is een klik dus heel veel waard.
Wel erg offtopic dit....