echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
De entree is gratis, er moet alleen 1 euro parkeerkosten worden betaalt.
Huh? Wie int dat dan? Want parkeren is altijd een puinhoop daar.
er zal bij de ingang van het weiland wel iemand staan, en anders leg je maar een euro op het schoteltje
Goed, houden we het op 12.00 uur bij de bar van het wegrestaurant.
Deze beam tetrode zal voor die gelegenheid een kaartje opdoen, dat dan alleen om 12.00 uur.
Ga niet de hele dag voor gek lopen, al die stomme vragen over die KT88 in Rosmalen staan me nog helder voor de geest 
Sparks
mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....
Op 23 september 2005 19:41:46 schreef KT88:
[...]
Och jongen toch, neem maar gauw een aspirientje en kruip onder de wol, misschien dat het zaterdag dan wel over is.....
GRIJNS 
Ik kom morgen zeker even langs als je een grijs blauw busje ziet met de opdruk LASCON.
En die een gaos veroorzaakt in het verkeer ben ik dat 
Op 24 september 2005 07:28:22 schreef BHZ-Robert:
Zo, ik ben even aan het inpakken en ga zo weg.Tot daar!
Tot zo Robert!
Ik vertrek denk ik rond 9.00 uur om er 11.00 uur ofzo aan te komen.
Budget is niet groot .... doe het meer voor de gezelligheid en om de ander CO'ers (weer) te zien.
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
En hoe worden de CO-ers onder de niet-COers onderscheiden?
Als de vrouw thuis is zal ik ook die kant op...
Groot T-shirt met CO-hier!?
Of moet ik het laten omroepen?? 
Nou, ben er geweest. Heb geen bekende gezien rond 12.00 uur 
De buit:
- buisvoet voor m'n GU 32
- 50 Ohm dummyload
- 5 verlooppluggen van BNC/PL/etc naar BNC/PL/etc
- Alan K270 SWR/power meter
- 3 50 ohmkabels van 1 meter met BNC pluggen aan beide kanten.
.... en toen was het geld op, had maar weinig meegenomen anders kan ik de verleiding niet weerstaan.
Was in ieder geval de moeite van het rijden waard. Veel kramen, veel mensen. Volgend jaar ga ik absoluut weer.
[Bericht gewijzigd door fzwart op ]
Op 24 september 2005 15:26:52 schreef fzwart:
Nou, ben er geweest. Heb geen bekende gezien rond 12.00 uur![]()
zaten ze niet toevallig achter een grote stapel lege bierglazen?
@Hugo
koffie kopjes nog beter!!!!
Het was me gelukt om er om 9.15 uur te zijn 
Wij (KT88, Rd2Tf, Sparks en ondergetekende) waren om 12.00 uur bij de bar.
We zijn Rob007 ook nog tegegekomen, zoekende naar batterijbuisjes,
HenryS zagen we voorbij schuifelen in de bar maar hij wilde ons niet kennen. .....
Koffiekopjes ook goed.
[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Ben ook nog effe geweest, wat een hoop oude kerels die allemaal tussen oude rommel zitten te snuffelen 
Ik heb ook nog wat op de kop kunnen tikken:
- een defecte HP 461A pre amplifier, 20 of 40db, 1kc-150Mc
- 3 open frame schakelvoedingen van buitengewoon goede bouwkwaliteit (gekocht bij een brit die ook HF vermogensmosfets verkocht voor een prikkie).
Wou ook nog wat elco'tjes kopen (330u/450V) maar die werden door een andere liefhebber voor mijn neus allemaal opgekocht.
Ben toen maar weer op tijd naar huis gegaan, anders blijf je te lang plakken en koop je allemaal dingen die je eigenlijk toch niet nodig hebt 
De oogst:
- Eén kleine Russische rolspoel.
- 5 Keer 4C65 Philps ringkernen.
- Eén tafelmodel digitale multimeter Philips.
Henry S. moet doof en blind zijn!!!
Sh*t ... heb ik bij de verkeerde bar staan kijken ... buiten was er ook zoiets namelijk. Nou ja, bar ... een tap in ieder geval.
Volgende keer beter.
Sh*t, ik wordt oud, ik had het in de bar te druk met de sigaretten
Volgende keer gewoon een stuk touw om me nek gooien!
Heb Rob gezien, verder niet...
Ik was 12:00 ook buiten en binnen
En een uurtje later voor peuken.
807+voet, varco, LCD paneelmetertjes en wat klein grut.
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Mijn pre-ampje mist de eerste transistor
en ik vroeg nog zo aan de verkoper of het ding compleet was...(defect maar compleet)
Nou ja gelukkig is het maar een obsolete part van HP dus kunnen we er mooi zelf wat in stoppen.
Ik ben ook weer thuis.
KT88 bedankt voor het mee reiden!
Niet echt veel gekocht, een bakje met stuk op 30 tuimelschakelaars voor weinig.
En een leuk grafisch schermpje:
Alleen nog even uitzoeken hoe ik hem aan ga sturen met de pc.
Op 24 september 2005 16:05:55 schreef Xenobinol:
Ben ook nog effe geweest, wat een hoop oude kerels die allemaal tussen oude rommel zitten te snuffelen
Dat waren Hugo, RD12TF en ik, ja! 
De buit: 5 meter (! ) experimenteerprintplaat (in stukken), krimpkous, een dubbele afstemC voor mijn KG ontvanger, een buizendataboek van SQ typen (zeer interessant! ), en last but not least: een waanzinnige frequentieteller tot 1 GHz voor slechts 50 euri.
Weer enkelen de mond gesnoerd omtrent de wat twijfelachtige roep van de CX (heheh), Henry S. heeft niet alleen een bril nodig maar ook een gehoorapparaat (kun je zelf bouwen), weer Rob007 gemist (hij doet 't erom! ) en Hans de Swan heeft blijkbaar de gehele dag met mijn zonnebril op gelopen zonder dat ik hem terugzag........
Kortom, een welbesteed dagje, Doorn komt in December wel weer.
PS Eat, vandaag lag NVHR September in de bus, met geprint naamstrookje, maar zonder de inlogcode........
Fantomaz
Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
LOL daar heb ik dus mijn 2x20 digits-met-background-display gekocht. Verder een verloop van F naar IEC-Female, een Tang voor AMP-busjes, een behuizinkje en een Zaklamp die associaties oproept uit mijn vrijgezelle pubertijd.
Verder veel mensen gezien tussen ~14:00 en ~15:15 en waarschijnlijk ook wel bekenden. Maar ja, als je geen gezichten kent, heb je daar niets aan. Even overwogen om met een stuk karton om mijn nek te gaan lopen.
Wel een leuke locatie trouwens. Lekkre buiten met mooi weer. Dus geen enreekosten in tegenstelling tot de Martinihal, met alle warmte en benauwdheid van dien. (en dan begin ik niet over de entreekosten)
Fantomaz
Meneer de displayverkoper zei me dat hij volgende maand (week?) in Apeldoorn staat...
Ik weet niet wat daar dan speelt...