Wounded in Action

Dit topic is gesloten

Op 13 november 2005 16:51:36 schreef elmowww:
Niet goed opgelet bij discovery kif, die wielen waren uitgevonden voor normale treinen, en omdat de ICE`s teveel herrie maakten, dachte ze: we pakken die rubberen binnenwielveringdingen wel, maar die war niet getest bij dergelijke snelheden.

Hmm, misschien had discovery het wel bij het verkeerde einde, de rubbergeveerde wielen stammen uit de tijd van de PCC-car en die is ontwikkeld in de dertiger jaren van de 20e eeuw. Voorheen had men volledig stalen wielen, die idd. teveel herrie maakten. zoek eens rond op PCC-draaistellen in google en leer.

he, zijn de gevaarlijke verhalen nu al op? kom op mensen, schaam je niet om ze te delen:P

[Bericht gewijzigd door MAH op woensdag 16 november 2005 18:54:57

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Nee: net uitgeschoten met een schroevendraaier in een poging om een adapter open te wrikken.

even een zijstraatje dan maar...
Minder electrotechniek en iets meer mechanische techniek.
Even maar... Om de boel op stoom te houden.

Een slijpsteen die losschiet van zijn as en zó omhoog "rijdt" over de overall vol in de kin/kaak van de gebruiker...

Lang haar in de soldeerbout...
Lang haar in de kop van de boormachine wanneer meneer-ik-houd-van-metalica even met een sensuele timotei-shampooreclame achtige zwaai zijn haar in die draaiende kop van de boormachine slaat...
Toch maar technogabberkapsel voortaan? ;-)

als ik dit zo terug lees, denk ik dat wij best nog wel een veilige hobby/beroepenkeuze hebben gedaan. :-)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

demonstratie:

Hoe lang kun je een soldeerbout die aan staat op je bovenbeen laten vallen tot je het merkt?

-
Maak me niet gek, ik ben al gek.

veilig?

Nouw soldeer bouten waarvan de stift loslaat en bijna op je hand valt vind ik niet veilig.

Het koel profiel van een schakelende voeding raad ik ook niet aan. Staat soms meer dan 600v op

Life is waiting!

Zo ken ik een piloot die tijdens praktijk zijn wijsvinger in een kolomboorkop stak...... en aanzette! hij kan nog wel wijzen maar niet meer zo ver:-)

Op 16 november 2005 23:13:45 schreef The Headhunter:
Zo ken ik een piloot die tijdens praktijk zijn wijsvinger in een kolomboorkop stak...... en aanzette! hij kan nog wel wijzen maar niet meer zo ver:-)

Meen je niet :|

Woei! *heeft etsbak*

Dat viel best mee net of iemand een beste snee in zijn vinger had.

Op 16 november 2005 23:49:54 schreef The Headhunter:
Dat viel best mee net of iemand een beste snee in zijn vinger had.

Jammer

Ik ben zelf vrij voorzichtig, zeker met 230V ed.

Woei! *heeft etsbak*

maar hij kan zijn kont niet meer krabben met die vinger.

Op 16 november 2005 23:57:15 schreef The Headhunter:
maar hij kan zijn kont niet meer krabben met die vinger.

Melij:P

Woei! *heeft etsbak*
Anoniem

Echt gebeurd (brrr)
Een vriend van mij was bezig de scherpe randen van een ijzeren plaat aan het wegvijlen in een bankschroef toen het peertje boven zijn werkbank sprong. Vlug een nieuwtje gehaald een sprongetje op de werkbank en toen gleed ie uit en bleef met zijn gulp aan de ijzeren plaat hangen die langzaam zijn edele delen openreet, van zijn anus tot helemaal bovenaan. Hij is ei zo na niet doodgebloed, en heeft toen drie dagen in het ziekenhuis gelegen met een prop watten tussen zijn benen vooraleer er iets aan gedaan werd. De dokters wisten niet hoe eraan te beginnen om er nog iets toonbaars (bruikbaars) van te maken. Hij huppelt nu weer rond, maar helemaal goed schijnt het toch niet meer gekomen te zijn, gelukkig had ie al kinderen. (huiver)

Iel, da's niet leuk om grappies over te maken:D:P
lol

Woei! *heeft etsbak*
Anoniem

Op 17 november 2005 07:52:36 schreef jossie14:
Iel, da's niet leuk om grappies over te maken:D:P
lol

Ik maak geen grapjes over dat ongeval,ik bedek enkel de gruwelijkste details met een glimlach om jullie tere kinderzieltje niet te schaden.
Maar als je liever iets leuks leest en toch echt gebeurd, wat dacht je van het volgende:
Een bejaard koppel vroeg me ooit om een warmwatertoestel te installeren in hun lavabokastje.
Er moest oa een aansluiting op de afvoer gemaakt worden voor de overdrukklep. Er was niet veel plaats en ik lag op mijn rug onderin de kast de sifon los te draaien toen ik de inhoud daarvan vol in mijn gezicht kreeg.
Ik vond het daar plots nogal stinken naar verschaalde urine. Bleek dat ze de inhoud van hun nachtemmer in de lavabo gekieperd hadden zonder na te spoelen.

[Bericht gewijzigd door Anoniem op donderdag 17 november 2005 13:10:09

Op 17 november 2005 12:59:47 schreef grotedikken:
[...]
Ik maak geen grapjes over dat ongeval,ik bedek enkel de gruwelijkste details met een glimlach om jullie tere kinderzieltje niet te schaden.
Maar als je liever iets leuks leest en toch echt gebeurd, wat dacht je van het volgende:
Een bejaard koppel vroeg me ooit om een warmwatertoestel te installeren in hun lavabokastje.
Er moest oa een aansluiting op de afvoer gemaakt worden voor de overdrukklep. Er was niet veel plaats en ik lag op mijn rug onderin de kast de sifon los te draaien toen ik de inhoud daarvan vol in mijn gezicht kreeg.
Ik vond het daar plots nogal stinken naar verschaalde urine. Bleek dat ze de inhoud van hun nachtemmer in de lavabo gekieperd hadden zonder na te spoelen.

AHHHHHH

-

iel en getver en hahaha:P nee, ik lach je niet uit hoor.

nog en van familie: ze kopen een (electrische) waterkoker en zetten die in de buurt van het gasfornhuis. vervolgens zijn ze dus heet water nodig en vullen de waterkoker om hem vervolgens op het gasfornhuis te plaatsen en het gas aan te doen. na even begon het plastic te smelten en te stinken en te vervormen e.d. de ingebrande plekken hebben ze er nooit meer uit gekregen...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Hmmzz
nog maar eentje dan..

Op de LTS moesten wij altijd 1 dag in de week autogeen lassen.
Mooie rijtjes van 5 lastafeltjes naast elkaar met elk hun eigen krukje.
De krukjes bestonden uit een ronde plaat ijzer een stuk buis eronder en aan die buis drie strippen scheef naar onderen als poot.
Wat gebeurde er:
En jongen was aan het lassen ging staan zijn krukje viel om...
Je raad het al dan staat 1 van die drie strippen altijd omhoog...
Maar meneer had niet opgemerkt dat het krukje om lag en zou weer gaan zitten...
Wat er toen gebeurde bedenk je zelf maar maar de persoon in kwestie heeft een paar maanden uit zijn zij gekakt in een plastic zak....

mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....

Op 17 november 2005 17:29:15 schreef Sparks:
Wat er toen gebeurde bedenk je zelf maar maar de persoon in kwestie heeft een paar maanden uit zijn zij gekakt in een plastic zak....

Details! Details :P:D

Woei! *heeft etsbak*

Op 16 november 2005 20:25:39 schreef Fantomaz:
Een slijpsteen die losschiet van zijn as en zó omhoog "rijdt" over de overall vol in de kin/kaak van de gebruiker...

Heeft men vader ook gehad maar dan in zen lip

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Minder bloederig verhaal ...

Een ongeluk zit een klein hoekje, maar soms ten gunste van de situatie. >:)

Ik had eens een defect mainboard, 2X per week ging dat ding hangen en andere bordjes deden dat niet ... dus retour fabriek.

De fabriek meldt echter dat er niets aan de hand is met dat bord en stuurt hem keer op keer terug naar mij, met een factuur want: klacht niet geconstateerd, valt niet onder het contract. :(

Dit spelletje 5X gespeeld en ik was het goed zat dus:

30V delta voeding gepakt, stroombegrenzing op 1 A gezet en diverse pootjes van chipjes even wat power laten smikkelen >:) >:) >:)

Bordje nooit meer terug gezien! :) En factuurtjes netjes gecrediteerd met excuses want u bent het slachtoffer geworden van een fabricage fout, aldus onze (fabriek) R&D afdeling. >:) (sukkels)

Op 17 november 2005 18:45:55 schreef Rd12tf:
Bordje nooit meer terug gezien! :) En factuurtjes netjes gecrediteerd met excuses want u bent het slachtoffer geworden van een fabricage fout, aldus onze (fabriek) R&D afdeling. >:) (sukkels)

Maar hadden ze het geconstateerd had je een process wegens fraude aan je broek...

Dit topic is gesloten