publiceren/uploaden schakelingen

Net nieuw op het forum, maar wel razend interessant... Wat zijn de stappen als ik een schakeling wil pubiseren op julle site?

carpe cerevisi

dan zal je hem moeten mailen naar één van de teamleaden, het beste kun je naar jeroen vreuls, de webmaster mailen denk ik.

de e-mail adressen vind je onder algemeen, en dan het team.

Plaats hem hier eens zodat we opbouwende kritiek kunnen leveren.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Hugo Welther

Moderator

Even de nekharen rijzende taalfouten uit de topictitel gehaald.

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

Sorry foor the taalvauten, ik woon al zo'n jaar of twintig niet meer in Nederland, en na tamelijk veel over de wereld gezworven te hebben lijdt het ABN wel een beetje...

carpe cerevisi
Hugo Welther

Moderator

Op 5 november 2005 19:07:31 schreef LaStei:
Sorry foor the taalvauten, ik woon al zo'n jaar of twintig niet meer in Nederland, en na tamelijk veel over de wereld gezworven te hebben lijdt het ABN wel een beetje...

Daar kan ik mij iets bij voorstellen.
Als je in het profiel je woonplaats had ingevuld, was de opmerking iets anders geweest of niet gemaakt.

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)

No Problema, insults moeten van goed kaliber zijn wil ik me er een beetje aan gaan storen...

carpe cerevisi

Op 6 november 2005 17:50:15 schreef LaStei:
No Problema, insults moeten van goed kaliber zijn wil ik me er een beetje aan gaan storen...

OK. In dat geval wachten we gewoon op de opbouwende kritiek van EA.

klein is fijn

Moderator

Dan zal dat geval toch eerst eens ergens online gezet moeten worden... Schuif het door de strot van het uploadarchief, en als het te groot is stuur maar een mail.