Op 3 juli 2006 20:51:41 schreef Henry S.:
[...]
Geen incompletes maar ook geen pars!
Werkende pars heb ik later toe gevoegd,die gene die er bij zaten waren corrupted.
@amateur19 :welke provider heb je en wat gebruik je als nieuwsreader?
Ja klopt.
Meestal haal ik de headers ook op van de bewuste groepen,want je weet maar nooit of er nog meer leuk spul tussen staat.Aangezien ik niet van die hele grote groepen in mijn lijstje heb staan is het nog wel te doen.Dump goepen kom ik eigenlijk nooit,.Ik wil nl ook tijd over hebben voor andere leuke dingen.
Ik heb alleen de nzb gebruikt en ondertussen crashte newleecher een paar keer
En het is te warm om meer te doen....
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 3 juli 2006 20:18:09 schreef Esoterist:
En had je nog last van incompletes ?
Ik gebruik news.demon.nl en news2.usenet4u.nl allebij zijn het U.N.S servers.
helemaal niks geen incompletes... ik ook via newszilla
Amateur19
Overleden
Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Op 3 juli 2006 22:52:19 schreef Esoterist:
...........
@amateur19 :welke provider heb je en wat gebruik je als nieuwsreader?
Provider doet dat te zaken dan ?? Ik wil wel aanleveren, maar moet ik dan ook een newsreader gebruiken. Ik heb alleen maar RSSm readers in gebruik die hier helemaal niet mee van doen hebben. 
Ik heb niet echt nodig, dan wel dat ik wil verspreiden voor de elektronica gemeenschap. Ik heb hier ook nog zo veeeeeeeeeeeeeel wat nog gescaned moet / gaat worden.
:)
PS.ik hoop niet dat ik het hele topic door moet om hieraan mee te kunnen werken
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
ah, dank. laatst had ik ook al veel gevonden. mr das niet zoveel als dit.. mr die 1000en pagina's die ik nu al heb ik kom ik ook al niet eens doorheen
Om de selectie wat makkelijker te maken: ik kan beide boeken van Lee en dat van Crowhurst/Cooper van harte aanbevelen!
(Voor wie in audio-versterkertechniek is geinteresseerd, dan).
Voor de HF-liefhebbers het RDH4, het Radio Receivers Manual en natuurlijk de ARRL handbooks.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
en zit er toevallig ook wat algemene nederlandstalige beginnersliteratuur tussen?
ik heb oa radio valve handbook, RCA powertubesguide, indentify tubes by there number, vacuumtubes and there uses, cunningham radiotubes manual, receiving tube manual e.d.
Iets nederlandstaligs zit er niet tussen, maar die ARRL handbooks zijn goed te doen. Staan de beginselen van antenne's uitgelegd enz.
Er zijn weer nieuwe ARRL boeken te vinden op usenet;
>ARRL antenna book 2008
>ARRL handbook 2008
Nou veel succes er mee.