Over een paar weken (18 maart) is het weer radio vlooienmarkt in rosmalen :-D.
http://www.radiovlooienmarkt.nl/

Zij er hier nog mensen die daar heen gaan?
misschien dat we een "meetingpunt" kunnen opzetten?

Wij gaan er misschien met de hele afdeling Veldhoven EN de afdeling Aalst-Waalre naartoe.;-)

KT88 zal er zeker zijn, ongetwijfeld in push pull met RD12TF :-)

Misschien wel leuk om eens mee te maken, ik ben nog nooit op een "radio beurs" geweest...

Zit er ook over te denken om te gaan..
Mensen die er eerder waren: Is dit slechts voor radio-amateurs of is er voor elektronici in het algemeen wat te halen? Ik kan uit die site niet veel wijzer worden..

Op 12 februari 2006 17:43:54 schreef KT88:
KT88 zal er zeker zijn, ongetwijfeld in push pull met RD12TF :-)

Een vreemde maar werkzame combinatie ... ;)

@Benadski

Een hele grote markt met een hele hoop spullen, sommige oud, sommige nieuw. Het meeste spul heeft wel een invalshoek met "Radio" maar veel spullen ook niet ...

Meetinstrumenten in allerlei soorten en maten, vreemde contrapties en zelfs een verdwaalde kraam met inktpatronen.

Bezoekers: Veel oude mannen, vaak zendamateurs, bijna geen vrouwen :(

Sommige zijn bewapend met een zware rugtas waarmee ze een balletachtige pirouette-beweging maken om zo toegang te verkrijgen tot een volle stand.

En het is er druk, erg druk! En je zal niet met lege handen thuiskomen.

Kortom, een dag om niet te missen! :)

;)

Jammer van die vrouwen, voor de rest lijkt het me wel leuk eens mee te maken voordat het uitsterft. Of zal dat voorlopig niet gebeuren?

En lege handen, voor mij altijd al moeilijk geweest om ouwe troep te laten liggen, dus als het dan ook nog eens interessant is onmogelijk. :P

Ik ga ook zeker; ik hoop dat de mensen zich nu aan het rookverbod houden..uche uche

Op 12 februari 2006 14:59:38 schreef GJ_:
Wij gaan er misschien met de hele afdeling Veldhoven EN de afdeling Aalst-Waalre naartoe.;-)

&**$##&*%%$#ik ga er helemaal niet naartoe. Ben dan ver weg voor een klusje.

Op 12 februari 2006 21:05:23 schreef GJ_:
[...]
&**$##&*%%$#ik ga er helemaal niet naartoe. Ben dan ver weg voor een klusje.

Ik ga waarschijnlijk.

Dat rookverbod..dat is dan weer minder...

Op 12 februari 2006 21:03:41 schreef echtepino:
Ik ga ook zeker; ik hoop dat de mensen zich nu aan het rookverbod houden..uche uche

Zitten we dan niet meer tot diep in de nacht achter de Shack met de asbak uitpuilend naast het QSO-boek. De zendamateurtijden veranderen...........hmmm

"Dat rookverbod..dat is dan weer minder..."

We gaan wel buiten onze verslaving voeden. :):):)

Misschien ga ik er deze keer ook naar toe, vorig jaar werd FF 100% niks.

Richard.

[Bericht gewijzigd door Amateur19 op ]

Op 12 februari 2006 21:03:41 schreef echtepino:

Viel toch reuze mee afgelopen keer? Alleen een paar standhouders paften er op los maar die waren in de minderheid.

Middels het bekende "stempel" mag je naar buiten om te roken of om frisse lucht te halen, ook niet gek want met dat rookverbod in openbare ruimten valt de "lucht" van Den Ongewaschen Medemensch" ook wat meer op.

>:)

Op 12 februari 2006 21:40:16 schreef Rd12tf:
Middels het bekende "stempel" mag je naar buiten om te roken of om frisse lucht te halen, ook niet gek want met dat rookverbod in openbare ruimten valt de "lucht" van Den Ongewaschen Medemensch" ook wat meer op.

Die heb je er inderdaad bij ja.

Mooi wapen in de strijd om interessante zaken: een week niet wassen en een grote rugzak met als het even kan een zware oscilloscoop erin.http://zelfbouwaudio.nl/forum/images/smiles/icon_eek.gif

Ik ga proberen een keertje naar Rosmalen te komen.
Wordt misschien wel een probleem, vrouwtje is de 15e jarig en zal dat wel op de 18e willen vieren. http://welther.nl/hugo/smilies/janken.gif http://welther.nl/hugo/smilies/angryfire.gif

Nog een tip voor de nieuwkomers:
Neem brood mee want het eten is er ranzig! Neem je er toch iets te eten, controleer dan of hetgeen je eet echt dood is (peper en zout test) of neem iets plantaardigs.

Op 12 februari 2006 22:23:12 schreef Rd12tf:
of neem iets plantaardigs.

Want dan weet je zeker dat het nog leeft. >:)

KIF zal ook aanwezig zijn dit keer. :)

Het is de dag na mn verjaardag, dus geld zal het probleem niet zijn, maar waarschijnlijk tijd wel :(

nouja, kzal het wel zien dan...

Op 12 februari 2006 22:22:13 schreef Hugo Welther:
Ik ga proberen een keertje naar Rosmalen te komen.
Wordt misschien wel een probleem, vrouwtje is de 15e jarig en zal dat wel op de 18e willen vieren. [afbeelding] [afbeelding]

Zeg dat je moderatorlijke taken en verantwoordelijkheden je geen andere keus bieden dan te gaan......
Die verjaardag kun je nog op zondag de 19e vieren, toch? >:-)

Op 12 februari 2006 22:28:05 schreef klein is fijn:
KIF zal ook aanwezig zijn dit keer. :)

Misschien kun je iets met Richard (Amateur 19 ) regelen, die woont geloof ik ook in die contreien......

Is dat ook leuk voor de wat minder radio geinteresseerde ? Die opzoek is naar meet apparatuur e.d. ? Zo ja, dan wil ik ook komen :)

Op 12 februari 2006 22:42:24 schreef KT88:
Misschien kun je iets met Richard (Amateur 19 ) regelen, die woont geloof ik ook in die contreien......

Thanks voor de tip, ik zal hem even mailen.

Op 12 februari 2006 22:44:58 schreef Antoine:
Is dat ook leuk voor de wat minder radio geinteresseerde ? Die opzoek is naar meet apparatuur e.d. ? Zo ja, dan wil ik ook komen :)

Absoluut leuk voor de echte zoeker van meetapparatuur, de prijzen zijn wel hoger in Rosmalen maar wie zoekt die vindt!

Aanwezig!

Op 12 februari 2006 21:40:16 schreef Rd12tf:
[...]
Viel toch reuze mee afgelopen keer? Alleen een paar standhouders paften er op los maar die waren in de minderheid.

met body odor creeer je ruimte ;)

Op 12 februari 2006 22:23:12 schreef Rd12tf:
Nog een tip voor de nieuwkomers:
Neem brood mee want het eten is er ranzig! Neem je er toch iets te eten, controleer dan of hetgeen je eet echt dood is (peper en zout test) of neem iets plantaardigs.

Ah de standaard junk van elke grote beurs...

Ah de standaard junk van elke grote beurs...

Eat or be eaten.

Krijgt dan weer de intuitieve betekenis die het vroeger had ...

;)