MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Ik heb laatst een Laptop gekocht voor een 'alarm syteempje'.
Het is een Toschiba T3100/20 een 286dx 20Mb Hd en 640Kb ram.
Ik probeer hem aan de praat te krijgen, maar dat lukt niet echt.
Ik dank dat het aan de jumpers liggen die achter naast de LPT poort zit.
Weet iemand mischien waar deze voor dienen zodat ik hem goed kan afstellen??
jan pieter
Als ik zo'n aanval van ijver krijg, ga ik stil in een hoekje zitten wachten tot het voorbij is.
wat krijg je niet aan de praat, de laptop of de LPT?
als de LPT poort het niet doet kan je altijd nog op de seriele poort overgaan.
suc6
jp
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Ik krijg de laptop niet aan de praat.
Wnat als ik hem opstart geeft hij problemen met de CMOS.
vul je alles in probeert hij opte starten maar dat doet hij niet echt goed, helemaal niet dus.
Nu dacht ik dat het aan de dip swiches/jumpers lagen die aan de achterkant naast de printer poort en video zitten.
Aangezien je daar de weergave en iets met de floppy drives kan instellen.
Nu wil ik alleen weten hoe die moeten staan.
Ik wil die laptop laten werken!!
Merci voor alle positieve berichtjes.
Jullie mogen me ook mailen.
driess94@queenzone.com
Thomas
Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.