Wel, nu is het eindelijk mijn beurt om me als WIA te verklaren :
- Waarom moet ik altijd aan weerstanden VOELEN of ze warm zijn?
- Hoe werkt een elco? mmh, die kan een spanningsverschil opslaan! lukt dat ook voor wisselstroom? KABLAM!!! ... Neen dus (ik ben nog altijd aan het denken om kleine elco's te gebruiken in miniatuur-tankjes)
- Je hebt geen striptang in de buurt en je besluit dan maar om de draad te strippen met je tanden, als je draad dan ook nog eens uit verschillende kleine draadjes bestaat heb je achteraf een onaangenaam tintelend gevoel aan je lippen.
- 's ochtends naar je werktafel wandelen op blote voeten, je trapt op iets, denkt "ach neen, toch niet ik", blij zijn dat het SMD is, denken "oef, gelukkig ik niet" en vervolgens op een 40PDIP trappen die dood op zijn rug lag met pootjes naar boven.
- Een vriendin hebben die je BS2 in het afwaswater stopt omdat ze vond dat ie vuil was.
- In je schakelende voeding per ongelijk een transistor die bedoeld is voor 400V verwisselen met eentje die bedoeld is voor 50 ofzo en vervolgens stukjes plastiek tegen je gezicht aan krijgen.
Wel, dat was het zowat voor mij tot nu toe, ik heb mij nog niet verbrand aan mijn soldeerbout, ik heb nog geen dure IC's vernietigd... maar wie weet wat er nog gaat komen? (neen serieus, das een vraag! als er iemand is die weet wat er gaat komen, laat het mij weten )