klein is fijn
Moderator
Op 16 augustus 2006 20:32:12 schreef Lucky luke:
lees KiF!
(600v ongeveer)...en zet dat om in 300V.
... iets van 600V...
...of 3V...
als 3V niet werkt..
...neem je 5V...
..werkt 9V...
...dan neem je 12V...
Hoeveel volt? 
Sorry, 300V of 600V, hoge spanning iig. Het ging maar even om het idee. 
Op 16 augustus 2006 20:32:12 schreef Lucky luke:
lees KiF!
[...]
Vertaling: Lees de post van KiF! 
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 16 augustus 2006 20:38:48 schreef klein is fijn:
[...]
Hoeveel volt?Sorry, 300V of 600V, hoge spanning iig. Het ging maar even om het idee.
duh. ik bedoel alleen te zeggen dat TS geen 600V op de ingang van die ccfl inverter moet zetten, maar moet opbouwen van 3 tot 12V. (al werken alle 2 de scanners die ik heb opengehad met 12v voor de ccflinverter, je schijnt ook andere te hebben)
Op 16 augustus 2006 22:13:41 schreef vollemelk:
Lucky luke oelewapper! dat snapt hij ook
ik bedoelde niet KiF iets te leren, ik bedoelde dat de TS iets van KiF kon leren. vollemelk, oelewapper
, volgende keer nog eens lezen hé
Op 16 augustus 2006 19:31:13 schreef Rewer:
Hallo,Ik heb een scanner uit elkaar gehaald om een belichtingsbak te maken.
Er zat hier een klein Tl lampje in, en ik zou graag een schema hebben om deze TL lamp te ontsteken.Wie kan mij helpen?
REWER
als ik dit lees heeft ie waarschijnlijk die scanner met een hamer uit mekaar gehaald
( een beetje slim iemand weet toch als ie een printje ziet zitten waaraan de ccfl lamp zit aangesloten en 2 draden zw rood ja dat zal dan wel de 3 tot 12 v voeding zijn -- anders vraag je niet om een moelijk schema ) dus vandaar dat ik zei " Lucky luke oelewapper! dat snapt hij ook " NOT ! 
mischien beetje domme opmerking maargoed
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 17 augustus 2006 18:47:06 schreef vollemelk:
[...]
als ik dit lees heeft ie waarschijnlijk die scanner met een hamer uit mekaar gehaald
nee, dan zou dat lampje al stuk zijn, en vroeg 'ie nu welke lijm 'ie nodig zou hebben
( een beetje slim iemand weet toch als ie een printje ziet zitten waaraan de ccfl lamp zit aangesloten en 2 draden zw rood ja dat zal dan wel de 3 tot 12 v voeding zijn -- anders vraag je niet om een moelijk schema )
een beetje slim tot slim iemand hoeft niet per sé ervaring te hebben met CCFL's. dat de TS geen ervaring heeft met CCFL's blijkt uit het feit dat de TS de lamp aanzag voor een TL.
dus vandaar dat ik zei " Lucky luke oelewapper! dat snapt hij ook " NOT !
mischien beetje domme opmerking maargoed
leg het dan duidelijk uit...