Opnieuw downloaden of computer herinstalleren...

Die file installeert prima.

@DIY: Zelfuitpakkende zip, als je een fout in de download hebt krijg je dergelijke foutmeldingen.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

/

[Bericht gewijzigd door vlad op (100%)]

Nu de manual en de tutorial nog downloaden, en je Engels ophalen.

/

Kijk eens bij Conrad of zo...

Op 7 november 2006 19:11:42 schreef Henry S.:
@DIY: Zelfuitpakkende zip, als je een fout in de download hebt krijg je dergelijke foutmeldingen.

Ja, dat snap ik, maar het is geen jar file. Het is een exe.
Maakt verder niet uit.. :)

Op 31 oktober 2006 08:57:01 schreef soundmouse:
wat stoere PDF'jes:

http://www.khbo.be/~peuteman/fotoelektronica.htm

;)

soundmouse, weet je wie die peuteman is?

Da was mijn leraar PC technieken en tevens mijn eindwerkpromoter.

Die pdf's heb ik trouwens moeten studeren in het 2e jaar :-)

Ik heb trouwens op KHBO school gelopen.

Die vent is doctor in de elektrotechniek.. echter vraag hem niet om iets te ontwerpen...

/

/

[Bericht gewijzigd door vlad op (99%)]

Elektronica, echt niet moeilijk, begin daar maar mee, en de Elex-DVD...

En dit was al eerder gezegd, maar je gaf al aan niet veel met boeken op te hebben...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Op 9 november 2006 18:31:01 schreef vlad:
[...]
srry k kan geen engels en als ik het op nederlands zet dan zie je maar 10 zinetjes wat helemaal niks uitleggen .maar bedankt voor je hulp

Da's totaal niet handig als je iets met elektronica wilt gaan doen. Of te wel, tip 1: leer (technisch) engels.

waarom wil je alleen weten wat condensators zijn?

Ik zou me nog helemaal niet druk maken om verschillende soorten condensatoren, als je het verschil tussen een condensator en elco weet, weet je voorlopig genoeg.
Kijk eens bij een speelgoedwinkel voor zo'n electronica experimenteer doos, heb je nog geen gereedschap nodig en leer je op een simpele manier wat je met electronica kan doen, en je ziet meteen resultaat, stuk minder saai dan boeken lezen, alhoewel je dat ook moet doen wil je verder komen, maar veel kan je ook op internet zoeken, en dat wordt dan weer een stuk makkelijker als je al wat kennis heb.

/

Op 10 november 2006 17:43:06 schreef DIY:
[...]
Da's totaal niet handig als je iets met elektronica wilt gaan doen. Of te wel, tip 1: leer (technisch) engels.

ja maar ik ken al twee talen russich en vlaams dus is het al een stuk moelijker om engels te leren .
snap je.maar ik leer toch nog engels en frans op school.en binnenkort duits.

Op 10 november 2006 17:43:06 schreef DIY:
[...]

hoezo? ik spreek toch ook geen engels...

/

Dobre den... (of zoiets) Ik denk dat je zoeken tevergeefs gaat worden, wat wil je ermee gaan doen als ik vragen mag? 64K EEprom. Als je iets zoekt om een programma mee op te slaan, kun je beter een uC nemen, daar zit dan ook meteen een processor aan vast. Farnellheeft een aantal van deze chips voor een paar euro, maar dan de C variant. Ik weet niet of dat goed geneog is?
Daswiedanja.

/

/

Op 11 november 2006 19:03:14 schreef vlad:
[...]
srry wat bedoel je'?

Dat je je mail moet checken ;)

En dat je eerst maar eens Elektronica echt niet moeilijk deel 1,2,3 moet kopen voor 40 euro. Dan heb je de basis al.

dat je een mail hebt ontvangen..

Op 11 november 2006 19:31:59 schreef buzzer:
dat je een mail hebt ontvangen..

Da's flauw buzzer..je spreekt WEL engels..