KT88 heeft al een paar keer aangegeven, Elektuur komt na jaren weer eens met een Audio special, nu te reserveren:

http://www.elektuur.nl/Default.aspx?tabid=159

Allemaal nieuwe ontwerpen, oa van het ZBAforum-lid Sander Sassen. http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=2517

Dit is een blad naast het abbonement.

Is dit de 'gewone' december uitgave, of komt deze er nog extra bij?

Hmmm... ik denk het niet om dat er een aparte prijs bij staat vermeld

Mja, maar aders zit ik als abonee straks met 2 bladen, vandaar dt ik maar even vraag.

De Elektuur Specials zijn altijd aparte uitgaven.

Op 6 november 2006 22:41:34 schreef Hugo Welther:
De Elektuur Specials zijn altijd aparte uitgaven.

:(
Jammer.

Ga hem denk ik toch maar bestellen dan.

Ik heb even een regeltje toegevoegd, dit is een extra uitgave los van de abbo's.

Ook besteld, ziet er interesanter uit als de hele jaaroplage elektuur van dit jaar.

ook besteld, ben erg benieuwd naar het ontwerp van sander sassen en vroeg me al af wanneer hij uit zou komen!

Oke besteld nu een maandje wachten en dan kan het bouwen beginnen :)

Heeft iemand al de audio special binnen gekregen?
Het enige wat ik gisteren in m'n brievenbus kon vinden is een aanbieding voor een proefabbo..

die heb ik ook gehad.....

Ga dat neit echt doen: elektuur is best duur en demeeste ontwerpen zijn ook nog eens duur + feit dat software niet open source is en je het toch altijd wel aan wilt passen

of is dat inmiddels veranderd?

In oude elektuurs stnd nog info & tips en tricks tegenwoordig vindt ik het meer van "wij hebben het uitgedacht, dit werkt en zo meot je het gebruiken, met zijn gemakken en gebreken" Tja, dan kun je net zo goed zelf engineeren

Nee ik ook niet, heb een aantal keren van internet iets neergehaald bij de elektuur.
Maar wat daar in staat is vaak wel erg beknopt (kan je net zo goed vinden in application notes van fabrikanten) vind ik..en daar betaal je dan ...euro voor :S.
Bovendien heb ik het idee dat wat gepubliceerd wordt, al uitgevonden/uitgewerkt is door een ander en dat ze simpelweg de ontwerpen kopieren.
Vind ik opzich zich niet heel erg was het niet dat ze geen credit geven aan de persoon/personen.

Had 'em ook besteld. Maar vanaf 7 december leverbaar, dat zal op z'n vroegst ergens begin volgende week geleverd worden denk ik zo... ;)

Op 8 december 2006 schreef SSassen:

Als het goed is heeft de drukker ze gisteren afgeleverd bij het distributiepunt vanwaar ze richting de kiosken en de mensen gaan die een exemplaar gereserveerd hebben, dus met een beetje mazzel ligt hij morgen, of begin volgende week op de mat.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen

van de man die me ervor geintresserd heeft: wil ff weten wat zijn klasse A doet exact nl.

Ik ben benieuwd, en ook heel benieuwd of m'n gegevens verwerkt zijn, het formulier ging niet helemaal fris naar een admin pagina toe...

*snif snif* nog niets binnen hier

iemand wel?

Nope.

Op ZBA zijn er wel een paar die hem al hebben, maar evenveel ook nog niet.

Het lek van Elektuur.......enfin, pas betalen bij ontvangst, dus....... ;-)

Ik ook nog niet, het nieuwe boek van menno heb ik al wel.

Nop, ook nog niet binnen...
Zo te lezen hebben ze zich dus flink in de oplage vergist :).
Leve de zelfbouwers :7!

Op 13 december 2006 09:06:41 schreef High met Henk:
menno v.d. veen?

Ja die Menno.

http://www.elektuur.nl/Default.aspx?tabid=30&CategoryID=1&List…

Lijkt me goed, alleen moet ik even wachten tot volgend jaar... is weer €44,50...