Ik heb een AEG Lavamat 86730 update welke gelijk code C3 geeft, na het vullen met was en starten van het programma.

Filter bij de pomp is schoon, er staat geen water in de trommel. Al gezocht op internet, aantal verwijzingen naar de leksensor gevonden. Wie heeft het servicemanual voor mij ?

AEG adviseert een monteur te laten komen, machine is 5 jaar oud en gezien de kosten kijk ik liever zelf eerst.

C3 volgens mij staat er water in de machine. achterplaat eraf en de bodem dweilen. dan doet hij het weer tot hij weer vol gelopen is door een of ander lek.

ik heb al een paar keer bij een lavamat gehad dat de darm dir van de pomp retour via het manchet terug in de trommelgaat stuk was. (deze schuurt langs het beton)
dan zit je het bij de voorwant lekken. reparatie is vrij een voudig je moet echter wel de manchet los halen dat vergt wat ervaring

ik heb al een paar keer bij een lavamat gehad dat de darm dir van de pomp retour via het manchet terug in de trommelgaat stuk was. (deze schuurt langs het beton)

Bedankt voor je reactie, zal vanavond even kijken. Waar vindt ik trouwens die leksensor ?

Mijn slogan een variant op een AEG reclamekreet : AEG laat je prompt in de steek.