I like mine "well-done" with a crisp edge.
napalm?
deeltjesversneller?
plasma engine?
hyper-super-snelle-knakworst-verkoolder

WORST factor nine...
aye aye capt'n

deeltjesversneller?

Kan, maar je zal het worstje héééél lang moeten af laten koelen.

WE NEED MOOORE power
more power capt'n?
Yes, MOOORE
MOOORE
IT'S ALIIIIIIIIIVVVEE
wooaaah(knack worstje dat opstaat) haha, jullie dachten mij te kunnen opeten? mijn wraak zal zoet zijn!!! (komt er een hond langs, HAP, dag knacki!)
nooo, you stupid dog! now I shall put you in the saussage machine!
kaaiiiiiit!

* High met Henk denkt: monster henry heeft iets te lang in de lucht van verkoolde weerstanden, opengebarste elco's en soldeerdampen gezeten....

Ach, er is geen betere fantasie dan een op hol geslagen fantasie en altijd nog veel beter dan geen fantasie want dat is gewoon saai.

;)

ARG, wat moet ik met jullie? Te leuk om te straffen, te offtopic om verder te laten gaan. Probeer het wat meer ontopic te houden..

Op 18 december 2006 22:20:42 schreef Monster_henry:
WE NEED MOOORE power
more power capt'n?
Yes, MOOORE
MOOORE
IT'S ALIIIIIIIIIVVVEE
wooaaah(knack worstje dat opstaat) haha, jullie dachten mij te kunnen opeten? mijn wraak zal zoet zijn!!! (komt er een hond langs, HAP, dag knacki!)
nooo, you stupid dog! now I shall put you in the saussage machine!
kaaiiiiiit!

Moore's law...
het aantal worsten zal per jaar verdubbelen ?

Op 18 december 2006 22:03:04 schreef Monster_henry:
napalm?
deeltjesversneller?
plasma engine?
hyper-super-snelle-knakworst-verkoolder

Krijg je negerlullekes :p
Srry mods en iedereen ik kon t niet laten :p

Weerstandsdraad losjes over de wordst wikkelen zodat de warmtestraling gelijkmatig wordt verdeeld, flinke stroom erdoor en na een paar minuten heb je een lichtelijk gegrilde worst over, en kan je de volgende worst in de spoel hangen.
Geen verkoolde worst en en je kan met een tijdschakelingetje de worst "rauw"- "medium" - en "well done" grillen.
Een beetje testen en je maakt een goede kans op een "Michelin STER" , wat wil je nog meer??
Vergeet de saus niet!

Op 18 december 2006 22:19:08 schreef Rd12tf:
[...]

Kan, maar je zal het worstje héééél lang moeten af laten koelen.

Ik las 'je'. :o

Op 18 december 2006 23:11:22 schreef bitbanger:
Weerstandsdraad losjes over de wordst wikkelen zodat de warmtestraling gelijkmatig wordt verdeeld, flinke stroom erdoor en na een paar minuten heb je een lichtelijk gegrilde wordt over en kan je de volgende worst in de spoel hangen.
Geen verkoolde worst en en je kan met een tijdschakelingetje de worst "rauw"- "medium" - en "well done" grillen.
Een beetje testen en je maakt een goede kans op een "Michelin STER" , wat wil je nog meer??

Ik voorzie problemen met druipend vet wat gaat verkolen enzo. :P

Op 18 december 2006 22:34:33 schreef klein is fijn:
ARG, wat moet ik met jullie? Te leuk om te straffen, te offtopic om verder te laten gaan. Probeer het wat meer ontopic te houden..

och in WORST case scenario een slotje :P

Op 18 december 2006 22:03:04 schreef Monster_henry:
deeltjesversneller?

Hmm, worstje tegen de muur aan gooien... Wordt ie daar dan ook warm genoeg van?

Ik moest even zoeken maar op 4HV forum liep een topic over exploding stuff
daar staat ook deze foto
condensator bank ontladen over een knakworst
hij zal best warm zijn maar weinig over om te eten

http://forum.4hv.org/attachments/notdog.JPG

Op 18 december 2006 23:17:23 schreef (Z)weetvoetje:
[...]

Hmm, worstje tegen de muur aan gooien... Wordt ie daar dan ook warm genoeg van?

Ligt eraan hoe hard je gooit. Maar stel je gaat een worst ronddraaien op een dremel oid, hoe lang duurd het voor die warm word door de wrijving

Niet, de worst zal in X stukjes uiteenspatten.

Worsten moet je eigenlijk versnellen tot een fractie van de lichtsnelheid voor de ultieme opwarming :P

Het enige probleem dat je zou hebben is dat je aan de elektroden elektrolyse zult hebben als ze van metaal zijn.
Als er nu eens koolstof (vb. een set koolborstels van een boormachine, liefst nieuwe), zou dit volgens mij moeten lukken met een regelaar die de spanning en de stroom door de worst meet en bijstuurt (liefst met wisselspanning).
In de worst zelf krijg je volgens mij geen chemische reacties.

lanceren met de spaceshuttle en gewoon in de dampkring laten terug keren door de zwaartekracht. Het is alleen even gokken waar je moet gaan staan met je bordje. wrijvingswarmte van de atmosfeer zal ze best genoeg warmte opleveren :-p

Als je e maar voor zorgt dat je genoeg worstjes de dampkring in stuurt moet dat niet moeilijk zijn; plaatselijke zonsverduistering :p Waarom niet gewoon een verwarmingselementje?

[Bericht gewijzigd door WilToyo op ]

hier liggen nog 300W buisvormige keramische weerstanden ...

http://www.4-direct.com/resistor-pd/image/st.jpg

Daar moet wel iets mee te doen zijn ...

Op 18 december 2006 22:39:05 schreef jovak:
[...]

Moore's law...
het aantal worsten zal per jaar verdubbelen ?

het aantal worsten per vierkante millimeter verdubbelt elk jaar...

Op 19 december 2006 00:12:13 schreef jovak:
lanceren met de spaceshuttle en gewoon in de dampkring laten terug keren door de zwaartekracht. Het is alleen even gokken waar je moet gaan staan met je bordje. wrijvingswarmte van de atmosfeer zal ze best genoeg warmte opleveren :-p

als je de textuur van het broodje errond zo aanpast is ook dat netjes op temperatuur en lichtjes geschroeid voor extra smaak .... in plaats van hittewerende tegeltjes : schuimbroodje

Op 19 december 2006 01:57:14 schreef free_electron:
[...]

als je de textuur van het broodje errond zo aanpast is ook dat netjes op temperatuur en lichtjes geschroeid voor extra smaak .... in plaats van hittewerende tegeltjes : schuimbroodje

hahahaha, en na de volgende lancering van een space shuttle komt de bemanning terug op aarde met in hun hand een lekkere hotdog. :D