MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Op 13 maart 2007 19:49:16 schreef Technojunk:
k'zoek 6 stks IV11 en IV16
Hebben ze ook kits denk je?
nuja, er staan altijd wel buizenboeren die een voorraadje nixies hebben. volgensmij geen complete nixieklokken maar je weet maar nooit. maar IV-16 is een numitron. ben ik voorigjaar ook naar opzoek geweest maar toen niet gevonden. het kan maarzo zijn dat er nu wel iemand mee staat.
Op 13 maart 2007 19:35:12 schreef GJ_:
[...]
25 stuks voor €0.50 mag ook
Of €0.50 p/s, geen probleem mee 
Op 13 maart 2007 19:37:02 schreef Technojunk:
Geen gedonder
Van elke waarde 50 s/tks
dus 2.50
vuur CO
Genoteerd, zal het straks gelijk klaarleggen.
Krijg ik nu ook een naampje onder technojunk? zoals ''Ereopkoper'' ? Ik doneer nog wel een keer 11 euro
Dan krijg ik wel een mooie Golden member
'Net' te weinig.
Ik verpest zo veel op dit forum..
Ach, jonge honden maken brokken
BTW zijn er ook leuke nixie buisjes in rosmalen te koop?
Ik vermoed het wel, en zeker als de heren uit Lithouwen aanwezig zijn.
Op 13 maart 2007 19:49:16 schreef Technojunk:
k'zoek 6 stks IV11 en IV16
Hebben ze ook kits denk je?
Dat zijn VFD's, maar ook leuk 
http://www.jogis-roehrenbude.de/Roehren-Geschichtliches/Nixie/IV-11.ht…
Maar met IV-16 bedoel je waarschijnlijk een andere, is namelijk een numitron.
Kitjes... geen idee.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Ik bedoel die Buizen voor 7 segmenten die op 4.5 V werken
Dat zijn toch IV16 + 9?
[Bericht gewijzigd door Technojunk op ]
Op 13 maart 2007 19:29:12 schreef GJ_:
[...]
Voor niks? Ik stort wel een leuk, samen overeen te komen bedrag op de CO rekening.
.
Ok, neem hem voor je mee.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Duur?
Wat vind je duur?
Op e-bay kan je deze 7 segmenten 30 stuks voor 18 euro kopen..
En henry ben je op de meeting? om 11 uur? of later?
Ik kom MISSCHIEN ook..
PCnerd: weet jij of teflon spray of siliconen spray hetzelfde is als kontaktspray?
En ik heb helaas geen ontvetter nog wel veel olie voor dieverse doeleinden,
en nog een heleboel siliconenkit in zwart+ doorzichtig
[Bericht gewijzigd door Technojunk op ]
Technojunk
Anoniem
nog 2 nachtjes slaapeeeeen.........<snurk>
wili er was iemand in het begin waarmee ik een dealtje had gesloten, maar kan het niet vinden:( wie o wie was dat?
(en wil de rest die met mij deald even mailtjes sturen?
weet ik hoeveel geld er mee moet naar de beurs;))
beertje_01
My Tube is bigger then yours
is er toevallig iemand die nog een klein pushpull uitgangstrafotje heeft liggen?
tis voor 6L6 buisjes in een gitaaramp. iets van een 25w
tmoet niet extreem hifi zijn. dus LF moet niet al te veel doorgaan aangezien het niet voor bas bedoelt is.
wel zo goedkoop mogelijk ....:s ongeveer een 8k primair
desnoods iets om te ruilen? heb hier nog wel wat buisjes ofzo dus als er iets nodig is....
Op 12 maart 2007 21:23:04 schreef Henry S.:
Kort lijstje:
Hier heb ik een paar duizend van:100Ω, 1k5, 200Ω 1%, 36k (E24)
en een paar honderd van 39Ω
€0.50 per 50 stuks, opbrengst => CO.
Eenmaal, andermaal...
Technojunk
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Op 15 maart 2007 19:49:51 schreef Technojunk:
Laserprinter gezocht
Hier eigenlijk ook wel
Kan ik eindelijk eens fatsoenlijk m'n verslagen afdrukken!
[Bericht gewijzigd door Berry op ]
Technojunk
MAH
ja, ik weet nog iets dat ik zoek! een goede accu voor een nokia 3310. ik wordt doodziek van dit ding. bellen wil haast niet meer. dus heeft iemand er 1 liggen?
Ik heb als het goed is nog wel een paar accu's liggen....
Ik zal straks eens kijken, als ik ze heb, neem ik ze mee, en laat ik het je ff weten..
Op 16 maart 2007 07:26:43 schreef Technojunk:
Verkocht!
En kun je wisselen van een 10'tje?
Jouw bestelling ligt allang klaar.
Wisselen kan maar liever niet, als het kan er zelf even aan denken.
MAH
Op 16 maart 2007 16:47:24 schreef Henk hobby:
Ik heb als het goed is nog wel een paar accu's liggen....
Ik zal straks eens kijken, als ik ze heb, neem ik ze mee, en laat ik het je ff weten..
fijn
ik kon geneens mijn beltegoed meer opwaarderen terwijl ik nog 3 blokjes had... 
zeg maar wat je ervoor wilt hebben.. ik kom je wel opzoeken op je stand. klokjes zijn wel herkenbaar 
Mwa, ik hoef er niets voor te hebben, ik heb een Li-ion en een Ni-mh accu, beide zijn eens gebruikt.
Die Ni-mh is een originele van Nokia, die Li-ion is merkloos.
Ik zal ze beide meenemen, als je mijzelf erover aanspreekt dan komt dat goed, de andere weten er nl niets vanaf:P, logisch eigenlijk:D
Ik zie je wel verschijnen, ik ben er toch al vanaf half 7, tot het einde..
Anoniem
halluf 7....
das vroeg!
wat verkoop je eigenlijk?
(1 ding zeker niet:de led-klok)
heeft iemand van die kleine 2,5 mm drukknoppen?
* Anoniem verwacht de reactie te horen: waarom koopt ie die dingen niet gewoon op de beurs? daar zijn 300 kramen met die dingen!
antw: omdat dat makkelijker is!
Ikzelf verkoop niet erg veel, een vriend van mij, waar ik bij ben, die heeft best veel meetapparatuur.
Ik verkoop oa: een oude HF meetzender, een tuner, een aantal cd-rom stations, een 10 tal Honeywell inductieve sensoren, 10 nieuwe kabels met geaarde euro connector (3 meter lang), een koelkast pomp, voor compressor bijvoorbeeld, en nog wat klein grut:P
MAH
als je eens gaat lezen!!!!!
verkoopt meetapparatuur en hij staat op het balkon boven de ingang met een papier/spandoek over de reling met measure enquipement. en hij showt zijn klok..
@andressie: je hebt mail van mij. je hebt morgen 6 euro meer te besteden..
@Henk hobby: okee, maar wie van de 2 ben jij?:P ben je herkenbaar?
die merkloze: dat is toch niet zo'n self-destructing ding waar je een tijdje geleden het eea over hoorde van exploderende telefoons?
[Bericht gewijzigd door MAH op ]
Anoniem
heb em gelezen, you've got mail to!
(als je die mail van van morgen nog niet hebt gelezen)
li-ion's hebben die reputatie om te knallen: BOEM!!!>:)>:)
(als je ze te lang oplaadt)
Technojunk
Op 16 maart 2007 18:04:01 schreef MAH:
als je eens gaat lezen!!!!!
verkoopt meetapparatuur en hij staat op het balkon boven de ingang met een papier/spandoek over de reling met measure enquipement. en hij showt zijn klok..@andressie: je hebt mail van mij. je hebt morgen 6 euro meer te besteden..
@Henk hobby: okee, maar wie van de 2 ben jij?:P ben je herkenbaar?
die merkloze: dat is toch niet zo'n self-destructing ding waar je een tijdje geleden het eea over hoorde van exploderende telefoons?
nou, ik heb geen idee wat die accu doet, ik zou pesoonlijk voor de originele gaan...., dat komt vooral omdat Li-ion een geheel eigen laadtechniek heeft...(en idd daardoor misschien schadelijk kan zijn..)
Ik hoop nu wel dat die andere goed is...ik zal hem vanavond eens in mijn pa zijn tel. steken:P
Euhm, herkenbaar??, ik ben de jongste van het stel, en ik draag een zwart polo shirt, met klein vierkant oranje logo (JBL) kuch...
[edit] die meetzender is echt een oud beestje:P, ik weet niet of deze werkt helaas, maar geloof van wel:D
Ik zal eens een foto schieten
[edit2] de foto: