MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
als je eens gaat lezen!!!!!
verkoopt meetapparatuur en hij staat op het balkon boven de ingang met een papier/spandoek over de reling met measure enquipement. en hij showt zijn klok..
@andressie: je hebt mail van mij. je hebt morgen 6 euro meer te besteden..
@Henk hobby: okee, maar wie van de 2 ben jij?:P ben je herkenbaar?
die merkloze: dat is toch niet zo'n self-destructing ding waar je een tijdje geleden het eea over hoorde van exploderende telefoons?
[Bericht gewijzigd door MAH op ]
Anoniem
heb em gelezen, you've got mail to!
(als je die mail van van morgen nog niet hebt gelezen)
li-ion's hebben die reputatie om te knallen: BOEM!!!>:)>:)
(als je ze te lang oplaadt)
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Op 16 maart 2007 18:04:01 schreef MAH:
als je eens gaat lezen!!!!!
verkoopt meetapparatuur en hij staat op het balkon boven de ingang met een papier/spandoek over de reling met measure enquipement. en hij showt zijn klok..@andressie: je hebt mail van mij. je hebt morgen 6 euro meer te besteden..
@Henk hobby: okee, maar wie van de 2 ben jij?:P ben je herkenbaar?
die merkloze: dat is toch niet zo'n self-destructing ding waar je een tijdje geleden het eea over hoorde van exploderende telefoons?
nou, ik heb geen idee wat die accu doet, ik zou pesoonlijk voor de originele gaan...., dat komt vooral omdat Li-ion een geheel eigen laadtechniek heeft...(en idd daardoor misschien schadelijk kan zijn..)
Ik hoop nu wel dat die andere goed is...ik zal hem vanavond eens in mijn pa zijn tel. steken:P
Euhm, herkenbaar??, ik ben de jongste van het stel, en ik draag een zwart polo shirt, met klein vierkant oranje logo (JBL) kuch...
[edit] die meetzender is echt een oud beestje:P, ik weet niet of deze werkt helaas, maar geloof van wel:D
Ik zal eens een foto schieten
[edit2] de foto:
@Henry S.
Tijdens het Grote Opruimen kwam ik nog iets tegen dat ik best wel een tijd terug aan je beloofd heb ... Ik neem het morgen mee! 
Zo erg lang geleden dat ik niet weet wat je bedoelt 
@Henk Hobby: Reserveren? We komen toch eerst bij jullie langs denk ik, of heb je een richtprijs?
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 16 maart 2007 21:57:58 schreef pcnerd:
als henk hobby tenminste zijn standnummer wil geven...
ik zoek me al de hele tijd de pleuris.
Nee, sorry! standnummer weet ik echt niet, ligt bij de ander in de kluis:P
Maar zoals ik al zei: je herkent me wel aan mijn klokjes, en aangezien we boven staan, kan dat niet mis!:D
@Henry: €15,- is goed
Verkocht!
Ik had idd ook gelezen dat jullie boven zitten, dus dat kan je niet over het hoofd zien. Zelfs ik niet 
[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]
heeft niemand een kleine lasertje liggewn voor mij (groen)
en ik zoek nog 25 bananen bussen 50 stekkers zie erin gaan, zo een soort iets voor mijn plc expirimenteer bord. heb nog 6 grote tuimelschakelaarts nodig en 4 230v ledjes/lampjes
[Bericht gewijzigd door tolunay op ]
Anoniem
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 16 maart 2007 23:00:29 schreef Andreesie:
iemand nog heel veel toestenborden liggen?
(of gewoon alleen de knopjes...)(liefst gratis;))
zo'n PC tobo bedoel je?
mag 'ie stuk zijn? (en zodanig nieuw dat er aleen een berg rubbertjes in zit en een plastic contactenmat en een chinachinpongcheapprintplaatje?)
(heb ook nog wel een werkende waar geen printscrn toets meet op zit. die is wel echt met schakelaars)
(en nog een stuk of wat werkende die alleen erg stoffig zijn)
(en een echte ouwe (amerikaanse!) IBM)
zoja: ik heb er eentje over (maar kom niet naar rosmalen)
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Op 16 maart 2007 23:15:52 schreef Lucky luke:
[...]
zo'n PC tobo bedoel je?
mag 'ie stuk zijn? (en zodanig nieuw dat er aleen een berg rubbertjes in zit en een plastic contactenmat en een chinachinpongcheapprintplaatje?)zoja: ik heb er eentje over (maar kom niet naar rosmalen)
ik ehb net gekeken maar mijn zus heeft het weggegooid jammer 
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Anoniem
maar probleem: jij komt niet...
en je woont niet in eindhoven en regio:(
[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]
Op 16 maart 2007 22:14:09 schreef Henry S.:
Verkocht!Ik had idd ook gelezen dat jullie boven zitten, dus dat kan je niet over het hoofd zien. Zelfs ik niet
Hele mooie!, ik zie je morgen verschijnen! (ook gelieve mij persoonlijk aanspreken:P)
En idd, we zijn gewoon niet te missen:D!
Ik ga nu vlug slapen, morgenvroeg om kwart voor 6 opstaan, en half 7 aanrijden:P
Tot morgen iedereen!!!!!:D
pcnerd
Take a parachute, and jump!
back @ home, de digicam is heelaas fujii (het is ook nog is een fujii
), dus wachten op de foto's helaas
.
wel geslaagd dagje moet ik zeggen 
Anoniem
Op 17 maart 2007 00:42:43 schreef Henk hobby:
[...]
Ik ga nu vlug slapen, morgenvroeg om kwart voor 6 opstaan, en half 7 aanrijden:PTot morgen iedereen!!!!!:D
alweer?!?
en iederen bedankt vor de mooie koopjes vandaag!
Op 17 maart 2007 20:14:12 schreef Andreesie:
[...]alweer?!?
en iederen bedankt vor de mooie koopjes vandaag!
Tja, we moesten de bus nog inladen, en ik moest daarna nog ff geld afhalen:P, daarom was het wat later geworden!:D
Maar ik kon er vanochtend goed uit:P, er stond een leuke dag te wachten:D