ik bedoelde het ook goed hoor vandaar de :) (als de manne maar niet gaan denken dat wij niet alleen kunnen reizen!! :p)

Maarja, ze kunnen ook cola drinken in een cafe natuurlijk maar het lijkt me gewoon niet echt passend ofzo...wat vinden de jongere leden hier zelf van? Ikzelf ben voor een bepaalde leeftijd nog nooit in een cafe geweest.

Op 2 mei 2003 21:42:10 schreef Pixie:

[...]

Nou deze meid kan al alleen reizen hoor :) maar het is wel goed om eraan te denken dat er ook nog erg jonge mensen op het forum zitten....niet alleen over dat reizen maar ook over het in een kroeg zitten.

kijk mijn ervaring is dat als je met een hele groep bent en er zit jeugd bij en die groep let op doet niemand moeilijk
verder doet haast geen enkele kroeg in eindhoven moeilijk met jeugd (tenminste de kroegen waar ik dan heen ga...)

en dan van dat meiden...
1 het was een beetje meer als grapje bedoelt.. maar 2 ik denk toch dat we die het beste als ze beneden de 18 zijn beter niet helemaal alleen kunnen laten reizen.. we hebben 1 keer bij een meeting een knokploegje moeten organiseren omdat een meisje opbelde dat ze in de trein lastig gevallen werd en die gast wou dat ze met hem mee ging...

Op 2 mei 2003 21:45:35 schreef Monalisa:

[...]

woeh ! dat is duidelijk (hij bedoelde het goed waarschijnlijk)

maar mbt de jongere mensen op dit forum, daar heb je wel een punt. Geen bier voor onder de 16 !

kijk dat is in eindhoven geen probleem... zolang die gene maar zorgen dat ze 1 niet teveel drinken ( 1 pilsje of breezertje kan geen kwaad) en dat ze het ook mogen niet dat ze stiekem bezig zijn

verder doen ze naar mijn ervaringen in eindhoven haast nergens moeilijk hoor, zeker niet bij een groep waar verschillende volwassenen bij zitten

maar als er genoeg animo is wil ik het "regelen" wel op me nemen als een modje ook voor wat meewerking kan zorgen.
en dan event. iets afspreken als er ouders zijn die willen bellen om te kijken of het echt is en veilig enzo...

Op 2 mei 2003 21:55:57 schreef Pixie:
ik bedoelde het ook goed hoor vandaar de :) (als de manne maar niet gaan denken dat wij niet alleen kunnen reizen!! :p)

Maarja, ze kunnen ook cola drinken in een cafe natuurlijk maar het lijkt me gewoon niet echt passend ofzo...wat vinden de jongere leden hier zelf van? Ikzelf ben voor een bepaalde leeftijd nog nooit in een cafe geweest.

ik bedoel er ook helemaal niet mee dat meiden niet alleen mogen en kunnen reizen maar ik heb zo iets van beneden een bepaalde leeftijd wil ik het zelf niet met name om een paar posts terug wat ik zei....

ennuh watr is er verkeerd aan cola??
en trouwens.. zolang ze normaal doen mogen ze gerust iets anders hoor.. als ze het dan van thuis uit ook mogen en het niet doen om stoer te doen want dat ben je toch niet als je zat bent...

ennuh van wat jij zei beneden een bepaalde leeftijd...
die grens heb ik nooit gehad..
ik was 13 toen ik van uitgaan hoorde en ben meteen die avond nog op zuip gegaan..
maja...

waar ik nu ook aan denk..
hoop dat er verschillende meiden/vrouwen komen, heb namelijk nog nooit meiden/vrouwen gezien die zich intresseerden in elektronica :D

[Bericht gewijzigd door ace op ]

Als er iemand van de organisatie een mobiel heeft en dat nummer geeft aan alle mensen die willen komen dan kunnen ze onderweg bellen als dat nodig is. Ook is het fijn dat niet ineens iedereen al weg is als je trein vertraging had of je hebt je aansluiting gemist ofzo. (hier spreek een ervaren treinreizigster ;))
Of je moet dan vantevoren al afspreken waar je heen zal gaan.

edit: ik heb trouwens niet kwaads bedoelt over alleen reizen of cola ofzo. Dat cola drinken stond niet in verband met het niet passen in een cafe...ik bedoelde dat misschien erg jonge mensen niet passen in een cafe. Ik denk dat mijn zinnen verkeerd worden begrepen en dat ook mijn meest vriendelijke smiley's ter aanduiding van grapjes niet werken.

[Bericht gewijzigd door Pixie op ]

Op 2 mei 2003 22:05:35 schreef Pixie:
Als er iemand van de organisatie een mobiel heeft en dat nummer geeft aan alle mensen die willen komen dan kunnen ze onderweg bellen als dat nodig is. Ook is het fijn dat niet ineens iedereen al weg is als je trein vertraging had of je hebt je aansluiting gemist ofzo. (hier spreek een ervaren treinreizigster ;))
Of je moet dan vantevoren al afspreken waar je heen zal gaan.

aj dat probleem ken ik..
daarom deden wij gewoon een uur wachten tot iedereen er is die zich opgegeven heeft...
verder werkt dat van een mobiel idd fijn als iedereen een mobiel en beltegoed abbo zou hebben.. maar niet iedereen heeft dat..

ennuh verder is het toch meestal al gauw een uur wachten op het station... vanwege verschillen in aankomsttijd dus.. en de meeste vertragingen heb je dan ook wel..

Er zijn ook nog steeds telefooncellen (zeker op stations), en je moet natuurlijk zorgen dat je beltegoed hebt als je een mobiel hebt.

Op 2 mei 2003 22:05:35 schreef Pixie:
edit: ik heb trouwens niet kwaads bedoelt over alleen reizen of cola ofzo. Dat cola drinken stond niet in verband met het niet passen in een cafe...ik bedoelde dat misschien erg jonge mensen niet passen in een cafe. Ik denk dat mijn zinnen verkeerd worden begrepen en dat ook mijn meest vriendelijke smiley's ter aanduiding van grapjes niet werken.

nee dat weet ik dat je dat niet kwaad bedoelt.. ik reageer ook niet kwaad tenminste das niet mijn bedoeling als het zo over kwam
en erg jonge mensen niet in een cafe passen valt in eindhoven wel mee zolang ze maar boven de 12 zijn zie je ze er wel...
ennuh smiley's lees ik altijd doorheen...
maar ik weet wel dat je bepaalde dingen als grapje bedoelt hoor voel je je maar niet bang ofzo:p

ik denk dat we de meeting het beste in het weekend kunnen doen, omdat we toch te maken hebben met mensen van het hele land en misschien ook nog wel een paar belgen en duitsers... Als je het dan bijv in een vakantie doet kan waarschijnelijk meer dan tweederde niet doordat de vakanties in de veschillende (delen van) landen op andere data valt.

Op 2 mei 2003 22:09:58 schreef Pixie:
Er zijn ook nog steeds telefooncellen (zeker op stations), en je moet natuurlijk zorgen dat je beltegoed hebt als je een mobiel hebt.

:P
achja ik heb acht uurs abbo das wel fijn :D:D
en telefooncellen heb je alleen niet in de trein..

maar idd gewoon iedereen het nr van een van de organisatoren geven om het te laten regelen :P

maaruh zou een modje toevallig een poll kunnen maken die in de vorm van een popup of een sticky topic in ieder forum kunnen maken om te kijken of er animo is welke datum en hoe oud ze zijn???

Op 2 mei 2003 22:12:22 schreef Wouter SSijm:
ik denk dat we de meeting het beste in het weekend kunnen doen, omdat we toch te maken hebben met mensen van het hele land en misschien ook nog wel een paar belgen en duitsers... Als je het dan bijv in een vakantie doet kan waarschijnelijk meer dan tweederde niet doordat de vakanties in de veschillende (delen van) landen op andere data valt.

dat klopt ja..
ik zelf zat eigenlijk ondertussen te denken om op korte termijn iets proberen te regelen... volgend weekend bijv.. (niet aanstaand dus)

ok alle misverstanden die er eventueel waren zijn opgelost dan :)

Tja weekend is denk ik het beste (jammer, ik het een week-ov hihi)
Kan je een schattig geven wanneer dit dan moet gaan plaatsvinden...na de zomervakantie waarschijnlijk zeker?

Oh, ZO SNEL??! ik weet niet of dat haalbaar is. de mensen die een bijbaantje hebben zoals ik hebben dat vaak (ook) in het weekend en dan moet je dus wel vrij regelen.

Op 2 mei 2003 22:17:40 schreef Pixie:
ok alle misverstanden die er eventueel waren zijn opgelost dan :)

Tja weekend is denk ik het beste (jammer, ik het een week-ov hihi)
Kan je een schattig geven wanneer dit dan moet gaan plaatsvinden...na de zomervakantie waarschijnlijk zeker?

ik heb ook een week ov :(
en wanneer.. als het aan mij ligt op korte termijn.. maja of dat dat ook gaat lukken is een tweede...

maja.. datum denk ik dat we een pol over zullen moeten maken zodat iedereen mee kan beslissen

ennuh in mijn ogen zijn er geen misverstanden geweest hoor :P

owja ff toevoeginkje wat ik zelf wel leuk en ontzettend stom vind maar de rest zal het niets intresseren...
we hebben eergister het plaatselijk flugel record verbroken :D:D
768 flesjes met 7 man op 1 avond, de hele kroeg rond met flesjes gehaald :D:D >:)

dit bericht is bogus shit...

Op 2 mei 2003 21:55:57 schreef Pixie:

Ik ben 14 en ik vind het best als we dan naar een cafe gaan. Ik ben nog nooit in een cafe geweest met vrienden om een potje te zuipen of zo (nog een beetje jong heh;)), maar eens moet de eerste keer zijn ;).

Op 2 mei 2003 22:46:54 schreef Tommyboy:

[...]

Ik ben 14 en ik vind het best als we dan naar een cafe gaan. Ik ben nog nooit in een cafe geweest met vrienden om een potje te zuipen of zo (nog een beetje jong heh;)), maar eens moet de eerste keer zijn ;).

je hoeft nergens voor te zuipen..
je kan ook gezellig gaan poolen of biljarten ergens ofzo...
zuipen is nergens voor nodig..
plus het si de bedoeling dat er niemand zat stooned of weet ik wat word anders heb je grote kans dat er geen volgende keer zal gaan komen....

Op 2 mei 2003 21:34:44 schreef mauritzzz:
offtopic: bastiaan nieuwe avater? is cool

Ja, is een nieuwe, vond hem zelf ook wel cool. Jammer dat die plaatjes altijd zo klein worden :P

Er wordt lekker gediscusieerd hier, dat zie ik graag :)

Dit alles op één week als termijn lijkt me te snel.

Mensen vanaf 12 jaar gewoon mee laten doen in een cafe/kroeg? Als je dat doet ben je fout bezig hoor.
Ik zat wel eens om 4 uur s'nachts in een shoarma tent en toen kwamen er 3 van die vreselijk kleine en jonge kinderen binnen lopen. Ik wist echt niet wat ik zag joh.
Als je zo'n meeting doet dan moet je gaan bekijken hoeveel procent (en echte aantallen) er van een bepaalde leeftijd zijn. Aan de hand hiervan moet je bekijken waar je het beste heen kunt gaan.
De leeftijden van forum bezoekers lopen nogal uiteen. Sommige zijn net 11 en andere zijn de 40 gepasseerd. Ik denk dat het gemiddelde zo'n beetje 17 a 18 is.

Pixie heet Fay, niet meer niet minder ;)

Trouwens Pixie, jij kwam toch vaak in Delft vanwege school? Want dan kunnen wij een mini-meeting houden. Ik ben namelijk tegenwoordig vaak tussen Delft station en de TU-wijk te vinden.

Op 2 mei 2003 22:56:17 schreef Bastiaan:

[...]

Ja, is een nieuwe, vond hem zelf ook wel cool. Jammer dat die plaatjes altijd zo klein worden :P

Er wordt lekker gediscusieerd hier, dat zie ik graag :)

Dit alles op één week als termijn lijkt me te snel.

Mensen vanaf 12 jaar gewoon mee laten doen in een cafe/kroeg? Als je dat doet ben je fout bezig hoor.
Ik zat wel eens om 4 uur s'nachts in een swoarma tent en toen kwamen er 3 van die vreselijk kleine en jonge kinderen binnen lopen. Ik wist echt niet wat ik zag joh.
Als je zo'n meeting doet dan moet je gaan bekijken hoeveel procent (en echte aantallen) er van een bepaalde leeftijd zijn. Aan de hand hiervan moet je bekijken waar je het beste heen kunt gaan.
De leeftijden van forum bezoekers lopen nogal uiteen. Sommige zijn net 11 en andere zijn de 40 gepasseerd. Ik denk dat het gemiddelde zo'n beetje 17 a 18 is.

Pixie heet Fay, niet meer niet minder ;)

ja dat is wel zo maar zoals je zelf zecht gemiddeld ligt op 17 a 18 die zijn oud en wijs genoeg om de jongere in de gaten te houden..
plus die jongere zie ik in eindhoven zo vaak.. maja.. plus je kan moelijk gaan zeggen jullie mogen niet mee jullie zijn te jong

wat je dan beter kan doen is:
afspreken tot een uur of 6 a 7 naar een vrolijk pool cafetje oid te gaan en daarna ergens anders omdat de jongere dan toch al wel moeten gaan.. vooral als ze nog uurtje of 2 moeten reizen...

ennuh dat is redelijk kortte termijn ja dat klopt maar is wel te doen.. 2 dagen is zelfs genoeg... maja met een week heb je veel geregeld hoor..
zoveel hoeft er namelijk niet geregeld te worden.. alleen van de mensen die komen moeten iets regelen..
en dat is zo gedaan meestal..

verder denk ik aan iets... voor degene die moeten werken... die kunnen gerust later komen... dat regelen we later nog wel als het door gaat met een mob nr daar voor..

maaruh bastiaan kan je niet op verschillende fora hier een sticky topic oid zetten met een gezamelijk poll erin van waar ze vandaan komen wanneer ze willen en hoe oud ze zijn en waar ze willen..
als we dat hebben kunnen we meer gaan plannen ivm tijd plaats enzo

Een "elektronica" meeting ? :) wat gaan "we" dan doen ofzo ? :p bwah als je een pagina wil waarop je alle adressen kan zetten dat kan ik wel ff schrijven en op mijn site zetten zoals het uploadarchive

Met die korte termijn doelde ik eigenlijk ook op de bezoekers van de meeting en niet de organisatie. Mensen moeten toch afspraken verzetten of regelen.

Ik zal eens kijken hoe we het beste de leeftijd en animo kunnen checken. Sticky werkt trouwens niet optimaal want die topic's verschijnen niet in de "hot topics" lijst. En om nou in elke sectie een topic te openen zie ik ook niet zo zitten. Ik zal wel ff denken over het hoe en wat. Hoe oud ben jij trouwens zelf?

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Op 2 mei 2003 23:05:07 schreef Aedolon:
Een "elektronica" meeting ? :) wat gaan "we" dan doen ofzo ? :p bwah als je een pagina wil waarop je alle adressen kan zetten dat kan ik wel ff schrijven en op mijn site zetten zoals het uploadarchive

uhm lullen over zelfgemaakte projecten... info uitwisselen..
en een lekker potje bier erbij voor degene die dat willen en aan kunnen :P
ennuh verder waar je zelf zin in hebt.. maar het belangrijkste van een meeting.. zien IRL met wie je altijd discussie's hebt of wie je geholpen hebt op het forum..

Op 2 mei 2003 23:07:09 schreef Bastiaan:
Met die korte termijn doelde ik eigenlijk ook op de bezoekers van de meeting en niet de organisatie. Mensen moeten toch afspraken verzetten of regelen.

ja ok das zo vandaar dat ik graag iets van een poll zou zien hiervoor
dan kan je kijken wat degene die komen zelf willen, das meestal het belangrijkste

Op 2 mei 2003 23:07:16 schreef ace:
[...]
zien IRL met wie je altijd discussie's hebt of wie je geholpen hebt op het forum..

Dan krijg ik het druk die avond :D

Op 2 mei 2003 23:11:24 schreef Bastiaan:

[...]

Dan krijg ik het druk die avond :D

hangt er van af hoeveel er komen he :P

ennuh iedereen is natuurlijk vrij zijn projectjes mee te nemen en te showen :P
en daarna te dumpen in een kluis op het station of zelf bij te houden net wat hij/zij wil

ennuh denk dat het smiddags begint totdat de laatste naar huis is ofzo..
of we moeten ergens iets in eindhoven kunnen regelen om te pitten

lol herinner me een meeting in hilversum.. had me trein gemist dus ging weer terug op stap
grietje leren kennen daar blijven logeren.. daarna nog 2 jaar vrienden geweest
toen lied ze niks meer van zichzelf horen :(

Ace, ik heb je ff een mailtje gestuurd en hoop dat je me ff kan antwoorden. Alvast bedankt :)

Even voor de duidelijkheid, mijn naam is Fay en als anderen ook denken dat het Richelle is zou ik dat graag even willen horen...met name de rede waarom ze dit denken maar dat is iets voor buiten het forum.

Bastiaan, ik ben ook vaak tussen tu-wijk en station te vinden...rood ledje in knoopsgat? ;) hihihi

Maak bijvoorbeeld een soort poll met de leeftijden en ook welke voorkeuren mensen hebben om af te spreken. Als het lekker weer is kan je altijd nog in een park gaan zitten (picknicken?) maar das iets voor overdag. Als je ergens goedkoop een zaaltje kan regelen en iedereen heeft een kleine bijdrage lijkt me dat ook een leuk idee. En er zijn vast nog andere ideeen.

edit: meeneembare projectjes zijn natuurlijk heel erg leuk om te showen aan andere co-ers....en anders kunnen we altijd nog over andere dingen dan electronica praten. Gezellig wordt het denk ik toch wel :)