is het misschien een idee om een speciale rubriek te maken voor het contacten van andere co gebruikers?
bijvoorbeeld zoals startpagina maar dan met
noord holland alle gebruikers in noord holland
zuidholland alle gebruikers in zuid holland enz. enz. enz.
natuurlijk moet er wel een beetje rekening gehouden worden met de privacy van de gebruikers

Eerder hebben we het hier al eens over gehad. Maar toen was het idee meer dat er een zoekfunctie zou komen zodat je ook tussen de leden kon zoeken op woonplaats en eventueel interesse enzo. Als ik het me goed herinner was toen de reactie dat we allemaal maar een CU2 pagina moesten gaan aanmaken ;)
Ik hoop dat de mening hierover misschien iets verandert is?

Ik vind het op zich wel handig wat ledlover zegt, ik ken op dit moment maar 1 persoon die echt in de buurt woont bij mij. Dit vind ik wel jammer. Het is namelijk wel leuk om elkaars projecten in levende lijve te zien.

(misschien was het niet helemaal duidelijk maar ik ben het ook met ledlover eens)

Op 2 mei 2003 14:48:34 schreef Tommyboy:
Ik vind het op zich wel handig wat ledlover zegt, ik ken op dit moment maar 1 persoon die echt in de buurt woont bij mij. Dit vind ik wel jammer. Het is namelijk wel leuk om elkaars projecten in levende lijve te zien.

Sytse woont ook in de buurt van Alkmaar.

Dat lijkt mij ook wel een goed idee. Ik ken hier niemand in de buurt die verder iets met electronica doet en als ik dan iets niet weet moet ik het hier vragen if het zelf zien op te lossen. Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als ik gewoon iemand wist die hier in de buurt woont en ook wat met electronica doet. Dus ik ben ook wel voor

ik ken heir in de buurt niemand, Tommyboy kan ik misschien eens contact opnemen met jou?
wat vinden de modjes ervan

nou we het er toch over hebben met contacten enzo...
misschien leuk een keer een meeting te organiseren???

heb ik jaren terug toen ik nog bij scholieren.com was ook verschillende keren gedaan das echt leuk!!

lijkt me ook wel leuk !

We hebben daar idd al eens een (aantal?!) topic(s) over gehad. Een speciale page of rubriek zal er niet snel komen.

Maar een meeting daarentegen is veel leuker. Hier heeft elk modje wel eens zo nu en dan over gedacht. Maar het kost best veel tijd om zoiets te organiseren. En daarbij heb je ook dat iedereen over het land is verspreid.

Op 2 mei 2003 18:58:16 schreef Bastiaan:
We hebben daar idd al eens een (aantal?!) topic(s) over gehad. Een speciale page of rubriek zal er niet snel komen.

Maar een meeting daarentegen is veel leuker. Hier heeft elk modje wel eens zo nu en dan over gedacht. Maar het kost best veel tijd om zoiets te organiseren. En daarbij heb je ook dat iedereen over het land is verspreid.

vergeet belgie niet...
(niet dat ik daar woon.....)

Op 2 mei 2003 19:00:55 schreef mauritzzz:
[...]
vergeet belgie niet...
(niet dat ik daar woon.....)

Idd, dat heb je ook nog eens, een ander land. Dus het is lastig om een locatie te kiezen die voor iedereen aantrekkelijk is.

een meeting lijkt me ook wel leuk, misschien meerdere locaties?
bijvoorbeeld elke mod een locatie

nou bij scholieren.com heb ik dat ook een paar keer georganiseerd of meegeholpen..
en dat was meestal geen probleem om te regelen hoor..
hangt er van af wat je wilt
en dat veel mensen komen... das geen probleem de eerste die ik regelde was voor 80 man..
waaronder uit heel NL en een aantal uit belgie..

behalve de datum is er trouwens vrij weinig te regelen...
spreekt op een station een punt af en een paar die de weg kennen gaan rond lopen met bijv balonnen zodat iedereen weet he die zijn van CO die moeten we volgen..

dan ga je gezamelijk naar een kroeg toe.. gewoon de eerste de beste die je tegen komt en groot genoeg is...

daar ga je een tijd zitten dan verkas je naar de mac
dan is het voor de meeste tijd om te gaan en blijven de die hards over.. deze gaan daarna op zuip en blijven bij iemand pitten als ze dat hebben kunnen regelen..

ennuh voor de datum.. dat heb je met een poll heel makkelijk opgelost..
verder pak je er 1 topic voor waar iedereen zich in kan aanmelden voor de meeting met in de openingspost een lijst die bijgehouden word door de topic poster...
en dan nog een andere topic over hoe en wat te doen..

verder heb iuk bij schol.com gemerkt dat eindhoven een van de makkelijkste plaatsen is... hier is namelijk van uit heel NL makkelijk te komen en van uit bels ook redelijk goed..

Op 2 mei 2003 19:26:14 schreef ledlover:
een meeting lijkt me ook wel leuk, misschien meerdere locaties?
bijvoorbeeld elke mod een locatie

nee dat moet je juist niet doen..
tgaat er om dat je zoveel mogelijk mensen leert kennen IRL
en dat doe je dan dus niet

het was ook maar een idee
dan zou het wat dichterbij zijn voor iedereen

Op 2 mei 2003 19:55:55 schreef ledlover:
het was ook maar een idee
dan zou het wat dichterbij zijn voor iedereen

ja ok dat is wel dichterbij.. maar dan is het niet meer wat het de bedoeling is..
dan heb je her en der kleine groepjes.. tis de bedoeling een zon groot mogelijke club bij elkaar te krijgen..

en misschien dat je iemand van het forum hier wel zo gek kan krijgen met je mee te reizen (met name voor de jongere mensen hier bedoelt en voor de meiden)

Op 2 mei 2003 15:43:54 schreef ledlover:
Tommyboy kan ik misschien eens contact opnemen met jou?

Natuurlijk kan dat. Mijn MSN is supertomnl@hotmail.com

Ik woon trouwens in Purmerend, net zoals Teslaman.

een meeting? dat klinkt zeer goed! Ik zal eens kijken wat mijn pa en ma hiervan zeggen. En ik denk adt einhoven wel een goed bereikbare plek is. dus...ik zie het wel zitten!

ontopic: lijkt me wel een goed idee, als het maar niet te ver van mij af is. of je doet meerdere..

offtopic: bastiaan nieuwe avater? is cool

Op 2 mei 2003 21:34:44 schreef mauritzzz:

offtopic: bastiaan nieuwe advater? is cool

advatar ????

bedoel je avatar ? ;)

geeft niet hoor, ik dacht alleen wat een leuk nieuw woord, dat ken ik nog niet :)

Op 2 mei 2003 19:57:42 schreef ace:

en misschien dat je iemand van het forum hier wel zo gek kan krijgen met je mee te reizen (met name voor de jongere mensen hier bedoelt en voor de meiden)

Nou deze meid kan al alleen reizen hoor :) maar het is wel goed om eraan te denken dat er ook nog erg jonge mensen op het forum zitten....niet alleen over dat reizen maar ook over het in een kroeg zitten.

Op 2 mei 2003 21:42:10 schreef Pixie:

[...]

Nou deze meid kan al alleen reizen hoor :) maar het is wel goed om eraan te denken dat er ook nog erg jonge mensen op het forum zitten....niet alleen over dat reizen maar ook over het in een kroeg zitten.

woeh ! dat is duidelijk (hij bedoelde het goed waarschijnlijk)

maar mbt de jongere mensen op dit forum, daar heb je wel een punt. Geen bier voor onder de 16 !