ja ok maar je moet ook rekening houden met kosten...
voor niks gaat de zon op..
maar we zulleen eerst eens een plaats gaan zoeken via poll en een datum..
als we dat hebben kunnen we kijken of we misschien een budget kunnen krijgen.. dan hebben we zo iets geregeld..

jammer dat waar ik kom geen trein komt.. dan hadden we zo een ruimte die niet te duur is en HEEL gezellig volgens iedereen die er geweest is.. namelijk de handboog vereniging waar ik lid van ben..
maja.. ik denk dat we eerst maar eens moeten afwachten of er wel genoeg animo voor is

Op 3 mei 2003 00:22:06 schreef Aedolon:
lol als ze zichzelf dronken maken is het HUN schuld moet je maar ff naar hun ouders ofzo bellen als zij de grote man willen uithangen en daar een 5L bier of iets dergelijks soldaat maken... bier smaakt trouwens vrij slecht vind ik :) en in een kroegje serveren ze geen champagne of zoiets :p

hangt van de kroeg af waar je heen gaat :P
ken er verschillende die wel champagne hebben.. maar dan moet je wel de hele fles kopen maja..

Wat we ook beslissen, ik zou sowieso iemand van een jaar of twaalf met een biertje of een breezer of wat dan ook eens ff aanspreken...en het desnoods in de gaten blijven houden. Ik denk dat we allemaal wel snappen hoever we kunnen gaan en we willen zeker geen jongeren onder de...wat is het tegenwoordig? 16 ofzo? of 18?....aansporen om alcohol te gaan drinken. Ook wil ik iemand van 16 die van zijn ouders mag drinken en/of er verstandig mee om kan gaan geen alcohol gaan verbieden.

Kan anders ff niet iemand een blaas-apparaat in elkaar solderen? kunnen we iedereen om de zoveel tijd ff testen of ze genoeg alcohol binnen hebben ;)
zou wel stoer zijn hihi

Op 3 mei 2003 00:29:02 schreef Pixie:
Wat we ook beslissen, ik zou sowieso iemand van een jaar of twaalf met een biertje of een breezer of wat dan ook eens ff aanspreken...en het desnoods in de gaten blijven houden. Ik denk dat we allemaal wel snappen hoever we kunnen gaan en we willen zeker geen jongeren onder de...wat is het tegenwoordig? 16 ofzo? of 18?....aansporen om alcohol te gaan drinken. Ook wil ik iemand van 16 die van zijn ouders mag drinken en/of er verstandig mee om kan gaan geen alcohol gaan verbieden.

Kan anders ff niet iemand een blaas-apparaat in elkaar solderen? kunnen we iedereen om de zoveel tijd ff testen of ze genoeg alcohol binnen hebben ;)
zou wel stoer zijn hihi

lol.. te hard gaan rijden vanavond om opgepakt te worden en er dan met dat blaasding vandoor te gaan >:)
maaruh.. iedereen weet wel wanneer iemand te jong is en niet.. verder denk ik dat we van de mensen die komen gerust mogen verwachten dat die zelf genoeg verstand hebben om te weten of ze mogen en kunnen drinken...

en anders gewoon volgens de wet gaan werken he.. jonger dan 16 dan geen alcohol..
en zo kunnen we allemaal elkaar in de gaten houden..
plus zoiezo elkaar in de gaten houden dat er niemand zat word daar schieten we ook niks mee op....

maar denk voorlopig wel genoeg over alcohol gehad te hebben hier..
eerst maar een plaats en datum gaan regelen..
dan als we een plaats hebben een ruimte en budget regelen..
dan kunnen we altijd nog kiezen alcohol volledig te gaan verbieden ofzo..

Bericht verwijderd

[Bericht gewijzigd door Sweet Winter Smile op ]

Ja laten weet idd eerst eens over de belangrijke onderwerpen gaan hebben en dan pas over de kleinere inhoudelijkheden zoals alcohol enzo.

Op 3 mei 2003 00:35:40 schreef Pixie:
Ja laten weet idd eerst eens over de belangrijke onderwerpen gaan hebben en dan pas over de kleinere inhoudelijkheden zoals alcohol enzo.

wie kan er hier een poll maken?? en deze ff overal posten..
ik kan wel een mail adresje vrijgeven..
meeting@bultje.dhs.org voor vragen tips enzo als dat misschien iets is..

lijkt me eerder iets om iets groot te maken :) een robot ofzo en dan meedoen aan robot wars met zn allen ja !! :p CO-slayers goede teamname

Als ik alles zo lees kan er beter in IJmuiden afgesproken worden...
Zon Zee Strand leds enz.......

Op 3 mei 2003 00:41:20 schreef Aedolon:
lijkt me eerder iets om iets groot te maken :) een robot ofzo en dan meedoen aan robot wars met zn allen ja !! :p CO-slayers goede teamname

zoiets zou leuk zijn maar zal nooit gaan werken..
iedereen ziet elkaar maar ff enzo..

denk dat je het beter kan houden bij elkaar ontmoeten
id-en wisselen en event. kleine dingen aan elkaar laten zien enzo..

Als je op de meeting een paar mensen bij jou uit de buurt ontmoet kan je daarmee misschien een team maken...is wel cool natuurlijk.

pixie heeft net bedacht dat spullen ruilen die je toch over hebt ofzo op de meeting ook leuk is
en daar ben ik het heel erg mee eens :P

Straks wordt het net zoiets als de landelijke Tina dag (dan mogen Tina lezers gratis naar Duinrell). In heel mijn woonplaats is dan het verkeer ontregelt vanwege al die Tina lezers die die dag massaal komen vanuit heel NL.

Ik weet niet of dat de concurent was van Tina in Wassenaar, maar in ieder geval hadden we een paar jaar geleden hier in Groningen Tina Turner in het Stadspark, ongeveer 5 minuten bij mij vandaan.

Dat hebben we geweten de halve stad was afgesloten en er was geen doorkomen meer aan voor auto, bus en andersinds.
Ook dat was een ongekende verkeers chaos.

De snelweg A7 die er langs loopt was zelfs afgesloten en nog een diversiteit aan andere maatregelingen.

Kon het concert zo vanaf mijn balkon volgen ;)

SWS

de tina die bastiaan bedoeld is een meidenblad denk ik zo... tenminste mijn zusje leest die ook dus...

Op 3 mei 2003 01:04:17 schreef ace:
pixie heeft net bedacht dat spullen ruilen die je toch over hebt ofzo op de meeting ook leuk is
en daar ben ik het heel erg mee eens :P

Zo zijn de HCC-dagen ooit ook eens begonnen. Ruilbeurs(je) nu een MEGA evenement.

Zal ik eens informeren wat het zaaltje van de wijkvereniging kost hier in Zoetermeer.

doe dat maar, een zaaltje of een buurthuis is wel wat beter dan een kroeg

Het uitwisselen van "overstock" dat je hebt liggen is idd wel een goed idee. Ik doe dit al met Teslaman, maar dan ruil je toch niet super veel.

nou vooruit ruilen tegen geld mag ook zolang het maar fatsoenlijke prijzen zijn..
want je moet er bij bedenken dat het idd overstock is en geen handel..

Als het allemaal doot gaat, is het ook wel leuk als we allemaal een CO T-shirt aan hebben, mochten die in productie gaan.

Op 3 mei 2003 13:19:52 schreef Tommyboy:
Als het allemaal doot gaat, is het ook wel leuk als we allemaal een CO T-shirt aan hebben, mochten die in productie gaan.

ja daar dacht ik ook aan

Op 3 mei 2003 12:07:20 schreef ace:
nou vooruit ruilen tegen geld mag ook zolang het maar fatsoenlijke prijzen zijn..
want je moet er bij bedenken dat het idd overstock is en geen handel..

Ik wil wel een topic openen ervoor om te pollen maar weet niet of dat wel zo ideaal is. Een gewone poll op me mainpage kan wel maar beandwoord maar 1 vraag.

Heb jij een beter idee?

Zijn er nog mensen met dit idee bezig?

Op 3 mei 2003 01:12:14 schreef Bastiaan:
Straks wordt het net zoiets als de landelijke Tina dag (dan mogen Tina lezers gratis naar Duinrell). In heel mijn woonplaats is dan het verkeer ontregelt vanwege al die Tina lezers die die dag massaal komen vanuit heel NL.

leuk in Six Flags is mooi centraal gelegen

Op 15 mei 2003 15:42:08 schreef GeRwIn:

[...]

leuk in Six Flags is mooi centraal gelegen

haha