de tina die bastiaan bedoeld is een meidenblad denk ik zo... tenminste mijn zusje leest die ook dus...
Op 3 mei 2003 01:04:17 schreef ace:
pixie heeft net bedacht dat spullen ruilen die je toch over hebt ofzo op de meeting ook leuk is
en daar ben ik het heel erg mee eens
Zo zijn de HCC-dagen ooit ook eens begonnen. Ruilbeurs(je) nu een MEGA evenement.
Zal ik eens informeren wat het zaaltje van de wijkvereniging kost hier in Zoetermeer.
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Het uitwisselen van "overstock" dat je hebt liggen is idd wel een goed idee. Ik doe dit al met Teslaman, maar dan ruil je toch niet super veel.
nou vooruit ruilen tegen geld mag ook zolang het maar fatsoenlijke prijzen zijn..
want je moet er bij bedenken dat het idd overstock is en geen handel..
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Als het allemaal doot gaat, is het ook wel leuk als we allemaal een CO T-shirt aan hebben, mochten die in productie gaan.
mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
Op 3 mei 2003 13:19:52 schreef Tommyboy:
Als het allemaal doot gaat, is het ook wel leuk als we allemaal een CO T-shirt aan hebben, mochten die in productie gaan.
ja daar dacht ik ook aan
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 3 mei 2003 12:07:20 schreef ace:
nou vooruit ruilen tegen geld mag ook zolang het maar fatsoenlijke prijzen zijn..
want je moet er bij bedenken dat het idd overstock is en geen handel..
Ik wil wel een topic openen ervoor om te pollen maar weet niet of dat wel zo ideaal is. Een gewone poll op me mainpage kan wel maar beandwoord maar 1 vraag.
Heb jij een beter idee?
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Op 3 mei 2003 01:12:14 schreef Bastiaan:
Straks wordt het net zoiets als de landelijke Tina dag (dan mogen Tina lezers gratis naar Duinrell). In heel mijn woonplaats is dan het verkeer ontregelt vanwege al die Tina lezers die die dag massaal komen vanuit heel NL.
leuk in Six Flags is mooi centraal gelegen
mauritzzz
Hello, I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.
Op 15 mei 2003 15:42:08 schreef GeRwIn:
[...]
leuk in Six Flags is mooi centraal gelegen
haha