diode
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek
Koda is nou niet echt best spul, heb er weleens naar geluisterd en met een maat van me wat mee gedraaid maar dat speel je rap kapot.
ik zei dus al:
dat is hifi spul: niet geschikt voor PA. daarmee doelde ik dus al op het snelle kapot spelen
de klank is niet heel erg verkeerd vond ik
Piet elektro
zonder prutsen kom je nergens!
Het zijn piezo's, maar ik wil jou mooie indruk niet stuk maken hoor 
Ze zullen ongetwijfeld een lekker geluidje geproduceerd hebben!
waarschijnlijk mijn illusie die mij nooit vergeten is.
misschien als ik het nu na ruim 10 jaar hor dat het dus toch een enorme desillusie was. het klonk toen iig nog 10x beter dan die 2 bose 802's die ernaast stonden.....

als iemand DB1200's heeft staan: ik kom graag even luisteren...
[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]
Akino
Claiming to be gifted with golden ears, audiophiles can hear electrons traveling in wires . . . . . en dan hebben we nog gatver pseudo-bas
Dynacords,zijn waarschijnlijk JBL Pro K of E seie serie,erg typische heldere krachtige klank,Gezien het monitor desing vermoed ik zelf de K serie.
Lijkt mij stug dat daar orgineel piezo speakers in zitten.
En High met Henk,...als je daar wel van kon genieten,..kan ik je misschien wel eens trakteren op een (beter) alternatiefje,gezien ik nog steeds een paar E serie speakers in gebruik heb.En ik denk nog lekker ouderwets qua geluid,in deze moderne EAS over rated misleidende tijden.En de decibles lijken door de jaren ook wel onderhevig geworden aan een soort van inflatie 
Maar wederom,smaak van geluid blijft subjectief.
Piezo's vind ik persoonlijk niets voor PA,of wat dat ook voor speakers.Maar een piezo,blijft wel geluid voortbrengen,als ie eigenlijk al lang kapot is.
Akino
Claiming to be gifted with golden ears, audiophiles can hear electrons traveling in wires . . . . . en dan hebben we nog gatver pseudo-bas
moet een ding zeggen de kwaliteit die ik van mijn cs 1000 merk vind ik bij de hedendaagse peavey niet meer terug,
en ja als er dan een peavey stuk gaat kun je net zo goed een andere kopen aangezien de onderdelen per roeiboot vanuit japan via amerika naar nederland moeten komen (ja slechts 5,5 maand wachten op onderdelen...)
ga binnekort op uitnodiging van een winkel in pa apparatuur een grote TEST middag houden (ja een prive feestje voor mij en de medewerkers daar) om ff het een en ander uit te testen,
div. merken verstekers, speakers en andere apparatuur
:D
lol
dan ben je mooi goed opgelicht bij welke buinhaas komt die skytech rommel vandaan ik steek die zooi nog liever in de fik dan dat ik daar mee moet gaan draaien meest waardeloze zooi op de markt chinese pruttel
ik heb zelf ook al een redelijk oud beeste een peavey cs-800 zone tank geval hoe ze die noemen uit 1981 2x 400 wat full range bridged 1x 800 full range ik heb hem omgebouwd de bridge funktie er uit en hij is nu 2x 5 kilo wat full range met 2x electrovoice top kasten deze speakers alleen al zijn al 2500 euro per stuk nieuw de versterker viel mee 245 euro met mazel aangekomen via een die niet wist wat het het was dus weer mazel mee gehad verbouwd maakt de peavey nu zone 3200 euro by the way zelf gedaan verbouwd en ik heb nog een dubbele monitor speaker van peavey omgebouwd tot supkast met crossover in de speaker kast ingebouwd leuk setje kan hier een leuk feestje mee geven
met andere woorden vandaag de dag worden de versterkers waar ik het over heb niet meer zo gemaakt helaas tis tegen woordig allemaal rms komt er op neer 400 wat minis 250 zo ongeveer dat is waar skytech om bekent staat bager geluid waardeloos in te stellen met die galmende speakers ik blaas al deze speakers op van skytech met de volume knop op +20db lol
Op 30 maart 2007 20:47:45 schreef Henk hobby:
Hmm, ik denk niet dat je het met €400,- gaat halen...
Ik heb hier een flinke PA-set staan, en dat heeft me in totaal zo'n €9500,- gekost.....en het is maar sky..........hihiMaar dat is ook allemaal gekocht, misschien dat zelfbouw beter te doen is..
[edit] sorry, jongens!, vind het leuk om ff te ''showen''
[afbeelding]jaja, ik weet het sky.....maar klinkt toch erg goed, je moet gewoon de goede combinatie hebben:P
Waarschijnlijk is @Henk Hobby nu - zes jaar na dato - zowel financieel als emotioneel al wel over het verlies heen hoor.
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Ja en een peavey cs800 ombouwen zodat er 2x5kW uit komt aan vermogen lukt echt niet, zeker niet via voeding vanuit een stopcontactje.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Gadget_inc
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Topjes, daar is het nog wel weer voor
. Maar de rant van pietjetuig heeft weinig geen toevoegende waarde. Ook niet als je de moeite neemt om de woordenbrei te doorworstelen...

hij is nu 2x 5 kilo wat full range
10 kilogram wat?