rare vraag mssn wel, maar googlen leverd zo direct niets op

ik zoek dus zo van die plastieke/metalen/houten ( maakt zoveel niet uit) elektronika-opberg-kasten weet iemand daar een adresje/link/2ehands voor zijn want ik vind het zo direct niet .

mvg

mosseltje

gamma praxis ectect (hier heb ik mijn kastjes iig vandaan)

zijn gewoon van die standaard kastjes met 35 smalle lades en dan nog 3 (2 wat breder 1 heel wat breder)

ja die heb ik ook al zien staan maar ik zoek echt diegene moet allemaal dezelfde bakjes /vakjes

mvg

mosseltje

De kleinere uitvoering van 15 en 25 hebben allemaal gelijke kleine laatjes...

aldi heeft om et half jaar mooie, 33 laadjes (4 x 8 + 1 grote onderaan)
en zoek ook eens op marktplaats of de grote C*

[Bericht gewijzigd door Anoniem op ]

jah, ik heb nu 5 boxen van 5*4 schuifjes maar die zijn wat te klein aant worden dus zoek ik er ineens grote he .

als tip heb ik al gekregen om is in borduurwinkeltjes te gaan zien , die hebben dat vaak nog staan. maar ik neem aan dat er iemand die toch moet maken... heb al gezocht bij electronica winkels, plastics fabrieken , conrad...

mvg

mosseltje

lijkt me dat je hierboven genoeg tips hebt..
conrad niet? beter zoeken!
zoek ook is op racoo of raaco of raacoo (exacte spelling vergeten, henry?)
www.electronica-online.nl heeft ook wel wat geinig spul.

ik zelf doe het nog met de keter-sorteerbakjes in een zelfgemaakt kastje. gaat prima, ben de hele e12 serie aan weerstanden (en meer) kwijt in 7 van die dingen.
kosten nu iets van 3,55 geloof ik per stuk. verkrijgbaar bij de formido of de vis-zaak als "bait box".

Raaco: Praxis, Formido

Conrad heeft mooie kasten met 60 laatjes (allemaal dezelfde)
Het frame is van metaal.
Ik heb zelf 10 van die kasten, dus 600 laatjes...
Zoek onder werkplaatsmagazijn.

idd RAACO, heb er zelf 2 maar vond deze foto nog op CO:

http://plaatjes.kg-uitdaging.nl/zolder3.jpg

die rode dingen ja

Nee deze:

http://www.uploadarchief.net/files/download/kastjes.jpg

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Beide van Raaco.

@thevel: Ik weet wat ik koop hoor ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op ]

Waarschijnlijk kan je lokale elektronicaboer er enkele voor jou bestellen.
De elektronicazaak waar ik vaak ga (Davotronics) doet dit toch.

fijn we zijn er :)

zo'n zocht ik er dus :) ( zoals die van conrad of raaco)
kan het zijn dat je op de site van raaco ze enkel kan bezichtigen en niet kunt bestellen/kopen want ik vind daar geen prijzen...

en jah niet moeilijk dat ik niets vind :) ik zoek achter opbergsystemen ed , wie denkt er nu bij electronicabakjes aan werkplaatsmagazijn..?

mvg

mosseltje

Bij Raaco zelf kan je niet bestellen, tenzij je wederverkoper bent.

Het wordt dan je lokale electroboer, Farnell, RS-Components, Overtoom, etc.

Zelf heb ik ze gewoon bij de Praxis gehaald, is toch goedkoper dan de Raaco kasten. Scheelt de helft in prijs.
http://welther.nl/hugo/Fotos_hobbyhok/Onderdelen/DSCN0008.JPG
Die drie grote laden zijn verdomd handig voor grote componenten, zoals elko's, varco's, e.d.

Ik heb die grote kasten gewoon bij Formido gekocht, bij Praxis van die tussenschotjes besteld. Praxis heeft trouwens die kasten ook in alle formaten.

tjah enkel het probleem is dat zover ik weet er hier ( antwerpen) geen praxis of formido bestaat , enkel gamma en brico en die hebben zo van die kasten niet.

je zou bij Brico of Brico Plan it eens kunnen informeren gezien het feit dat deze zaken doen met praxis(de inkoop wekrt samen met die van Maxeda)

Op 17 juni 2007 09:30:27 schreef Hugo Welther:

Zelf heb ik ze gewoon bij de Praxis gehaald, is toch goedkoper dan de Raaco kasten. Scheelt de helft in prijs.

Voor hoeveel euri haal je ze bij de praxis?

die raaco kasten zie ik op conrad in ieder geval voor zo'n 30 euro. hier

Of zijn dat die Raaco niet?

Groeten alvast bedankt,
Babylon

Na gedurende vele uren alle CO-topics over ladenkasten te hebben gelezen/overlopen zit ik nog steeds met mijn dilemma:
"Waar goedkoop (Raaco) ladenkasten te vinden in België?"

Ik heb minstens 12 ladenkasten nodig, met variërend 40-48-60 laden (tussen deze modellen variëert alleen de grootte van de 1-2 onderste rijen laden). De ladenkasten 'moeten' van die halfdoorzichtige onbreekbare laden en allemaal dezelfde breedte/hoogte/diepte hebben.

Raaco heeft voornamelijk twee series ladenkasten: hobby en professioneel.

Van de 'hobby' serie vind ik slechts één model terug bij Brico, twee bij Brico Plan It, en één bij Makro.

Farnell, Overtoom en RS-Components voeren het complete professionele gamma, waarbij RS ongeveer het goedkoopst lijkt (+/-50 Euro zonder BTW per ladenkast).
Zou dus uitkomen op een 600 Euro + BTW + bijkomende verdeelschotjes.

De goedkope (rode) Conrad ladenkasten vallen sowieso uit de boot wegens te weinig modellen en (schijnbaar) van die breekbare doorzichtige laadjes.

Andere mogelijkheid is om vanuit Brussel naar de dichtsbijzijnde Praxis in Nederland te rijden.
1. Welk is de dichtsbijzijnde Praxis vanuit Brussel?
2. Zijn de ladenkasten van de Praxis van het merk Raaco?
3. Heeft de Praxis deze ladenkasten continu in aanbieding/hun gamma?
4. Heeft de Praxis de 40-48-60 laden versies beschikbaar?

Kent er anders iemand misschien goedkopere Raaco leveranciers in België?

PS: Ik ga proberen deze aankoop te financieren via mijn firma vermits mijn vennoot zich een 500-Euro-trip-naar Parijs-voor-twee op kosten van de firma veroorloofd heeft (met mijn toestemming natuurlijk).

PS2: Gisteren een set van 8450 stuks E24 0.25W carbon weerstanden (169 values/50 pieces per value) aangekocht voor 59.15$ + 35.15$ verzendkosten. :-p

CD :)

ik heb mijn lade bakken bij conrad vandaan. De blauwe met elk 70 laadjes. Heb een aantal laadjes in 2-en verdeeld..

Op 15 juli 2007 11:42:33 schreef Mitchell S:
ik heb mijn lade bakken bij conrad vandaan. De blauwe met elk 70 laadjes. Heb een aantal laadjes in 2-en verdeeld..

Ik heb ook zulke en ik kan er nix slecht over vertellen :)

Op 15 juli 2007 11:42:33 schreef Mitchell S:

bedoel je niet 60laadjes?

euh ja. sorry:)

5 rijen van 12