Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Tis het werkplek topic, niet het show-your-projects.
Ik wil dus die complete caravan van je zien, met op de wegklap-keukentafel-bed-combi natuurlijk je pic-projectje 
hier is ie dan, het enige lege plekje rechts is om de laptop neer te zetten waar de foto mee gemaakt is.

Jochem
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
na al die tijd deze topic zitten lezen mijn werkplaats/slaapkamer
mijn werkplaats net de kasten op gehangen.
ben bezig met printplaaten los solderen.
rechts voor op het bureu zie je een kastje met een printplaat er op dat word mijn eerste project die ik zelf maak.
de voeding van co en een 12v en 5v op basis 78XX.

mijn scoop
Jochem
Ik moet staan tijdens het solderen, vind ik idd wat lastig daarom gebruik ik een van de lades als soldeertafel, plankje op maat maken en erover leggen als je gaat solderen, er zit toch alleen maar bende in die la en het is de bedoeling ooit nog eens een bar-kruk te kopen om erbij te zetten.
@T-baev:
Niet speciaal houtbewerking, wat vijltjes raspen enz. wel handig bij het maken van een houten behuizing 
leime
Creatieve oplossing met die ketting ! maar zakt het blad niet door, of heb je er nog versteviging onder zitten ?
En hoe zit je daar te solderen oid ? want beenruimte is er niet echt meer.
Het blad is 18mm mdf, het zakt lichtjes door, daarom dat hier binnenkort een kastje onder komt te staan.
Beenruimte valt eigenlijk wel mee. De foto geeft een verkeerd beeld. De groene bakken zijn ong 40cm breed en de bureau 85 cm.
BoudewijnEctor
Informaticus die wat in elkaar probeert te draaien...
Ja, die zie je
, is btw alleen voor soldeerbout en bureaulampje 
nog nooit problemen mee gehad hoor.
[Bericht gewijzigd door T-baev op (22%)]
Ik denk dat het merendeel hierzo die op een (slaap)kamer of zolder bezig is geen aarde heeft. Ik heb het hier ook niet.
Nee, ons huis is gebouwd in 1980 volgens mij, dus zal toen wel niet verplicht zijn geweest. In keuken, badkamer, garage, bijkeuken en CV hok wel.
Op 25 april 2009 18:23:50 schreef stefhead:
Op de zolder geen aarding ok, maar in een gewone kamer met wcd's is toch meestal wel een aarding?
Nee, het is het een of het ander, dat heeft te maken met het bouwbesluit (incl elektrische eisen) op moment van aanleg/renovatie.
Mijn huis had oorspronkelijk alleen in de keuken geaarde WCD's. Later is er een CV aangelegd en en garage aangebouwd, beide hebben ook geaarde WCD's gekregen. Maar verder dus niet en geeft geen problemen en zal ook geen problemen veroorzaken.
Er is geen aarding omdat deze 4 stopcontacten doorgetrokken zijn vanuit een ander staopcontact.
Een blok met aarde koste 3 maal zoveel.
Oke, oke
Op 25 april 2009 19:07:56 schreef T-baev:
Er is geen aarding omdat deze 4 stopcontacten doorgetrokken zijn vanuit een ander staopcontact.Een blok met aarde koste 3 maal zoveel.
helaas is een mensenleven onbetaalbaar voor uw naaste dierbaren....
EdwinNadorp
Koop hier uw kristallen bol - in 2008 ga ik m'n projecten afmaken, echt waar ....... nouja in 2009 dan ..... ehh 2010 ....
Op 25 april 2009 18:23:50 schreef stefhead:
Op de zolder geen aarding ok, maar in een gewone kamer met wcd's is toch meestal wel een aarding?
Hier ook niet. Heb speciaal voor de verhuizing aarde getrokken om in m'n kamer aarde te hebben, moest via 3 andere slaapkamers, die hebben nu dus ook aarde.
Trouwens ook een jaren 80 huis