CO meeting

Op 21 juni 2003 17:41:54 schreef Bastiaan:

[...]

Ik weet wel hoe dat komt. Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel er verder niks mee, maar de realiteit is dat de verkeerde personen het willen organiseren en dat vinden vele mensen en dus hoor je ze niet.

ja maar als ze dat vinden kunnen ze door te helpen er wat aan doen of ben ik nu echt knettergek (ik word altijd voor gek uitgemaakt dus doen we deze maar:))

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 17:45:09 schreef GeRwIn:
[...]
ja maar als ze dat vinden kunnen ze door te helpen er wat aan doen of ben ik nu echt knettergek (ik word altijd voor gek uitgemaakt dus doen we deze maar:))

Dat heb je heel goed gezien en gezegd, ben ik met je eens, maar mensen zijn niet zo makkelijk te sturen. Eenmaal afgekraakt zullen ze dat altijd blijven doen, behalve als die persoon opeens heel veel voor ze kunnen betekenen en ze die kunnen misbruiken.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 21 juni 2003 17:41:54 schreef Bastiaan:

[...]

Ik weet wel hoe dat komt. Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel er verder niks mee, maar de realiteit is dat de verkeerde personen het willen organiseren en dat vinden vele mensen en dus hoor je ze niet.

Kijk als Jamai (of Jim) naar een podium komt dan zal het druk worden zonder dat de mensen weten wat er gaat gebeuren. Als ze horen dat Mauritzzz komt naar het podium dan wordt het angstig rustig, terwijl Mauritzzz misschien wel een veel leukere show kan geven, maar omdat de mensen dat niet weten/kennen zijn ze niet enthousiast en komen ze niet. Hier hetzelfde, als wij als MOD's dit topic waren gestart was het al veel drukker met ideeen, maar omdat Mauritzz en Gerwin het proberen is het minder druk, gewoon de realiteit.

Dus we moeten gewoon een goed opgezet leuk programma hebben dat mensen aantrekt. (of Jamai inhuuren maar dat wordt denk een beetje duur ;-))

mmmmmmmm ik heb geen verkoop praatjes ofzo dus

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 17:53:31 schreef BHZ-Robert:

[...]

Dus we moeten gewoon een goed opgezet een leuk programa hebben dat mensen aantrekt. (of Jamai inhuuren maar dat wordt denk een beetje duur ;-))

we ontvoeren hem:P nee zonder gekheid we moeten met een heel goed programa en zo komen en dan komt er mss iemand

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 17:47:51 schreef Bastiaan:...behalve als die persoon opeens heel veel voor ze kunnen betekenen en ze die kunnen misbruiken...

Inderdaad, dan bestaat er geen betere persoon op dat moment.

Gelukkig is dit topic een beetje opgeschoond.
Ik wil niet zeggen dat een 14 of 15 jarige geen inbreng kunnen hebben in de organisatie van iets, maar een volwassene dient de leiding en dus ook de verantwoording te nemen voor een CO Meeting.

Uberhaupt komt het niet echt uitnodigend over als je een topic over een CO meeting opent waarin je op voorhand verneemt dat je er mag roken en dat bier welkom is, maar waar zelfs een locatie nog niet eens bekend is.
Dat lijkt meer op een ontspoort geheel.

Is het zelfde als dakpannen leggen op een woning waarvan de fundering nog niet eens in de grond zit ;)

SWS

A long answer is not short!

ja maar dat was op een dagcamping we zoeken nu een overdekt zaaltje of zo

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

We moeten gewoon eerst ff een goede organisatie samenstellen, dan locatie uitzoeken en programa maken en dan een nieuw topic openen.

ik denk ook dat dat het beste is

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

* Atlantis w8 berustend af wie uiteindelijk het initiatief neemt om een CO-meeting te organiseren. Het is onvermijdelijk maar toch.... GeRwIn heeft het initiatief op voorhand genomen maar evengoed. Pixie misschien of Aedolon? Bastiaan, waar ben je als we je nodig hebben? :)

ciao 4 now.....

Op 21 juni 2003 18:05:55 schreef Atlantis:
* Atlantis w8 berustend af wie uiteindelijk het initiatief neemt om een CO-meeting te organiseren. Het is onvermijdelijk maar toch.... GeRwIn heeft het initiatief op voorhand genomen maar evengoed. Pixie misschien of Aedolon? Bastiaan, waar ben je als we je nodig hebben? :)

atlantis zou jij dan in de organisatie willen?

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 18:05:55 schreef Atlantis:
* Atlantis w8 berustend af wie uiteindelijk het initiatief neemt om een CO-meeting te organiseren. Het is onvermijdelijk maar toch.... GeRwIn heeft het initiatief op voorhand genomen maar evengoed. Pixie misschien of Aedolon? Bastiaan, waar ben je als we je nodig hebben? :)

Ja,welke volwassene wil heel CO een groot plecier doen?

Op 21 juni 2003 18:11:58 schreef BHZ-Robert:

[...]

Ja,welke volwassene wil heel CO een groot plecier doen?

en ons ook :)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 18:02:20 schreef GeRwIn:
...we zoeken nu een overdekt zaaltje of zo...

Zou het niet een veel wijzer besluit zijn om eerst eens te checken of er uberhaupt mensen zijn die naar zo'n CO Meeting toe wensen te gaan, en dan verdere dingen te organiseren?

Wat heb je aan een zaaltje die je huurt en er komt maar anderhalf man en een paardekop? ;)

Ik weet dat ik niet door een ieder serieus genomen wordt na wat ik nu ga zeggen, maar als je iets een beetje goed georganiseerd en netjes voormekaar wilt hebben, trek er dan gerust een paar maanden tot een half jaartje voor uit.
Dan kun je ook zeggen dat je echt iets goeds op poten hebt gezet.

SWS

A long answer is not short!

Op 21 juni 2003 18:17:53 schreef Sweet Winter Smile:

[...]

Zou het niet een veel wijzer besluit zijn om eerst eens te checken of er uberhaupt mensen zijn die naar zo'n CO Meeting toe wensen te gaan, en dan verdere dingen te organiseren?

Wat heb je aan een zaaltje die je huurt en er komt maar anderhalf man en een paardekop? ;)

Ik weet dat ik niet door een ieder serieus genomen wordt na wat ik nu ga zeggen, maar als je iets een beetje goed georganiseerd en netjes voormekaar wilt hebben, trek er dan gerust een paar maanden tot een half jaartje voor uit.
Dan kun je ook zeggen dat je echt iets goeds op poten hebt gezet.

SWS

okee of een heel jaar natuurlijk;) maar in half jaar kun je idd heel wat regelen

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Op 21 juni 2003 18:19:32 schreef GeRwIn:
[...]
okee of een heel jaar natuurlijk;) maar in half jaar kun je idd heel wat regelen

Mits je het goed aanpakt.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 21 juni 2003 18:49:28 schreef Bastiaan:

[...]

Mits je het goed aanpakt.

ja dat wel. wie o Wie wil helpen? stuur ff een mailtje naar comeeting@planet.nl

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Als besluit om het later te doen en niet te ver weg van hier wil ik misschien wel meehelpen.

En ik vindt een leeftijdslimiet geen goed idee. Ok er zullen best wel eens problemen zijn omdat mensen jonger zijn (ik heb er tot nu toe niet veel last mee gehad) maar laatst zag ik ook ergens dat er iemand van 9 was die zei dat ie op z'n achtste al kon programmeren. Moeten zulke mensen worden uitgesloten omdat sommige anderen zo kinderachtig doen?

Mij zul je niet horen zeggen dat ik bepaalde leeftijdsgroepen uitsluit, maar in alle redelijkheid, het is wel goed om in gedachte te houden dat leeftijden wel beperkingen en restricties met zich brengen.

Denk maar niet dat ouders hun 9 jarige zoon of dochter "op goed geluk" naar een bijeenkomst laten gaan waarvan ze niet veel duidelijkheid of overzicht hebben waar hun kind terecht komt.

Zo'n kind zou dus onder begeleiding van een of beide ouders/verzorgers kunnen komen naar zo'n bijeenkomst.

Een leeftijdslimiet is een goede zaak, mits ook goed toegepast.

SWS

A long answer is not short!

Op 21 juni 2003 21:26:09 schreef Bliksem:
Als besluit om het later te doen en niet te ver weg van hier wil ik misschien wel meehelpen.

En ik vindt een leeftijdslimiet geen goed idee. Ok er zullen best wel eens problemen zijn omdat mensen jonger zijn (ik heb er tot nu toe niet veel last mee gehad) maar laatst zag ik ook ergens dat er iemand van 9 was die zei dat ie op z'n achtste al kon programmeren. Moeten zulke mensen worden uitgesloten omdat sommige anderen zo kinderachtig doen?

Over de datum is nog te praaten, mar wat vind jij een plaats voor de meeting dan?

Misschien moeten de "wat ouderen" daar over beslissen. Wil op zich best mee organiseren, maar dan wel i.c.m. met minimaal twee anderen (waarvan minimaal een mod), zodat we een geschikt locatie kunnen vinden, en niet in het wilde weg op een camping of zo. Ben er verder best voor te porren, maar zoals gezegt het moet wel leuk zijn en blijven, en dat blijft het alleen met een beetje gerichte organisatie.

Voor diegenen die willen meeten op een camping, why not, maar misschien niet slim omdat onder de vlag van co.net te doen, maar dat is mijn mening.

Op 21 juni 2003 21:45:52 schreef BHZ-Robert:
Over de datum is nog te praaten, mar wat vind jij een plaats voor de meeting dan?

meer naar het zuiden iig. Ik ben vandaag in de buurt van dronten geweest (Six Flaggs) en dat was 1.5 tot 2 uur in de auto vanaf hier. Ik zal dqan waarschijnlijk met de trein moet en ik vindt dat eigenlijk nogal ver. Je moet denk ik een beetje centraler in nederland zitten of misschien nog wat naar het zuiden zodat ook belgen kunnen komen.

Ik kom rond de grens van belgie in Budel en dat is redelijk ver rijden en vooral alleen (mischien kan ik dan met Blimsem mee) met de trein dus zou makkelijker zijn als het ergens in N-B is het is maar een tip maar meerdere mensen denken daar over. En als ik kom zal ik mijn robot je meenemen:P (als we meedere bots hebben is leuk :P botsautotjes)

[Bericht gewijzigd door Jeroen13 op zaterdag 21 juni 2003 22:52:51

//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight

Op 21 juni 2003 22:29:03 schreef Bliksem:

[...]

meer naar het zuiden iig. Ik ben vandaag in de buurt van dronten geweest (Six Flaggs) en dat was 1.5 tot 2 uur in de auto vanaf hier. Ik zal dqan waarschijnlijk met de trein moet en ik vindt dat eigenlijk nogal ver. Je moet denk ik een beetje centraler in nederland zitten of misschien nog wat naar het zuiden zodat ook belgen kunnen komen.

als we nog verder naar het zuiden gaan is het voor ons ook wel 1,5 uur rijden hoor ik vind dit opzich wel een mooi centraal punt... okay utrecht... mmm zou nog kunnen naar niet verder

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

Kunnen we dan tegen die tijd beter een lijste maken waar iedereen woont en dan kijken wat het beste is. Het is al eens eerder genoemt

//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight