Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
mauritzzz -> Het is niet de bedoeling dat je hier op het forum 2 verschillende account hebt lopen, zowieso al niet, maar voor de reden dat jij het hebt gedaan is het helemaal achterlijk.
Als ik kijk wel IP adres jij hebt:
Mauritzzz: 213.93.38.209
senirus: 213.93.38.209
Niet zo moeilijk te zien dus dat jij het bent.
Let trouwens ook een beetje op je forumgedrag want jij kunt binnenkort een echte waarschuwing van mij ontvangen, je berichten voegen meestal vrij weinig tot niks toe aan de discussies. En ook zag ik dat je vandaag zomaar een topic ging lopen kicken voor niks. Als je zo'n drang hebt om wat geks te doen, ga dan lekker buiten spelen met je vriendjes ofzo en laat dit forum dan door serieuze mensen gebruikt worden.
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 20 juni 2003 19:02:52 schreef GeRwIn:
bastiaan kan jij mss de 30e komen? en helpen organiseren?
30 augustus? dat weet ik nu echt nog niet. En daarnaast heb ik al een beetje laten doorschemeren dat ik deze meeting niet zo'n puik idee vind. Dus als ik dan als (enigste?) volwassene daar aanwezig ben dan kan ik alle rotklussen gaan opknappen en alles verzorgen, en dat is nou net iets waar ik geen zin in heb. 
Gerwin
Op 20 juni 2003 19:08:31 schreef Bastiaan:
[...]
30 augustus? dat weet ik nu echt nog niet. En daarnaast heb ik al een beetje laten doorschemeren dat ik deze meeting niet zo'n puik idee vind. Dus als ik dan als (enigste?) volwassene daar aanwezig ben dan kan ik alle rotklussen gaan opknappen en alles verzorgen, en dat is nou net iets waar ik geen zin in heb.
en dat voor een mod. maar kan je mss wel een workshop houden als je komt?
[...]
Als het persé moet wil ik ook wel komen helpen, maar dan wel een beetje meer in mijn buurt en niet in Flevoland 
Gr
Antoine (22)
[...]
Misschien kom ik dan ook wel
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
is het niet verstandig om eerst een team met organisatoren te gaan regelen en dan overleggen wat je wilt en wie wat gaat doen? dat kan een hoop werk en moeite besparen. en dat je niet het met z'n 2-en alles gaat regelen...
Op 20 juni 2003 23:35:29 schreef Erik:
is het niet verstandig om eerst een team met organisatoren te gaan regelen en dan overleggen wat je wilt en wie wat gaat doen? dat kan een hoop werk en moeite besparen. en dat je niet het met z'n 2-en alles gaat regelen...
We zijn nu ook nog een paar mensen aan het zoeken die in de organisatie willen. Als je mee wilt helpen mail dan ff naar comeeting@planet.nl
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
Jeeeez kunnen we allemaal ff normaal-ontopic-gezellig blijven op dit forum? Anders ga je msnnen icq-en of andere soortgelijke dingen doen...desnoods ga je lekker mailen of kom je chatten bij ace-systems of ergens anders.
eerst postte ik minstens 1 bericht per dag omdat je hier toen gewoon interessante en boeiende topics had. Nu kom ik elke dag kijken en post bijna nooit wat. Er zijn wel wat serieuze topics maar daar heb ik toevallig niets aan bij te dragen...de rest is gewoon een beetje...bullshit...het begint allemaal goed maar bepaalde personen verzieken het gewoon. Ik heb ook niet altijd even ontopic...zoals nu bijvoorbeeld...en een beetje offtopic moet af en toe wel kunnen, maar nu wordt het vervelend.
Als het over de meeting gaat, of iets anders wat van belang zou zijn kan je het gerust posten. Als je niets nuttigs of leuks weet te posten post je maar nix!
Op 21 juni 2003 12:52:21 schreef Pixie:
Jeeeez kunnen we allemaal ff normaal-ontopic-gezellig blijven op dit forum? Anders ga je msnnen icq-en of andere soortgelijke dingen doen...desnoods ga je lekker mailen of kom je chatten bij ace-systems of ergens anders.eerst postte ik minstens 1 bericht per dag omdat je hier toen gewoon interessante en boeiende topics had. Nu kom ik elke dag kijken en post bijna nooit wat. Er zijn wel wat serieuze topics maar daar heb ik toevallig niets aan bij te dragen...de rest is gewoon een beetje...bullshit...het begint allemaal goed maar bepaalde personen verzieken het gewoon. Ik heb ook niet altijd even ontopic...zoals nu bijvoorbeeld...en een beetje offtopic moet af en toe wel kunnen, maar nu wordt het vervelend.
Als het over de meeting gaat, of iets anders wat van belang zou zijn kan je het gerust posten. Als je niets nuttigs of leuks weet te posten post je maar nix!
Ben het met Pixie eens, en als het niet anders kan, dan maar een minimum toegangs leeftijd op het forum (maar dat is mijn mening natuurlijk).
Bastiaan
Ik heb minstens 10 berichten verwijdert uit dit topic die allemaal nergens op sloegen. Zorg ervoor dat topics interessant en leesbaar blijven anders treed ik op en dat moet je juist zien te vermijden.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
Gerwin
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op 21 juni 2003 14:40:15 schreef GeRwIn:
goedzo ik heb ook ff mijn berichten verwijderd.maar bastiaan zou je een workshop willen geven?
microcontrollers zou leuk wezen 
Gerwin
ehm dat was ook de bedoeling:P:D maar alleen als bastiaan dat wil en kan (er zijn namelijk altijd veel vragen over:P)
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
Bastiaan
Gerwin
ehm ja BV het politie licht project uit tutoiral laten aan passen en als je vragen hebt kun je het vragen en mss wat mer uitleg over PIC? zoiets
Bastiaan
Tuurlijk wil ik dat doen, lijkt me wel leuk. Maar nogmaals, ik weet niet of ik dan op die datum kan.
Gerwin
Op 21 juni 2003 15:57:21 schreef Bastiaan:
Tuurlijk wil ik dat doen, lijkt me wel leuk. Maar nogmaals, ik weet niet of ik dan op die datum kan.
leuk dat je het wil doen als je kan.
Pixie
*slaakt zucht van verlichting bij de aanblik van dit opgeschoonde topic*
Is het niet het beste om de meeting rond de mogelijkheden van (1 van) de mods te organiseren?
Het is wel leuk als de mods die zouden willen aanwezig kunnen zijn... (het beste zou zijn als (1 van) de mods de meeting een beetje zouden organiseren. Dat bijvoorbeeld wel de mensen die er nu mee bezig zijn de details uitwerken maar dat de zij alles overleggen of goedkeuring vragen aan een mod....ik weet alleen niet of er iemand van de mods is die daar zin in heeft)
Ook moet je rekening houden met alle jonge mensen hier, maar er zijn misschien ook mensen van een jaar of 40 hier die ook zouden willen komen. Als dat zo is moet je ff kijken dat het hele gedoe geschikt en leuk is voor jong en oud.
Momenteel heb ik erg weinig tijd maar als daar behoefte aan is wil ik hier en daar wel wat bijstaan. Ik wor zondag volgens de wet volwassen (21) dus das mooi meegenomen.
p.s. een soort ruil/weggeef(of kleine prijsjes) marktje van spullen die je over hebt of waar je een ander blij mee kan/wil maken lijkt me ook heel leuk. Ook is het natuurlijk de uitgelezen mogelijkheid om projectjes die je mee kan nemen te laten zien en uitleg te geven. En natuurlijk kunnen we daar zoveel offtopic kletsen als we willen
.
Gerwin
we zijn druk bezig met ideeen verzamelen maar om de 1 of andere manier krijgen we geen reacties? ik herinder me een topic met de leukste ideen voor een meeting!
gevonden http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=4610
edit Pixie was me voor
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
Pixie
Lees even dit topic door...toen is het hele idee ontstaan geloof ik en daar zijn al wat ideetjes langsgekomen.
Leuk idee zo'n meeting, dat voorop gesteld. Toch wil ik jullie attend maken op een mógelijke praktische hobbel.
Het lezen van elkaars berichten loopt over het algemeen wel los, maar verstaat iemand uit het noorden van Nederland een Vlaming wel en andersom. Doe de proef op de som en kijk eens naar het TV programma van Paul Jambers (RTL4 22:45uur) bepaal voor jezelf of dat lukt als je de ondertiteling niet leest. Natuurlijk zijn er personen bij in dat programma die ook voor inwoners van België nauwelijks te verstaan zijn, maar ik bedoel het in zijn algemeenheid. Ik kaart het alleen maar even aan hoor, wellicht zijn de dialecten helemaal geen probleem.
Als Bredanaar heb ik er geen moeite mee.
Pixie
Toen ik begon met studeren heb ik kennis gemaakt met de meest vage dialecten. (tegenwoordig praat iedereen wel een beetje half delftsch door zijn dialect heen) maar dat lukte allemaal prima. De meeste mensen die ik ken die een erg vreemd dialect hebben blijken een scheiding te maken tussen mensen met hetzelfde dialect en mensen daarbuiten. Zo lijken ze voor mensen buiten het dialect duidelijker te spreken en bepaalde woorden te vermijden. Als ze aan de telefoon met hun moeder zitten kan ik er soms geen bal van verstaan 
Mij lijkt het niet zo'n probleem dus. Het levert soms juist wel hilarische momenten op wanneer iemand niet door heeft dat hij een streekgebonden woord gebruikt en de rest het woord dus helemaal niet kent. Zo weet ik nu ook dat pullen niet alleen voor bier zijn maar ook een moedereend kunnen hebben en dat dat op die vlag geen hartjes maar pompebleden (ofzo) zijn.
Gerwin
Op 21 juni 2003 17:24:07 schreef Pixie:
[...]en dat dat op die vlag geen hartjes maar pompebleden (ofzo) zijn.
da zijn plompebladen
maar het maakt toch niet uit wat voor dialect je spreekt het gaat om elektronica en de gezelligheid toch?
Bastiaan
Op 21 juni 2003 16:56:59 schreef GeRwIn:
we zijn druk bezig met ideeen verzamelen maar om de 1 of andere manier krijgen we geen reacties?
Ik weet wel hoe dat komt. Sorry dat ik het zeg, en ik bedoel er verder niks mee, maar de realiteit is dat de verkeerde personen het willen organiseren en dat vinden vele mensen en dus hoor je ze niet.
Kijk als Jamai (of Jim) naar een podium komt dan zal het druk worden zonder dat de mensen weten wat er gaat gebeuren. Als ze horen dat Mauritzzz komt naar het podium dan wordt het angstig rustig, terwijl Mauritzzz misschien wel een veel leukere show kan geven, maar omdat de mensen dat niet weten/kennen zijn ze niet enthousiast en komen ze niet. Hier hetzelfde, als wij als MOD's dit topic waren gestart was het al veel drukker met ideeen, maar omdat Mauritzz en Gerwin het proberen is het minder druk, gewoon de realiteit.
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]